Hallo Gemke, even een vraagje heb jij die afscheiding al sinds de eisprong? ik namelijk wel en wordt er gek van. jek... heb ook het idee dat het ruikt sorry hoor dat ik dit zo zeg... steken zijn vandaag minder, gisteren tijdens het sporten wel wat meer. voor de rest nergens last van zal wel niks zijn. waarschijnlijk nog naweeën van mijn blaasontsteking
Ach ben pas in ronde 2 en als ik een ding hier heb geleerd is het dat het dan echt nog heel kort is. Hopelijk wordt de cyclus nog wat korter als ik langer van de pil af ben (of nog liever blijft het gewoon weg). Verder merk ik eigenlijk geen bijzonderheden aan mijn lichaam. Maar nogmaals wat vond ik het leuk om bij thuiskomst te lezen dat jij en Loeki zwanger zijn, genietse hoor . Groetjes Erica
Dank je Erica Heb je trouwens een leuke vakantie gehad? Ronde 2 is idd nog niet zolang bezig, maar ik denk dat iedereen die zwanger wil worden elke ronde wel een teveel vind, en we zijn allemaal ook zo ongeduldig, hihihihi.
Help!!!! Ik heb nu weer melkachtige , witte afscheiding en (sorru vh vieze praatje) even met m'n vinger gevoeld ...achterin m'n vagina (als ik m'n vinger iets schuiner doe) voelt het zacht/week/sponserig!! Wat kan dit betekenen?? Zou m'n ei er nu aan kunnen komen??
Mirre bij mij was dat na mn eisprong en zie het resultaat. Maar elk lichaam is weer anders en ik wil je niet gek maken
@Zorra mij maak je zo snel niet gek...na 14 rondes! Maar bedoel je dan de afscheiding? of op het zachte/spons gevoel ? Die afscheiding zegt me niet zoveel hoor, want vorige week had ik dat ook al.
een paar dagen na de eisprong kreeg ik de afscheiding heb net nog eens gekeken en dacht dat het geurloos was maar heeft toch een lichtzurige geur en is wit van kleur ik heb nooit last van afscheiding heb zelfs hie rop het forum ooit geklaagd dat ik volgens mij geen cervixslijm had wat ik deze maand wel had heel weinig maar toch
Hi Ladies, Ben ik weer es... Nu we het over afscheiding hebben, ik vind het altijd moeilijk om dat goed in te schatten... Zeker deze ronde...we klussen om de dag dus er loopt natuurlijk altijd wat terug. Het is overigens niet zo erg als normaal, er liep niet veel terug na gister maar goed dat kan later nog... Hoe schatten jullie dat eigenlijk in... TIPS?!
hoe je ziet wat voor afscheiding je hebt bedoel je nou bijn mij is het zo dat het wel effe trug loopt als we geklust hebben maar de volgende dag na de douche enzo is het wel weg bovendien kijk ik ook pas zodra de vruchtbare dagen voorbij zijn ik ga gewoon met mijn vinger naar binnen en voel tot ik bij de baarmoedermond ben dat bolletje wat je voelt is dat en dan trek ik mijn vinger weer terug en controleer wat voor slijm ik heb
Hmmmmmmmmm oke... Ben net ff naar de wc geweest...maar ik heb een inlegkrusje in maar ik zie wel dat het vochtig is maar niet wat voor kleur e.d. Volgens mij heb ik me vruchtbare periode achter de rug dus ik zou het bijv. vanavond ff moeten uittesten...vind het wel eng ik heb nogal lange nagels, maar goed ga het gewoon proberen.
Hi Gemke, op 1 van de vorige pagina's heb ik ook beschreven dat ik sinds mijn eisprong/bevruchting een andere afscheiding heb. Normaal heb ik na mijn eisprong geen 'nattigheid' meer en droogt alles op totdat de NOD weer nadert. Het is bij mij inderdaad ook wit yoghurtachtig. Spannend he want we lopen gelijk!
Ha meiden! Jullie hebben het veel over afscheiding. Kun je aan je afscheiding zien of je eventueel zwanger bent? En zo ja..hoe ziet dat er dan uit? Ik heb vandaag zelf irritante pijn rechts onderin mijn buik. Gaat maar niet over. Ik heb nog nooit zoveel buikpijn/krampen/steken gehad als de afgelopen week. Zucht..hoe ik dat nou weer moet op vatten : Een vrouwenlichaam is een raar iets. gr van Friezin
ik weet niet of je aan je afscheiding kunt zien ofdat je zwanger bent maar tis wel iets wat ik normaal niet heb en nu ineens wel bovendien was er hier ook iemand die zei dat ze het ook ineens had vlak na de eisprong of vanaf die tijd weet het niet meer zo goed staat zoveel hier nu hihihihi en die is zwanger dus heb wel weer hoop hihi
Ja, ik heb hetzelfde als Gemke. Ik heb dit (wittige afscheiding na eisprong) dus 'normaal' ook niet. Maar ja wat is normaal. Je kan jezelf volgens mij aardig gek maken als je iets zo graag wilt. Misschien beeld ik me zelfs mijn misselijkheid wel in
Gisteren had ik witte afscheiding (blijft een raar onderwerp). Weet zo 1,2,3 niet of ik dat de vorige keren ook had. Let er nu namelijk meer op. Je kunt jezelf inderdaad aardig gek maken. Maar wat doe je er tegen? Ik probeer maar niet te veel op de steken/krampen in mijn buik te letten, maar dat lukt ook niet echt. Pff..het is afwachten wat het allemaal wordt bij ons. Groeten van friezin
ik weet het niet maar ik denk dat dat me niet gaat lukken ben ik veel te ongeduldig voor het liefste zou ik nu al testen maar dan zou ik zeker negatief testen dus dat doe ik maar niet hihihi op de bijsluiter van mijn testen staat dat je die kan gebruiken vanaf 3 dagen voor de nod fijn als ze dat erop zetten hihihihi want dan kan ik dus al helemaal niet wachten
Ohh wat herkenbaar allemaal weer . Op de testen van mij staat zelfs 4 dagen voor NOD en dat zou dan theoretisch weer morgen zijn. En laat het nu toevallig ook morgen mijn vrije dag zijn. Ik hou je op de hoogte want geduld zit echt niet in mijn karakter