patje: jammer voor je, op nar de volgende en alvast veel succes Tigger: o dat was heel makkelijk, mijn vriendin ziet dat hele zwanger zijn namelijk helemaal niet zitten!! Dus hoefde er niet om te strijden!! Twinny
Fijn dat jullie mee leven, kan ik toch ergens mijn "ei" kwijt. Noesje fijn dat het bij jou zo snel weer op gang kwam, succes met je 2e ronde. Twinny ik duim voor je dat het andere hormoon super bij je werkt!!! Patje balen meid, succes deze ronde. Tigger kan je dus nog niet vertellen of "de zin" bij mij ook zo werkt. Het werkt wel beter nu ik geen pil slik. Sonja heeft mij net een pendel voorspelling gestuurd. Sept jongen. Dan moet ik voor die tijd in ieder geval weer een keer ongi zijn geweest toch hihi. Erica
@ Erica, nu ik hier over die pendel lees (heb het hier al vaak gelezen!) vraag ik me eigenlijk af hoe dit in zijn werk gaat. Ze pendelt vanop afstand voor jullie en zegt dan wanneer jullie zwanger zullen zijn? Of is hier ergens een onderwerp over? Mijn man (en zijn familie) is paranormaal begaafd en zal wel geïntereseerd zijn in dit onderwerp. Volgens mijn schoonmoeder zou het bij ons voor heel binnenkort moeten zijn... hopen dat ze gelijk heeft
En dat het maar snel augustus mag worden, mijn eisprong is nog niet eens in de buurt,maar ik kijk nu al vooruit ,gek is dat.
mijne ook niet jingels, maar hoop dat het wel snel ei dag is. en dan maar weer afwachten. (lekker veel werken dan heb je afleiding) nou ga zo werken (lekker fohnen en knippen) met dit warme weer. gr liefs esther
Goedemorgen meiden, Balen he, dat wachten op de eisprong, en daarna weer wachten op je nod, dit duurt volgens mij nog langer. Mijn ei is pas over een dag of 10, mijn ongi is al weer weg, dus dat is wel lekker met dit weer. Ik denk dat we gewoon alvast beginnen te klussen, baat het niet dan schaadt het niet toch? Is het bij jullie ook al weer lekker warm? Hier is het buiten 20 graden in de schaduw, dus dat valt nu nog mee, maar het zou nog warmer worden dan gisteren, dus dat belooft nog wat. Liefs Moons
Hoi Moons, ja, lekker warm weertje vandaag he? En wat duurt dat wachten altijd lang he? Vanvond 'moet' er geklust worden zoals je op mijn banner kunt zien! Ik denk dan eerst maar een lekkere frisse douche anders vallen we samen nog flauw! hi hi Ik weet nog niet wat ik vandaag met mijn vrije dag ga, doen, waarschijnlijk een lekker boek lezen, BINNEN!
@Micha, jammer dat je ongi door gaat komen, maar ik heet je welkom bij NOD aug. We gaan er voor deze maand!
hoi meiden micha: jammer joh....... jessica77: succes met klussen........pppfff veelste warm voor, hihi en alle andere wens ik vandaag weer een heerlijke verkoelende dag toe!!!! Gister de eerste keer hormoon gespoten, stelde niet veel voor. Aangezien mijn vriendin en ik niet hoeven te klussen voor een babytje, mag zij nu mijn spuitjes klaar maken, voordat ik ze injecteer.........hihi heeft ze ook een bijdrage!!! grtjs Twinny
Hihih, ik ben blij dat we nu nog niet hoeven te klussen met dit warme weer... Volgend weekend moeten we weer aan de bak en dan hoop ik dat het niet zo warm is als nu!! Ik ga zo ff lekker zwemmen met mijn neefje, nog een uurtje en dan is ie vrij van school, heerlijk ff een frisse duik.
hoi wij gaan dadelijk ook ff lekker zwemmen. Deze keer kunnen we wat wilder stoeien in het water, vorige week was is te bang dat ik misschien zwanger zou zijn!!! zwem ze Twinny
Joepiiiiii Eindelijk zijn de doorgekomen (de volgende rondes ben ik daar w.s. niet meer zo blij mee). Na 41 dagen mag ik echt naar ronde 2. Gisteren kwam er de hele dag niets meer. Ik werd al bang dat het bij dat beetje bruin zou blijven voor de eerste tig dagen. Nou ben benieuwd hoe lang de aankomende cyclus gaat duren. Laat het volgende maand maar lekker weg blijven!!! Marischa; hoe het pendelen precies werkt weet ik niet. Iets met een pendel aan een draadje. Je kan de pendel alleen vragen stellen waar ja of nee op geantwoord kan worden (als ik het goed begreep). Ze hebben meestal genoeg aan je voor en achternaam, geboortedatum en wat je gependeld wil hebben (maand van posi test, maand van zwanger raken etc). Micha balen meid, hopelijk deze ronde succes! Jessica 77 mischien kan je klussen onder de koude douche (wie weet zwemmen ze dan ook sneller ) maar of het echt lekker is?? Twinny en Patje hoop dat jullie nu genieten van een frisse duik. Alle andere ook groetjes hoor vanuit een snikheet kamertje. Erica
Erica, goed dat je nu naar de volgende ronde kunt. als ze dan toch moeten komen die stomme duivels, dan ook maar meteen, als je eerst dagen moet wachten is ook niet leuk. Neem je nu het gemiddelde van je cyclussen voor je volgende nod?? Liefs Moons
Hoi Moons, dit was mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil. Geen idee dus wat de volgende zal doen. Heb 35 dagen aan gehouden dat is het langste van het gemiddelde (tussen 28 en 35 dagen). Vroeger was het altijd 29 dagen. Was het bij jullie de 2e ronde korter?? Erica
Hoi Erica, Dat weet ik niet, ik ben in april gestopt met de pil en was gelijk zwanger, helaas uitgelopen in mk op 11 juni. Ben nu net afgelopen zondag ongi geworden ( 1e na mk) dit was na 31 dagen. Wat ik mij nog herinner van mijn vorige kinderen was mijn cyclus ook 31 dagen, dus dan zou hij gelijk weer goed lopen. Met de pil is hij natuurlijk altijd 28 dagen, maar dit is ook een nagebootste cyclus. Liefs Moons
Wat jammer van de mk. Wel fijn voor je dat de cyclus direct weer goed is. Ik wacht het allemaal wel af. Liefs Erica
Ik kom me ook maar aansluiten bij nod augustus (helaas) voel al wat krampen en mijn temp is de laatste 2 dagen weer errug laag... op naar ronde 8... pfff