Voor ik begin maak ik mijn hoofd leeg. Ik gebruik mijn ring aan een draadje. Ik stel eerst ja/nee vragen om een duidelijk beeld te krijgen, vandaar je gegevens die ik nodig heb. En daarna ga ik dus de maanden en eventueel dagen af tot ik reactie krijg. Na reactie doe ik weer ja/nee vragen stellen om zeker te weten of de reactie "echt" was.
ik heb dat ook ooit eens geprobeerd om te kijken hoeveel kids ik krijg vroegr hihihi meiden onder elkaar je weet wel maar daar werkte het anders als je een meisje kreeg dat schommelde de ketting heen en weer verticaal en bij een jongen ging de ketting draaien ik probeerde het zelf weer net nog met een ketting maar mijn hand beweegd te erg dus het lukt niet bij mezelf hihihi
zo heb meteen effe mijn nod veranderd klopte niet helemaal 19 augustus moet 20 augustus zijn en dan zou ik de 21ste kunnen testen
Hier nog steeds geen en volgens mij ook nog niet echt onderweg (helemaal geen gekleurde afscheiding oid), ook nog geen bruinverlies.... Heb wel ongikrampen, maar dat heb ik al 1.5 week
gaat zo snel met het typen dat je snel iets over het hoofd leest hoe is het met de wachtende en de klusser we hopen op positieve testen gr maria
hoi allemaal 12 aug moest ik ongi worden,wel beetje gevloeid>bruin/roze<daarna>negatief<maar vandaag ook nog geen duiveltjes.wat nu!!!!!!!!!!!!!
misschien dan toch eens naar de huiarts gaan joh je bent al 4 dagen overtijd misschien dat die nog een test voor je kan doen
Hallo allemaal, Wat wordt er veel geschreven zeg. Ben op vakantie geweest en het is gewoon niet meer bij te lezen. Tijdens mijn vakantie ovulatie testen gedaan. 9-8 was deze het donkerst maar nooit zo donker als de eerste streep. Nu had ik 8-8 een keer niet getest dus ga er maar van uit dat ergens daar tussen de piek was. Dan wordt mijn cyclus dus weer zo lang als de vorige keer ongeveer 38 dagen bah bah . Nou meiden allemaal succes met klussen, wachten en testen. Wel leuk dat er al aardig wat zwangeren zijn deze maand!!! Groetjes Erica