zoals je al zag ben ik ook pas gestopt met de pil ik heb gewoon me ongi gehad daarna en ik was met me pil altijd stip op tijd kon de klok om 11 uur zetten altijd en sommige hoor ik wel eens de schommelde ikke niet dus vandaar
Annabel: Woehoe!! Gefeliciteerd meis!!! Wat een ongelofelijk verhaal! ( krijg er bijna hoop van ) Geniet er lekker van! Hallo dames, Ik volg het allemaal niet meer zo, want ik maak me zelf een beetje gek. Er is nog geen teken van duiveltjes. Dus alles is nog mogelijk. Ik zie dat er een hoop meiden door zijn naar de volgende ronde: Heel veel succes allemaal!
Jeetje Bloemie, het schiet niet op zo he, kreeg je nou maar eens duidelijkheid, want dit is niks zo. Heb je de afspraak met de HA voor donderdag al gemaakt? Wel doen he!
hahahah, ik wou net zeggen: we hebben er al 3 zwanger en ik hoop er ook nog bij te komen.......we houden geen team meer over
hallo, dank u wel allemaal voor de felicitaties bosi333 proficiat meisje maar zoals al gezegd een test is een test en anders woensdag gewoon bloedtest laten doen zo ben je direct zeker! Bloemie blijven hopen meisje je ziet het kan dus allemaal gebeuren é. wa,nt zelf had ik het nooit durven hopen.
Alle bijgekomen zwangeren: gefeliciteerd!!! Alle dames die net als ik in de wachtkamer zitten, succes!! De eisprong -tijd is nu aangebroken dus we kunnen aan de bak, hopelijk doe ik de pendels eer aan....
Hallo, even een vraagje waarom testen de meesten nog niet als het kan. kan het zijn dat je HCG waarde nog meer stijgt met de dagen? ik dacht alleen dat je gewoon sóchtends moest testen zodat alles in de urine zit. oja mijn vriendin werd 3 dagen ongi en toen had ze sterk het gevoel dat ze toch zwanger was. zij weer testen en ja hoor zwanger kun je zien hoe gek je lijf kan doen
Goeienmorgen... ik snap hier weer niets van.... gisteren 0,4 graden omhoog, en nu weer op mijn "oude" temp van 36,5 dus 0,4 graden omlaag?? Wat moet ik hier nu weer mee?? http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=4492
Hi Roses en Kyra, wat balen zeg. Nu maar hopen dat je snel ongesteld mag worden zodat je weet waar je aan toe bent en snel door kan naar de volgende ronde! Of nog beter net zo'n verhaal als Annabel en alsnog positief mag testen na dagen overtijd te zijn. Ik ben voor de derde ochtend misselijk. Ik kom niet misselijk uit bed maar zodra ik richting mijn werk ga en vooral tijdens tanden poetsen dan begint het. Ik heb nog niet hoeven spugen maar ik ben wel constant aan het kokhalzen. En echt heftig want de tranen staan dan in mijn ogen. Ik denk dat ik morgenochtend ga testen. Is wel paar dagen voor NOD maar dan weet ik tenminste of ik een buikgriep heb of niet
nou ik ben benieuwd hoor ik merk niks dus ik verwacht ook niks deze keer heb gewoon eens een keer nergens last van hihihii maar goed nog een paar daagjes wachten en dan ben ik bang dat ik gewoon ongesteld ga worden
Mja... ik ben nu ook meteen een beetje teleurgesteld. Dacht dat het allemaal wel in kannen en kruiken zat nu....