Hoi dames, kom net terug van mijn siesta. Vriendje is stiekem bij me gekropen en toen hebben we het weer "goedgemaakt" Dus tja, op mijn vruchtbaarste dag. Is het normaal dat je bij de eisprong last van je onderrug hebt? Heb dit wel eens vaker, maar nooit gelinkt aan een eisprong nml. Bah... ik werd wakker van de buren. Die zijn aan het BBQ en maken iets pittigs, wat allemaal mijn slaapkamerraam inwaaide... Oh ja, en Vennetje: van harte!!
Gelukkig dat t weer goed is terese...juist zo op je vruchtbaarste dag! Ik heb ook wel last van mijn onderrug als het eitje eraan komt...dus ik zou zeggen ..jah dat is normaal
Goedmaken is altijd het leukste van ruziemaken ik heb ook vaak lage rugpijn bij eisprong. duurt meestal een halve dag. gaat bij mij ook gepaard met krampjes rechts of links onder. sommigen hebben zelfs bloedverlies op de dag van de eisprong.
dank je Terese! Ik hoop voor je dat het werken van vandaag zijn vruchten afwerpt (of eigenlijk innesteld of zoiets.... )
Die krampjes heb ik al een dag of 3, linksonder. En dan vandaag een soort van bal in mijn buik. Hebben jullie dat ook?
Hai Friezin, ik heb dat ook de laaste [aar dagen: heel licht in mn hoofd, ben al n paar keer bijna omgerold (moet daar echt mee uitkijken, want ik liep met mn zoon in mn armen net langs de trap). Goed dat jullie t weer hebben goed gemaakt, Terese. Sjee, jullie schrijven echt veel! Bijna niet bij te houden. Ik kan ook nog niet alle namen onthouden dus dan maar kort door de bocht: iedereen die ongi is, balen zeg! Degene die zwanger is: gefeliciteerd! En de dames die nog wachten spreek ik later wel aan, hopelijk met n felicitatie. Mn man begon vandaag (weer): wat is er toch met je?Je bent helemaal jezelf niet. Ben ik ook niet. Maar ik kan de vinger niet op de zere plek leggen, waars heeft t met dat pendelen te maken, hoor.
@ terese, soms duurt de eisprong bij mij 1 dag (tenminste voelbaar) en soms wel 2 dagen. een bal in mijn buik wil ik niet zeggen, maar het is bij mij meer alsof iemand mijn eierstok vasthoudt en erin knijpt ofzo haha hoe leg je dat nou uit. @mini pendel je zoveel dan? Je moet inderdaad uitkijken als je zoveel pendelt. Als je er echt serieus mee bezig bent sta je open voor energie en als je dat te vaak doet kan het je uitputten. Ik pendel ook maar ik ga het hier niet doen. Ik doe het soms prive en dan sloopt het me al.
haha, nee Angel Eyes, iemand anders heeft voor mij gependeld en dat samen met een voorspelling van een vriendin van mn moeder zou het heel erg kunnen kloppen, dus erg spannend! De pendelaar heeft t niet zo heel vaak gedaan bij mensen, maar (bijna) alles is tot nu toe uitgekomen. Die vriendin van mn moeder is bijna een fenomeen, heel bizar gewoon.
Het was vandaag trouwens prachtig weer hier, bij jullie ook? Djies, lijkt of ik een trap in mijn onderrug heb gehad... auw...
haha oke, noujah dan zal dat het zijn misschien gaat je lichaam nu wel keihard werken om de pendel gelijk te geven En ziet je man dat aan je.
Hoi minni, Jij hebt ook last van die duizelingen die ik heb. Maarr, hoever zit jij nu in je cyclus : gr van friezin
Oeioeioei... nu ga ik echt krampen krijgen. Nooit gehad zo in het midden van mijn cyclus? Beetje alsof ik ongesteld moet worden?
Hallo meiden, nog steeds gezellig hier zo te zien. Vennetje; Gefeliciteerd meid! Wat zal je blij zijn zeg, geniet er maar lekker van. Ik droom er al wel van, haha, zo'n lekker gevoel lijkt me dat. Maria; Wat balen zeg dat je ongie bent geworden. Dan heeft je lichaam je echt voor de gek gehouden. Ik had bij jou nou juist zo'n goed gevoel. Terese; Gelukkig heb je het weer goed gemaakt. En dan ook nog op het juiste moment . Die pijn in de onderrug en ongiekrampen heb ik ook altijd als mijn ei komt, hoort er dus allemaal bij, no worries. Hier is alles nog rustig. We gaan weer de leuke periode in; lekker klussen! Liefs Neia
Vennetje: gefeliciteerd!!!! Super joh, dat het zo snel raak is, hoef je al die ellendige spanning niet elke keer mee te maken! Geniet van je zwangerschap! Maria: balen dat je toch ongi bent geworden zeg, terwijl het er zo goed uitzag... Zo zie je maar hoe je lichaam je kan foppen... Hopelijk meer succes in september!! Alle anderen: sterkte met alle eisprong- en NODstress! Oja, minni, ik ben wel benieuwd, is één van de pendelaars er ook één van zwangerschapspagina? Ik ben de dag doorgekomen, na de negatieve test van vanmorgen. Heb wel sinds vanmiddag last van m'n onderrug en dat heb ik wel eens vaker gehad zo rond de tijd dat de duivels kwamen, dus dat maakt m'n gedachten een beetje negatiever... Maar aan de andere kant blijf ik het bijna onmogelijk vinden dat ik nog ongi zou worden, op dag 41 of nog later. Gelukkig heb ik het morgen heeeeeeel druk, dus kan ik er pas dinsdag weer over na gaan denken. Las in één van jullie berichtjes dat mensen pas weeeeeeken na NOD posi testten, dus dat geeft weer hoop Groetjes!
Ik zit trouwens net naar Grey's Anatomy te kijken. Werden een paar feitjes op genoemd, namelijk als je zwanger bent, verbrand je 3000 calorieen en als je zwanger bent van een jochie nog eens 10 % extra. Nooit geweten joh?
hallo, net thuis van te gaan eten bij familie, 'k sta precies op het ontploffen van al dat eten. enja hier ook nog steeds niks te merken, misschien toch nog maar eens testen, wat denken jullie? Ik zit nu op 40 dagen maar na die nega bloedtest durf ik er niet echt in geloven... * maria balen maisje, succes bij de volgende ronde *vennetje gefeliciteerd meisje * de rest succes met klussen * en nu nog hopen op vele positieve testen é kga nog wandelingkje maken met de honden even uitwaaien na al dat tafelen.. Annabel pendel sonja -- nu zwanger van jongen, posi test op 14/08 pendel angel -- zwanger okt ,jongen
He annabel, Als ik jou was zou ik morgen maar eens gaan testen. Volgens Sonja heb je dan een positieve test in handen. Een beter moment is er vast niet! Succes! Liefs Neia
ja neia das wel waar en zo weet ik ook direct of de pendel van sonja kloppen gaat... die wandel heeft deugd gedaan en terug goed wat slijm afgezakt ondertussen, sorry voor de beschrijving nu filmpje kijken en kom dan nog wel eens neuzen op het forum voordat ik in mijn bedje kruip. Annabel