Ik ook, heb er wel een stuk of 5. Ik heb in 1 keer zo'n compleet starterspakket gekocht via het web en was niet zo duur dus ik vind het niet zo erg als ik er morgen eentje verspil.
Hey, ik ben wel erg benieuwd nu, want we lopen allemaal gelijk dit moet de ultieme test zijn. kijken wie er straks allemaal zwanger zijn.. gaan jullie testen ohhhhh friezin, die steken heb ik ook ,zegt niets maar bij sommigen ook wel blijft een vage kwaal. ik heb er nooit last van gehad of nooit gemerkt
Heb je ook via het Internet gekocht? Ik laat je gelijk weten wat ik morgenochtend gedaan heb maar als ik mezelf goed ken (en dat doe ik) dan zie ik de bui al hangen Dat wordt dus weer lekker onnodig testen...
hihihi dat is wel erg spannend hoor wij allemaal de 20ste nou ben ebnieuwd hoeveel van ons er zwanger zijn misschien wij allemaal wel
Wie is er allemaal NOD 20 augustus?? - Friezin - Vanesje - Gemke - Nieke We kunnen bijna ons eigen forum beginnen
whahahaha ja dat is goed hoor maar ik ga mezelf toch proberen te bedwingen minimaal tot er op mijn banner 3 dagen staat want het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat mijn cyclus weer iets veranderd is
Klinkt heel verstandig Gemke! Ik heb een cyclus die precies 26 dagen is dus de banner klopt als een bus, nu alleen mezelf nog beheersen en dat is moeilijker
Ik heb mijzelf voorgenomen om mijn eerste niet te testen, mocht mijn ongi niet door zijn gekomen Pas de 2e dag ga ik het doen... djies... wat zeg ik nou...???
Hee wat flauw zeg een beetje testen en niks tegen ons zeggen... mooi is dat en wij maar meeleven met jullie, nog meer spanningen erbij alsof deze nogniet genoeg is. nou ik zal voor jullie duimen hoor! voel me wel on profi ..... heb niks in huis kijk eerst of ik wel overtijd raak hahahahha straks komen ze eerder
Hai meiden, Mag ik er ook nog bij op dit NOD forum? Mijn NOD is maandag de 21e en ik zit net als jullie allemaal onwijs in de spanning! Mijn vriend is ervan overtuigd dat ik zwanger ben (dus dat wordt een MEGA-teleurstelling maandag als de komen). Normaal heb ik rond deze tijd al enige dagen bruinverlies tot het moment dat ik dus ongesteld word en momenteel heb ik dat nog niet! Wel heb ik van die witte afscheiding waar jullie het ook over hebben. Ik ren -tig keer per dag naar de wc om te kijken als ik iets voel, maar het blijft wit! Spannend!!! Nog 6 dagen (zucht). XXAnnalise