whaaa word er gek van ik wil ook dat iemand voor me pendeld weet alleen niet goed hoe ik aan zo iemand komt die dat doet terese blijkt het te doen heb ik begrepen maar die heeft mijn vorige berichtje niet gelzen denk ik hoe vragen jullie dat aan degene ik ben zo nieuwsgierig of er bij mij ook wat uitkomt
pFFF, wat heb ik belachelijk slecht geslapen. Ik kan nu mezelf onder mn wallen warm houden. Het is en vage, maar dit had ik ook sterk met Giulian. (er is nog hoop) En op dit moment zooo misselijk,maar als je moe bent kan je eerder misselijk worden en bovendien heb ik yoghust met fruit en fibre gegeten. Dat kan ook n aardig aandeel hebben in mn misselijkheid. Heel goed Vanesje dat je nog even wacht. Ik persoonlijk vind het ook gewoon geldverspilling om te gaan testen zo vroeg, want de kans dat ie voldoende HCG oppikt en positief test is nihiel. Dus dan weet je nog niks. Sterkte met wachten. Ik moet nu nog 8 dgn wachten (eigenlijk 7, maar 1 extra voor de break).
Welkom Laura Fay, nog een weekje en dan weet je het, spannend hoor! Gemke, je kan Terese een pb sturen met de vraag of ze voor je wil pendelen, daarnaast kan je de zoekfunctie gebruiken voor andere pendelaars (pendelen als zoekwoord) Spannend Minni
Pfff als je overtijd bent duurt het wachten nog langer. Nog steeds geen teken van de en gisteren af en toe misselijk en heel moe. Ook heb ik af en toe last van duizelingen. Ik heb vanmorgen een test gedaan maar was nega. Ooooh meiden ik wordt gek van mezelf en die onzekerheid.
Als je onder mijn tekst kijkt, zie je een knopje waar PB op staat. Klik die aan en je kunt een tekst naar mijn toesturen. Dit is een prive bericht. Ik heb je volledige naam en geboorte jaar nodig om te pendelen. Ik heb wel een wachtlijst, kan tot 5 dagen uitlopen, want ik doe er 10 per dag.
bedankt voor de tips ben al gaan zien en ja de waarden kloppen met de lengte. ik zo tegen iedereen nu wel durven zeggen bllijven hopen want je ziet de wonderen zijn de wereld niet uit!!! als je ook u eisprong later hebt kan je nog altijd zwanger geraken blijven klussen ook na u nod datum niet bang zijn, want zoals je ziet ben ik ook maar daarna zwanger geraakt! succes iedereen! Annabel
Annabel, je kan toch niet na je NOD zwanger zijn geraakt en dan nu 6 weken zwanger zijn? Ik denk dat je hcg veel later is gaan stijgen?
Ook heb ik trouwens als ik me eigen inspan dat mijn hart echt zwaar klopt dan zie ik heel mijn borstkas op en neer gaan. ik wordt gek zo. Gr Noesje
dat heb ik ook maar ook altijd al gehad dus of dat nou iets met zwagerschap te maken heeft bij mij niet in elk geval
Ik heb dit wel eens eerder gehad maar dan na hardlopen of zo maar nu is het al als ik opsta of een het schoonmaken ben.
hahaha, Terese, die tekst "tok tok? eitje? waar blijf je?" whaahahaa, ik hou wel van die humor! Hoe heb je eigenlijk leren pendelen? en waar pendel je mee? Mn neefje deed t es voor de grap met een naald en die pendelde dat ik een zoon kreeg. Hij heeft gelijk gekregen, maar dat is natuurlijk 50-50 kans.