NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terese

Terese Fanatiek lid

Gewoon doen Kyra! Heb je een regelmatige cyclus? :)

2. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0

zoals je al zag ben ik ook pas gestopt met de pil ik heb gewoon me ongi gehad daarna en ik was met me pil altijd stip op tijd kon de klok om 11 uur zetten altijd en sommige hoor ik wel eens de schommelde ikke niet

dus vandaar

3. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Annabel: Woehoe!! Gefeliciteerd meis!!! Wat een ongelofelijk verhaal! ( krijg er bijna hoop van ) Geniet er lekker van!

Hallo dames,

Ik volg het allemaal niet meer zo, want ik maak me zelf een beetje gek. Er is nog geen teken van duiveltjes. Dus alles is nog mogelijk.
    Ik zie dat er een hoop meiden door zijn naar de volgende ronde: Heel veel succes allemaal!

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jeetje Bloemie, het schiet niet op zo he, kreeg je nou maar eens duidelijkheid, want dit is niks zo. Heb je de afspraak met de HA voor donderdag al gemaakt? Wel doen he!

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    hahahah, ik wou net zeggen: we hebben er al 3 zwanger en ik hoop er ook nog bij te komen.......we houden geen team meer over ;)

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    dank u wel allemaal voor de felicitaties
    bosi333 proficiat meisje maar zoals al gezegd een test is een test en anders woensdag gewoon bloedtest laten doen zo ben je direct zeker!
    Bloemie blijven hopen meisje je ziet het kan dus allemaal gebeuren é.
    wa,nt zelf had ik het nooit durven hopen.

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    HORMONSTERS :(

veel plezier met klussen!

8. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    nog een klein vraagje weet iemand waar ik uitleg kan vinden over hcg waardes???
    Annabel

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Alle bijgekomen zwangeren: gefeliciteerd!!!

Alle dames die net als ik in de wachtkamer zitten, succes!!

De eisprong -tijd is nu aangebroken dus we kunnen aan de bak, hopelijk doe ik de pendels eer aan.... ;)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  11. Nieke

Nieke Lid

11 aug 2006
    77
    0
    0
    Hallo,

even een vraagje waarom testen de meesten nog niet als het kan.
    kan het zijn dat je HCG waarde nog meer stijgt met de dagen?
    ik dacht alleen dat je gewoon sóchtends moest testen zodat alles in de urine zit.

oja mijn vriendin werd 3 dagen ongi en toen had ze sterk het gevoel dat ze toch zwanger was. zij weer testen en ja hoor zwanger

kun je zien hoe gek je lijf kan doen

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Vandaag is mijn NOD dan, ik heb net getest (kon het niet laten :oops: ), maar negatief :cry:

13. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    ik ben 3 dg overtijd en ook negatief :cry:

14. Terese

Terese Fanatiek lid

15. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Roses en Kyra, wat balen zeg. Nu maar hopen dat je snel ongesteld mag worden zodat je weet waar je aan toe bent en snel door kan naar de volgende ronde! Of nog beter net zo'n verhaal als Annabel en alsnog positief mag testen na dagen overtijd te zijn.

Ik ben voor de derde ochtend misselijk. Ik kom niet misselijk uit bed maar zodra ik richting mijn werk ga en vooral tijdens tanden poetsen dan begint het. Ik heb nog niet hoeven spugen maar ik ben wel constant aan het kokhalzen. En echt heftig want de tranen staan dan in mijn ogen.

Ik denk dat ik morgenochtend ga testen. Is wel paar dagen voor NOD maar dan weet ik tenminste of ik een buikgriep heb of niet ;)

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Spannend Vanesje! :D

17. Niet meer actief

nou ik ben benieuwd hoor
    ik merk niks dus ik verwacht ook niks deze keer
    heb gewoon eens een keer nergens last van hihihii
    maar goed nog een paar daagjes wachten en dan ben ik bang dat ik gewoon ongesteld ga worden

18. Terese

Terese Fanatiek lid

Mja... ik ben nu ook meteen een beetje teleurgesteld. Dacht dat het allemaal wel in kannen en kruiken zat nu....

19. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    @ Terese, waar ben je teleur gesteld in??

20. Terese

Terese Fanatiek lid

Zie vorige pagina, mijn temp is weer gedaalt naar het oude niveau... ksnap er niets van..?

Deel Deze Pagina