Sorry dat ik niet heb gereageerd op jullie allemaal, maar heb twee dagen niks gelezen dus loop ontzettend achter. gaat ook zo snel hier. Maarre bosi spannend ook dus. Ik denk inderdaad direct aan een innesteling. Normaal gaat een ongi bij mij zo: eerst de drang om een grote boodschap te doen Dan begin ik langzaam tintelende benen te krijgen daarna komt de kramp en binnen 3 a 4 uur is de kramp volledig aanwezig ik kan dan niet eens meer normaal uit mijn ogen kijken. wat ik wel heel erg heb is dat mijn darmen aanwezig zijn, doet gewoon zeer......
ik temp nooit, maar lees hier wel veel over volgens mij gaat je temp omlaag op de dag of de dag ervoor dat je ongi moet worden. spannend dus.
hoi angeleyes, bedankt voor je reactie ik temp dus ook nooit want ik voel het gewoon.voel me inwendig veel warmer dan andere dagen en blijf een rood hoofd houden.maar inderdaad volgens mij daalt de temp vlak voor menstruatie en gaat ie weer omhoog rond eisprong en vooral na eisprong.ik herinner me dat ik het ergens gelezen heb,thanx iris
Hallo allemaal. Hier weer een dame die over een paar dagen hoopt om niet ongie te worden. Ik heb net een dag last gehad van mijn darmen, enorme darmloop. Ik dacht eerst van zal het eindelijk zo ver zijn? Een innesteling? Maar nee hoor het waren mijn darmen die het even niet naar hun zin hadden. Verder denk ik niet dat ik zwanger zal zijn deze maand. Dus ik ben niet echt in spanning! Zal misschien ook komen omdat ik in september met mijn/onze eerste iui begin en mijn hoop daar op hebt gevestigd en niet meer op de natuurlijke manier. Helaas, ik heb het altijd gehoopt maar nee na 36 keer ongi worden is de hoop een beetje op. Ik hoop dat iedereen waar het heel spannend is dat het zo mag zijn dat je zwanger bent. Ik duim voor jullie. Liefs Gijs
mijn ongi begint ook nu te komen,wel anders dan normaal,beetje bruinig nooit gehad,ff afwachten wat het verder doet. liefs danielle
Goedemiddag all! @M&M nondejuu jullie weten het wel spannend te houden he? Ik ga er alsnog vanuit dat het het veranderen van de baarmoeder is en dat dat die krampjes veroorzaakt. Je had toch een vrij regelmatige cyclus..en hoe is het met je temp? @twinny... Ik blijf ook hier voor je blazen meidje! @danielle en Angel eyes en Bosi...ik probeer het doorzetten vanauit hier tegen te houden!! En jullie weten het he..zolang er geen helder rood bloed komt is alles nog mogelijk! @moons...ships meis balen maar kom gezellie bij mij in sept...we maken er weer een leuke maand van daar! knuffie voor jou! @de rest...ik hoop en duim voor jullie!
hoi meiden Ben in afwachting van ons bezoek, maar die hadden nog wat vertraging onder weg......... Ik wil niet ongi worden.......maar heeft weinig zin om dat te roepen hè!! Weet niet meer wat ik voel. Heb vanmorgen 4 uur na tempen ff gecontroleerd of de thermometer het eigenlijk wel deed. Ja hoor.......al had ik nog niet veel anders gedaan dan me gewassen, ff getetterd met jullie en ontbeten, mijn temp. was gestegen tot 37.4...... Thermometer was dus blijven hangen op 36.7..... Hoop nu stiekem dat ie dan maar blijft hangen op 37.4 hihi........ Raar dat deze cyclus mijn temp. al voor de ongi daalt...... vorige cyclus echt pas tijdens mijn ongi........... Twinny
hier ook nog steeds niks hmmmmmmmmmm niks geen sympthomen.... ben nu echt benieuw wanneer ik het weer ga worden. iedereen nog een fijn wekend xxxx
en ga nu ook eens onder op de kalender na tellen wat me luteale fase is, want heb geloof ik een tel probleempje, hihi!! En in mijn urine zitten heel vaak van die rare witte sliertjes terwijl mijn afscheiding gewoon bijna totaal wegblijft!! Raar raar lichaam!!
oke geteld...... Op de 18e dag DPO bruin verlies en de 19e/20e dag DPO ongesteld! Dus wordt dan waarschijnlijk toch gewoon woensdag ofzo................... OF NIET Twinny
ik heb een vrij regelmatige cyclus ik mag wat dat aan gaat van een mazzel spreken maar ja veranderen van baarmoeder kan ook weetniet zeurt enorm zo is het er naar wc even weg drukt op me blaas merk ik maar heb dit eigenlijk met de vorige zwangerschap die helaas in mk eindigde niet misschien goed teken wie weet zonnetje schijnt heerlijk gr maria
Konden we nou maar alvast een paar dagen vooruit kijken. De laatste paar dagen van mijn cyclus vind ik altijd mega killing.. Ik hoop zo dat mijn temp morgen nog steeds hoog is... Soms word ik echt moe van mezelf..
nou dames volgens mij komt mijn ongi nu opzetten..... ik heb namelijk ontzettende krampen. ik ga ook ff op bed liggen nu. dus als het dan niet raak is deze ronde gaan we volgende ronde gewoon verder.......
Zo hebben we allemaal onze onzerheidjes hier he meiden... Ik vind die 2 weken na de eisprong al vanaf de eisprong *killing*...ik voel altijd van alles en elke keer lijkt het toch steeds anders dan de vorige keer! @twinny...heb jij misschien een zusje of schoonzusje in hazerswoude...stomme vraag misschien...maar ik heb zo het gevoel...kan je wel eens hebben toch? Ik blaas nog steeds hard mee hoor! @M&M...ik ben toch vrij zeker dat jij een posi test in handen gaat krijgen...*duimt*
ik ben geloof ik al 10x naar de wc gelopen om te kijken,of het al doorgezet is,maar nog niet!!!!gelukkig
Hoihoi! Wat ik ervan begrijp is dat je temp tijden je eisprong flink daalt om daarna weer langzaam omhoog te gaan...vaak vlak tot aan je NOD en mocht je niet bevruccht zijn daalt ie weer... Maar dat geldt niet voor iedereen heb ik ook alweer ontdekt...bij sommige daalt ie pas weer als de ongie al is doorgezet... Snap je het een beetje,hahaha
ik hoop het ook zo,maar dit is pas mijn 2e ronde,maar het lijkt al veel langer!!!!het zou wel erg snel zijn na ronde 2,maar het kan je weet het niet he : veel liefs
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh ik heb net wat bruine troep ( soory voor details) ik hoop dat het een inestel troepje is maar pffftttt ik hoop niet dat dit door gaat zetten is wel anders dan ik gewent ben dus weer afwachten *zucht* gr maria