NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb dus ook al in een warm bad gezeten, heeft me echt goed gedaan. maarre leuyk hoor dressur wedstrijden. Ik heb gereden tot aan mijn 18e (ong 10 jaar) ik heb veel springwedstrijden gedaan.
    Maarre gefeliciteerd met de 1ste en 3e prijs.

x ang

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik wist het Vennetje!!!! Wat gaaf, gefeliciteerd hoor, kom je nu ook bij de april mama's kletsen?

Alle meiden die nu in onzekerheid zitten of ze nu wel/niet ongi gaan worden; heel veel sterkte, ik weet hoe die onzekerheid voelt.
    M&M: Het is nog niet doorgezet toch? Omdat je je banner al aangepast hebt :(

Verder niemand vandaag getest? Gaat er iemand morgen testen?
    Terese gefeliciteerd met je prijzen, hopelijk word je niet ziek. Ga maar lekker even in een warm bad relaxen en dan voel je je straks misschien een stuk beter.

Succes weer allemaal, ik ga even koken!

3. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    @zorra: ja, jij was er inderdaad heel stellig in.

maar voor mij was het gisteren ook meer een bevestiging dan een verrassing zoals voor mijn hubbie... ik voelde dat het anders was dan anders.

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi allemaal

Vennetje: van harte meid, geniet er maar van.............

Maria, wat jammer, succes in de volgende ronde en waarschijnlijk tot gauw in NOD september......

de andere die nu in spanning zitten, heel veel succes.......

Hier niet zo vrolijk. Heb erg aanwezig gevoel van mijn onderbuik, eigenlijk net als in vorige ronde, dus het zal er weldra wel aankomen!! De krampjes en steekjes van de afgelopen dagen zijn eigenlijk weg. Net alsof nu soort van stilte voor de storm is. Mijn afscheding is echter ook nog steeds weg........ eerste afscheiding zal dan wel de bruine zijn!!

WE gaan dadelijk als verzetje ff lekker uiteten en dan drink ik me een roseetje, zo!!

Durf eigenlijk morgen niet eens meer te tempen, weet toch dat ie niet gaat stijgen, maar ach........kaartje compleet maken he.

Twinny

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    O M&M, niet goed gelezen, het was dus al aan het doorbreken. Je symptomen klonken zo positief :( Ik hoop dat volgende maand je geluksmaand word :D . Sterkte met die :evil: :evil:

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    oja

Ninetje, ik weet nite eens waar dat plaatsje ligt, waar je naar vroeg............!!

Nee, daar woont mijn schoonzusje dus niet, hihi

Twinny

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hazerswoude ligt ten oosten van Leiden aan de N11 (waar ze altijd staan te flitsen), volgens mij komt Heineken daar vandaan.

8. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hallo meiden,

Al veel zwangeren deze maand als ik het goed lees (hopelijk volgen er meer). Alle meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD!!! :D

En iedereen die in spanning zit te wachten: SUCCES!!!

Deze week had ik zelf enkele dagen met krampen/steken in mijn buik.
    Tevens voelde het, alsof er een hele druk op zat. Heel vreemd.

Vandaag in één keer ontzettend duizelig. Ik zat gewoon en voelde me licht in mijn hoofd worden. Daarna begon ik ook nog misselijk te worden.
    Had het gevoel dat ik moest overgeven en opstaan deed ik ook maar niet.
    Later ben op bed gaan liggen, maar daar moest ik ook rustig blijven liggen, want mijn hoofd tolde gewoon! :(

Een hele nieuwe ervaring voor mij. Heb er nu nog een beetje last van.

Groetjes van friezin

9. Angel Eyes

pffff :( Ik net heerlijk eten gemaakt, spinazie, kip en aardappels erbij. Nog geen 10 a 15 minuten na het eten op een holletje naar het toilet en alles er weer uit gegooid.

Mijn mannetje kijkt me aan begint te lachen en zegt zie je nou dat ik gelijk had je bent gewoon zwanger.

Daarbij is die kleine bloeding van vanmiddag gestopt, en de krampen zijn ook nergens meer te bespeuren.............

:(: :(: :(: :(:

10. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi Angel Eyes,

Het is wel heel vervelend, maar het klinkt wel goed. :) Spannend en hopen dat je man gelijk heeft.

Gr van friezin

11. Angel Eyes

dat hoop ik ook, hij leest trouwens nu mee en zegt "tuurlijk heb ik gelijk" haha wat een zelfvertrouwen.

Ik zei daarstraks al dat ik het wel grappig vindt als hij zo overtuigd is, maar dan valt het nog zwaarder tegen als het niet zo is. Hij mag van mij aan de hele wereld vertellen dat ie gelijk heeft als ik mijn positest maar in handen heb. :p

dus vooralsnog bij mij wat meer voorzichtigheid, meer om mezelf te beschermen.......

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, gaat goed Angel, op naar de April mama's ;)

13. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Je hebt gelijk hoor! Eerst zien (positieve test) dan geloven.

Als je man je goed kent, dan ziet hij de veranderingen natuurlijk wel

Ga je over twee dagen testen? Of wacht je dan nog een paar dagen?
    Moeilijk hoor wachten..pffff

Succes!

Gr van friezin

14. Angel Eyes

wachten met testen dacht het niet haha 8) , ik kan mezelf nu al niet bedwingen, maar gelukkig heb ik nu geen testen in huis liggen. dus manlief gaat er een halevn voor me morgen...... dus inderdaad dinsdag weet ik meer.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Spannend, denk je dat je tot dinsdag kan wachten, toen ik de test eenmaal in huis had kon ik me niet meer bedwingen en heb gewoon om 10.00 uur 's morgen getest. POSITIEF!!!

16. Angel Eyes

Gefeliciteerd loekie!

het probleem is dat ik morgenochtend vroeg weg ga naar mijn werk, dan zijn de winkels nog dicht. Mijn mannetje heeft avonddienst dus die kan smiddags even naar de winkel toe.

Savonds testen doe ik liever niet, kans dat het HCG te veel verdund is door de ongeveer 3 liter water die ik drink is erg groot. dus dinsdag is uberhaupt de eerste mogelijke testdag.

wat mij ook onzeker maakt zijn alle verhalen om m heen. Mijn zus testte pas na 9 weken positief en mijn vriendin zelfs pas na 12 weken. onvoorstelbaar maar waar.

dus stel de test is negatief weet ik niet eens of ik me daar wel bij kan neerleggen...

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn moeder teste pas positief toen er bloedgeprikt werd.

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @Twinny...oke dan...Komt omdat dat meisje vandaag haar zusje ging bezoeken in Limburg en toevallig heeft haar zusje ook een vriendin ipv een vriendje...snap je...Ik dacht te simpel maar t had gekunt!

@loekie...helemaal goed! Daar zit idd de heineken fabriek!

@terese...hopelijk daar alles weer een beetje bedaard...geen idee waar t over gaat maar goed ruzie en stilzwijgen is nooit leuk! En zeker niet als jullie hebben besloten voor een kindje te gaan.
    Snel goed maken jullie dus!

@nieuwe zwangeren..van harte gefeliciteerd!

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Nondejuu terese...

Ik zie net dat je op je vruchtbaarste dag zit...

Das helemaal minder dan!

20. Franciska

Franciska Lid

20 jul 2006
    24
    0
    0
    Hallo! Alle zwangere gefeliciteerd! En de rest veel succes de komende periode.

Deel Deze Pagina