NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pip

Pip Actief lid

Jun 15, 2006
    141
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat hebben jullie weer veel geschreven. Iedereen die zwanger is: van harte gefeliciteerd!

Bij mij zijn jammer genoeg gisterenmiddag de :evil: :evil: gearriveerd. Ik zak dus af naar het forum van september voor ronde 7.

Iedereen in dit forum in afwachting van haar nod: veel geduld en succes!

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Annabel, gefeliciteerd meis.

Hier nog geen duivels ben wel ontzettend moe en heb hele lichte ongi kramp dus denk dat ze vandaag door gaan komen.
    Gisteren heb ik de hele dag steken gehad onderin mijn buik en was niet vooruit te branden zo moe was ik.

3. vallie

vallie Actief lid

Jul 20, 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    Ik heb morgen mijn NOD dag erg spannend dus,we zijn gisteren terug van vakantie gekomen en hebben goed geklust rond de eisprong datum .
    Ik heb vanaf donderdag lichte krampjes onderin mijn buik verder niks ja gisterenavond ineens duizelig maar goed we wachten af

liefs valesca

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Ik heb over 5 dagen mijn NOD maar ik loop sinds gisteren en vanmorgen onwijs te kokhalzen. Het is het ergste als ik tandenpoets en te diep inadem zoals met gapen.

Voel me echt naar eronder. Maar als het voor een goed doel is dan hebben we het er natuurlijk GRAAG voor over... ;)

Ik hou jullie op de hoogte

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Annabel gefeliciteerd.
    Ik heb ook es een bloedtest gedaan bij de ha en volgens de test niet zwanger, maar volgens de miskraam die ik met 12w kreeg bleek ik dus wel zwanger. Dus het kan idd!

Ik heb t ff op mn kalender opgezocht en mezelf in de lijst gezet, ik heb mn NOD op de 22 of 23e. Voor de zekerheid de 23e ingevuld, die houd ik ook aan.

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Jeetje Annabel, wat een verhaal! Gefeliciteerd hoor! testte je bij je andere kinderen ook pas zo laat positief? Je zou bijna gaan denken dat j eeen veel later ei hebt gehad.....Kom gezellig bij April mama's kletsen!

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Van harte gefeliciteerd Annabel!!
    Een super maandagochtend voor jou! ;)

Mirre

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

@Annabel, Van harte gefeliciteerd! Inderdaad een apart verhaal. Nou ga nu maar lekker genieten en hup naar de april mama's.

Gisteren waren de krampen verdwenen om mij vervolgens uit mijn slaap te houden. Toen ik vanochtend wakker werd had ik de :evil: . Ik ga dus ook maar naar de september NOD. Ik ben helemaal confuus, want ik heb lopen spugen en sinds vannacht doen voor het eerst ook mijn boobies ontzettend zeer. Terwijl ik dat alleen tijdens de puberteit had.

maargoed voor de rest die nog wacht veel sterkte en ik duim voor jullie, voor alle zwangeren gefeliciteerd.

X Ang

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    thanxxx Bij jou had ze gelijk heh ;)

10. Terese

Terese Fanatiek lid

Dat had ik dus ook Angel Eyes. Werd toch ongi. Misschien dat je vriendje je iets te gek heeft gemaakt? :D

Ik was nml ook misselijk, voelde een bal in mijn buik, was ontzettend emo, rugpijn, etc. Ik was er echt van overtuigt dat ik zwanger was!! Niet dus...

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Oeh! Ik bedenk me net: ik mag zo mijn nieuwe foon halen bij het postkantoor! Leuk speeltje voor straks! :D

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Pfff Terese is jou lutheale fase zoooo lang dat je NOD pas op de 31e is? Dat is 18 dagen na je ei.

13. friezin

friezin Bekend lid

Jul 4, 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Minni: Bedankt voor je reactie. Ik wilde even weten hoe ver jij was met je cyclus, omdat we allebei duizelig waren.
    Mijn NOD is aankomende zondag, maar dat weet ik niet 100% zeker, omdat ik niet regelmatig ongesteld ben (ligt tussen de 28 en 30 dagen in).

Gisteravond en vanochtend vroeg vage buikpijn. Ik dacht: "De :evil: :evil: :evil: komen toch niet nu al!" Het voelde niet helemaal aan als menstruatiekrampen.
    Nu is het weer minder geworden.

Ik weet niet hoe het deze maand komt. Als ik krampen/steken heb denk ik, dat het misschien wel raak kan zijn. Maar vannochtend en nu denk ik dat ik deze week toch door ga naar september.

We zullen zien wat het wordt, maar wachten duurt zo lang :) :(

Gr van friezin.

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Angel Eyes wat balen :cry:

15. Terese

Terese Fanatiek lid

oeps, foutje... moest de 28ste zijn. Was in de war met mijn eerste dag ongi in juli, namelijk de 31ste ;)

Scherp opgemerkt, Loek ;)

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    he bah angel eyes. Balen zeg.

Lastig he, die wacht-fase (lutheale fase).
    Je kan alleen maar hopen, maar verder kan je niks.

17. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Angel eyes, balen meisje! Dikke reep chocolade voor jou!
    Het was pas je eerste ronde zag ik. Je bent dan waa\rschijnlijk nog aan het ontpillen of ben je al heel lang gestopt met de pil?? Ontpillen geeft namelijk dezelfde symptomen als vroege zwangerschap....

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Minni
    Zou willen dat ik al in die lutheale fase zou zitten!!
    :oops:
    Vraag me af of ik m'n ei heb gehad!??Of nog komen zal...
    Heb vd week steken gehad, misselijke geweest, lichtelijk hoofdpijn, duizelig, spierpijn en...had 2 dagen waterige-melke-achtige afscheiding dus je zou zeggen...M'n ei!???..., maar??
    *Zucht*
    gevoelsmatig lijkt me niet dat m'n ei nu nog komen gaat, alle steekjes etc zijn weg :rolleyes:
    Heb alleen constant een brok in m'n keel, moeite met slikken (had ik ook toen ik zwanger was)

@Angel
    Rot voor je! Duimen dat het de volgende ronde raak is!!

19. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    @Angel Eyes,

Jeetje meid wat jammer. Ik had nog wel zo'n goede hoop voor je!
    Nou, kop op en succes in de volgende ronde.

XXAnnalise

20. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Annabel: gefeliciteerd!!! \:D/

Angel eyes: heel vervelend. :(

Ik voel me nog helemaal niet ongi worden. Wel krampen en een hogere tempratuur.
    Maar dat zal wel niks zijn. Ik ga trouwens wel testen straks. Mijn banner klopt niet helemaal. Ik kan vandaag dus al testen.

verder iedereen: succes :D

Share This Page