Twinny, hier is de site van angel ,het is toch om te pendelen,é??? http://www.takeforum.com/angel79/ grtjes, Annabel pendel angel --- oktober jongen pendel sonja --- nu zwanger van jongen posi op 14/08
hallo, mijn nieuwe nod zal 11 september zijn. maar om de situatie nog vreemder te maken, nou zet de ongi weer niet door. Een veeg bloed en nu bruine veeg en verder niets. Sorry voor het ontsmakelijke verhaal. Maar ga echt nergens meer vanuit, zal morgen wel komen. En inderdaad het oefenen is ook leuk!!!
Da's een goeie vraag... heeft de ha je niets verteld over wat je moet doen als je duivels nog steeds wegblijven?? Ik weet niet of het zin heeft om dan te testen, sorry... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, het liefst natuurlijk toch een positieve test, ook al lijkt de kans nu heel klein. Je hebt in elk geval de pendel nog om je aan vast te houden...
Goedmiddag allemaal, helaas geen zwangere meer. En het ging zo goed! @ Annabel: Jammer dat ze maar niet komen zeg! Ik weet hoe het voelt! Ik heb alleen nog geen bloedtest gedaan. Op advies van de dames hier, ga ik donderdag naar de huisarts. ( als ze dan nog niet geweest zijn ) @Moons: Je weet maar nooit! Er zijn er genoeg die geen zwanger gevoel hebben en dan toch... Ik zal voor je duimen. @Terese: Gefeliciteerd met de zwangerschap van je paardje! Veel klusplezier, goed je best doen hoor! @Maria: Ik hoop dat de pendel gelijk heeft bij jou. Dan kunnen we je zondag feliciteren! @Minipi: Jammer van de test! Maar je weet maar nooit! Ik duim ook voor jou hoor! @ Manuela: Jammer meisje, Troost je zelf lekker ( of laat het doen ) Heel veel succes de volgende ronde! @Hairdresser: Balen he! Die lange cyclus. Nou, jij hebt in ieder geval alvast je best gedaan @Alina: Ik hoop dat je kan wachten, meer kans op een positieve kans. @ Franciska: Succes met testen morgen! @Twinny: Moeilijk te begrijpen he, dat lichaam?! Ik hoop voor je dat het een positieve test wordt! @Jackie: Welkom! Heeeel veeel klussen! Konden we maar meer doen. @Kaily: Baal maar lekker hoor meis! Dikke knuffel van mij ( misschien helpt het een beetje ) @ Zotje: Wat een teleurstelling! Succes in de volgende ronde en voor jou ook en dikke knuffel. @ Linda: Oohh jij hebt ook al zon lange cyclus. balen! Het is wel fijn om hier te lezen dat je niet de enige bent. @mammaairis: Verstandig om ff te wachten. Ga ik volgende keer ook doen . Ik wordt er alleen maar sacho van. @Angel Eyes: Ik hoop dat je man gelijk heeft. Er zijn echt mensen die dat kunnen zien aan de ogen. ( mijn moeder wist nog zelf van niets, toen iemnd haar feliciteerde ) * zo ik ben weer even bij. Bij mij is het helaas nog steeds het zelfde liedje, dus daar ga ik jullie niet meer mee vervelen.. Dit is echt niet goed voor mijn humeur!
Tjongejongejonge, ik ben me hier verdomd sjacho. En mijn vriend werkt niet echt mee, die gooit nog eens kolen op het vuur
Misschien. test was vanmiddag negatief. wel een streepje, maar niet dik genoeg. Ben net even RUSTIG in bad geweest en stop me nu vol met snoep met VEEL suiker!! 8)
Ik wilde een beetje dubbelzinnige opmerking maken over volstoppen maar laat ik me inhouden De nettere variant: Zometeen een goedmakertje?
Terese Balen je dip! helpt het snoepen?? ik ook negatief zoals je weet, maar ik ga liever de calorieen verbranden hihi Zo ff douchen , dan fimpje kijken (hele goeie nwe) en dan m'n mannetje verleiden (of hij mij )
Nee, heb helemaal geen zin om in de buurt van mijn vriend te zijn. Hij is zooooo irritant, vind het altijd leuk om mij te pesten als ik zo'n bui heb. En zo'n bui heb ik meestal als ik ongi ben...
en nog steeds heb ik linksonder een drukkend/stekend gevoel... Heb er trouwens net weer een lading pendelaanvragen verwerkt. Had er net een kleine 50 in mijn mailbox, hihi! Nummertje trekken, dames!
Op dit deel van t forum ben ik helemaal nieuw. Ik ban de mama van Giulian. Een vriendin van me heeft gependeld en alhoewel we er niet mee bezig zijn zwanger te worden, zou ik volgens haar pendel deze maand zwanger worden. Dit weet ik al een heeeeele tijd, maar nu (op 1 na en dat moet uiteindelijk nog blijken) al haar voorspellingen zijn uitgekomen, krijg ik toch wel een beetje de kriebels. Ik hoop dat ik een maandje met jullie mag meetikken. Ik denk dat ik de 23e mn NOD heb.
Welkom minni! Weet waar je aan begint, als je hier een dagje niet bent mag je een half uur uittrekken om alles bij te lezen Maar spannend hoor... Ik ben erg benieuwd of je vriendin ook deze keer gelijk krijgt!!