NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Terese

Terese Fanatiek lid

Bij mij ook! Ik dacht dat mijn temp nooit zou stijgen, maar vanochtend kwam daar ineens verandering in! :D

Gewoon gaan tempen Mirre, dan krijg je meer inzicht in je eigen lichaam. Mijn ovu testen gaven ook niet positief aan. En eergisteren had ik ze helaas niet meer. Nu, aan de hand van de banner en mijn temp weet ik toch een beetje dat mijn ovulatie is geweest ;)

2. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Hallo meiden,

Annabel; Gefliciteerd meid! Geniet er maar lekker van.

Bosi333; Jij ook van harte! Ik zou net zoals jou nog niet zeker zijn, haha, maar dat zit vast wel goed. Ik zou morgen ook een digitale test doen; waar dan mooi op komt te staan; zwanger :D

Hairdresser; Voor jou is het nog even spannend. Weet je al wanneer je weer gaat testen? Ben je nu 2 rondes geleden gestopt met de pil, of slikte je al geen pil meer? Ik zie namelijk dat je 1e ronde bij jou 45 dgn heeft geduurd, dus het is waarschijnlijk nog even wachten. Maar dan hopelijk wel op een positieve test he?! Hou je ons op de hoogte?

Twinny; Wat balen zeg. Ik had zo voor jullie gehoopt dat het nu raak zou zijn. Nu mag je jezelf wel lekker verwennen met chocolade etc. Sterkte!

Zorra; Hoe is het met jou dan? Al last van zwangerschaps kwaaltjes?

Mirre; Ik kan me voorstellen dat je je klote voelt. Als het bij ons over 2 rondes nog niet is gelukt ga ik ook ovulatietesten gebruiken. Maar het lijkt me zo frustrerend als je dan geen ei hebt/ziet. Veel sterkte meid. En blijf hier maar lekker "zeuren".

De rest van de meiden veel succes!

Liefs Neia

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jullie zijn allemaal zo lief voor me! :oops:
    Ik moet ergens m'n ei kwijt (ehhh rare test in deze :( ), maar jullie begrijpen wat ik bedoel!
    Het liefste zou ik even naar binnen gaan in m'n lichaam om te kijken hoe de stand van zaken is :oops:

4. Terese

Terese Fanatiek lid

Hmm, is het normaal dat je bijna geen afscheiding hebt na je eisprong?

Ik had al niet zoveel maar nu is er helemaal niets meer te bespeuren..?

5. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Neia: Lief dat je het vraagt :D Erg moe, pijnlijke borsten en snel emotioneel en chagerijnig. Gelukkig nog niet misselijk, maar dat kwam bij de zw. schap van mn dochter ook pas met 8 weken, dus kan nog!
    Maar hoe gaat het met jou?

@Terese:Ik had deze keer na mn eisprong meteen witte vloed, maar bij anderen heb ik ook wel gelezen dat het wat later op gang komt. Er zit niks anders op dan wachten en jezelf niet gek maken ;)

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Neuh... ik ben niet zo hyperdepiep als de eerste keer, Zorra ;)

Maar dit viel me gewoon op. We shall see... time will tell ;)

7. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    He Zorra,

Hopelijk blijft de misselijkheid weg! Maar van de andere kant heb ik ook wel eens van mensen gehoord dat ze juist blij waren dat ze misselijk waren omdat ze dan zeker weten dat ze nog steeds zwanger zijn. Wat vind jij ervan?

Met mij nu even alles oke. Mijn vader takelt wel af, maar ik hoop dat het nog een paar weekjes (of ja maandjes/jaren natuurlijk) goed blijft gaan.
    We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de bruiloft van 25 augustus. We hopen dat het beter weer wordt als vandaag!
    En tussendoor zijn we om de dag aan het klussen. Ik ben blij dat we er nog zo van kunnen genieten :oops: . Hopelijk blijft dat altijd zo!!!!

Liefs Neia

8. Vennetje

Vennetje Actief lid

Aug 3, 2006
    261
    0
    0
    Annabel: Gefeliciteerd dat de test eindelijk deed wat ie moest doen! Veel geluk de komende tijd!

Bosi: Nog een 1e ronde kandidaat! Proficiat!!!!!!!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    allemaal bedankt,

Ik heb net de tweede test gedaan, en ik ben toch echt zwanger!! Wel nog pril natuurlijk :p

Met tempraturen ben ik een heel eind gekomen. Vooral rnd mijn eisprong zag ik het verschil. Ik voel ook altijd mijn ei, maar ik wilde dat tempraturen ook onder de knie krijgen.

Iedereen: succes, flink tempraturen en klussen

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    hoi bosi333,
    gefeliciteerd.
    gr chantal.

11. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    gefeliciteerd bossi!!
    Ik zie dat je ook uit overijssel komt, je zit toevallig niet op handbal??? ;)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    ha ha, nee ik zit niet op handbal :)

Ik woon hier ook nog niet zolang,

13. Nieke

Nieke Lid

Aug 11, 2006
    77
    0
    0
    Haidiehaaaai,

Ik zou het heel fijn vinden als ik me ook aan mag schuiven bij jullie,

ik moet nog een paar dagen wachten maar zoals iedereen zit ik op hete eieren hahaha.
    overal kramp en alle andere kwaaltjes maarja het definitieve antwoord moet nog komen of niet.

Wat ontzettend leuk om te lezen hoe mensen hier hun diepste geheimen neer zetten terwijl bijna niemand in jullie omgeving het waarschijnlijk weet.
    Ik moet zeggen dat door af en toe wat te typen hoe je je voelt dit wel een lekkere uitlaat klep is.

voor iedereen die zit te wachten zal ik Duimen
    de september mensen komen ook aan de beurt, daarbij is mei ook een hele mooie maand.
    en voor de zwangere " geniet ervan" het is zo voorbij.

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Hoi Nieke, welkom! :)

Zo dames, wat heb ik lekker gegeten! Met dit weer had ik trek in een heerlijke stevige tomatensoep, stokbroodje met kruidenboter erbij, mmmmmm... genieten kan soms zo makkelijk zijn :p

15. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Hoi Nieke, leuk dat je hier ook komt kletsen, welkom :D
    Neia: Gelukkig gaat het niet al te slecht met je vader, hopelijk voelt hij zich straks nog wat beter zodat hij echt van jullie bruiloft kan gaan genieten. Is wel fijn dat je nu ook iets leuks hebt om naar uit te kijken, de bruiloft en hopelijk ben je snel zwanger zodat je het leuke nieuws aan je vader kan vertellen :D Wat betreft die misselijkheid; ja je hoort heel vaak dat als je goed misselijk bent het allemaal wel goed zit, nu heb ik echter gelezen dat 50% van de zwangeren niet misselijk is en dat het miskraampercentage niet hoger is dan degene die wel misselijk zijn. Dus ik probeer daar deze keer niet zo naar te kijken, bij mn dochter begon het ook pas in de 8e week. Maar ik wil nu gewoon lekker genieten, me niet druk maken of het fout zal gaan of niet en vreemd genoeg gaat het hartstikke goed, heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.:D Nog iets meer dan 2 wkn en dan de echo, zo'n zin in!

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Terese,
    Eten :( ik kan al een week amper eten. Geen trek en last van slikken (zie topic zwanger willen worden)
    Heb geen keelpijn ofzo..totaal niet, maar krijg gewoon amper eten binnen het lijkt wel stress :(
    mijn hormoontjes zijn MORMOONTJES op het moment!!

Vanavond weer klussen :p :p :p
    Ff afreageren en ons best doen! ;)

17. Terese

Terese Fanatiek lid

Mirre... ja het is heel raar, mijn gemoedstoestand en mijn eetlust zijn in tegenstelling tot afgelopen dagen weer toegenomen.

Denk toch dat ik erg last heb gehad van de eisprong en de hormonen die hier wellicht bij vrij kwamen. Voelde me ook grieperig enzo...

Wellicht dat het de komende dagen ook weer beter met je gaat?
    En onderschat het weer niet, de ene dag is het stralend weer en de andere dag heb je flippers nodig.

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het weer is pet ja! :(
    Ik weet gewoon hoe de vlag hangt, want normaal kun je me wakker maken voor de MAC , maar zaterdagavond deden we het ff ..was snel we waren onderweg vanuit A'dam..., maar het smaakte voor geen meter!
    Heb dan ook amper wat gegeten...
    Ach het zal wel een reden hebben (misschien wel omdat ik een beetje in een dip zit)

19. kyra75

kyra75 Actief lid

Aug 14, 2006
    391
    0
    0
    zo zal me ook even hierzo aanmelden

me nod was 12-08-06
    ben nog niet ongi
    heb wel al getest de 08-08-06 maar die was negatief, durf nu eigenlijk niet te testen

dit is onze eerste ronde voor ons eerste kindje

liefs kyra

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    dit is mijn tweede ronde ja
    de eerste was 45 dagen dus wacht nu met testen tot ik over die 45 dagen ben.
    er is wel wat aan het rommelen daar beneden(mijn buik dan he)
    maar wat dat kan ik niet echt plaatsen.
    het is niet echt een ongi gevoel...
    nu heb ik wel zo iets van laat maar komen of een posi test. dan kunnen we weer verder.wie weet duurt het dit keer wel 100 dagen ofzo.....
    gr esther

Share This Page