ik ren vanaf zaterdag iedere x naar het toilet en nog steeds niks.wel zaterdag bruine vloed gehad maar verder ook niks,heb al een test in huis gehaald.
OHHHHH, dit is zo'n vruchtbare maand. Dit moet goed komen voor ons allemaal. Hoeveel zwangeren hebben we deze maand al, ik denk wel meer dan gemiddeld toch?
Welkom Annelise, gezellie zeg hoe meer zielen hoe meer kindjes hopen we dan maar. ik weet niet hoeveel er al zwanger zijn geworden, ik zit hier pas sinds 2 weken. kwam van een ander forum maar daar kon je niet lekker kletsen over steekje, vloed enz... het enige antwoord . sorry geduld je moet testen. ja dat weet ik ook wel, maar het is zooooo leuk om het erover te hebben. lekker opzoek naar die ene aanwijzing. net een puzzel... ik weet wel dat in de nod lijst er een stuk of 10 staan op 20-8
ff wat anders...als ik uitga van mijn 'normale' cyclus dan zou ik morgen ongi moeten worden...maar omdat ik bang ben dat ik onterecht ga zitten hopen.....heb ik de cyclus van vorige keer aangehouden. (waarin ik dus drie dagen overtijd was) Ben benieuwd....
dat heb ik dus ook he het schommeld bij mij tussen de 26 en 28 dagen pfff best irri eigenlijk maar we moeten maar afwachten he en wat zou het geweldig zijn zeg als we gewoon met zijn alle kunnen zeggen yes we zijn zwanger hihihi dan is augustus idd een erg vruchtbare maand ooohhhh ik hoop het zo
Hoi meiden, Hier ook maar even bij aansluiten. Mijn NOD is a.s. vrijdag. Zoals ik ook al bij eerste symptonen had geschreven heb ik erg veel last van gekke buikpijn, dikke borsten, en nu wat afscheiding. Maar ook de vraag naar chocolade was vandaag aanwezig... Anyway we wachten het maar rustig af... alhoewel ik het echt super spannend vind. Het is onze eerste echte ronde dus wie weet!! enne it ain't over till the red lady sings zeggen we maar he!!
Sandra je wordt altijd veertien dagen na je eiersprong ongesteld. Ik kom hier net kijken, dus ik weet niet of jij weet wanneer je je sprong hebt gehad maar zo kun je het makelijk uitrekenen! succes!
hoi dames, ben vorige maand gestopt met de pil en mijn cyclus met pil was natuurlijk 28 dagen maar dit was zondag en er waren zondag geen te bekennen. dus hopen dat het snel komt er valt zo geen touw aan vast te knopen. Als ik het hier weleens lees kan het wel even duren dus hopelijk NOD in augustus of zwanger natuurlijk. groetjes
Dagje weggeweest, maar hier ben ik weer. Annabel: hartstikke gefeliciteerd meisje, ik ben zoooo blij voor je!!! Ga er lekker van genieten nu! Hairdresser en Bloemie: het blijft bij jullie ook spannend he... ik duim voor jullie hoor!! Wat betreft die afscheidings-discussie: dat heb ik dus ook voor het eerst deze maand. Maar ja, het kan bij mij nog alle kanten op, zoals je ziet. Gisterenavond dacht ik dat de duivels er waren. Ik had een beetje bruinverlies dus voor de zekerheid een tampon gebruikt en daar zat een druppeltje helderrood bloed aan. Ik was er echt helemaal kapot van... Maar daarna is er alleen nog een heeeeel klein beetje bruin gekomen en nu al de hele dag niks meer. Dus nu weet ik het écht niet meer. Ik had gepland om morgen (3 dagen na vorige nega test) opnieuw te testen, maar ik denk dat ik maar een dagje extra wacht of de duivels niet alsnog doorzetten. Moeilijk hoor Maar ja, gisteren was ik kapot en nu is er weer hoop, dus ik klaag nog niet.
vraagje: mijn banner blijft op dag 40 hangen, maar ik ben inmiddels al verder (vandaag=dag 43 volgens mij). Iemand enig idee hoe dit kan????
Hai dames! Wat een spanning weer afgelopen dagen. Ik lees wel mee, maar post niet altijd. Er is zoveel gekletst, dat ik bijna niet kan bijhouden hoe en wat en wie. Maar iedereen veel succes natuurlijk! En voor de zwangeren (en dat zijn er nog al wat!) Gefeliciteerd!!!! Ik zit ook weer in de wachtkamer. *zucht* en het duurt nog wel even tot mijn NOD volgende week zondag. Ik denk dat ik mij ei een dag eerder heb gehad, volgens de bereking afgelopen zondag, maar had pijnscheutjes en vruchtbaar slijm zaterdags. We hebben vrijdagavond en zaterdagavond geklust. Nu maar afwachten! Gelukkig a.s. weekend afleiding, lekker nat worden op Lowlands!!! Nu heb ik ook al 2 dagen last van witte afscheiding, ook meer dan normaal, voel me zo 'nat' telkens, bleh! (of komt dat dat ik lees dat het wel eens raak kan zijn???!!!!)
@Minipi, geen idee helaas wat er met je banner zou kunnen zijn. Wellicht van een andere site proberen??
Ik begrijp het niet zo. Gister een gevoel in mijn buik alsof alles van binnen gezwollen was, soort gevoel van enorme spanning. Vanmorgen was dit gevoel weg. wat ik wel heb zijn gevoelige/pijnlijke borsten. Vandaag zou ik het vruchtbaarst moeten zijn gezien mijn regelmatige cyclus, maar het lijkt alsof mijn eisprong gisteren al is geweest. Is dit herkenbaar bij iemand? Lastige dingen, hoor, dat lijf! Groetjes, Annebaan
hmmm ik had er eerst 1 van een andere site maar die begon na mijn nod vrolijk aan een nieuwe cyclus. Denk dat ik hem maar ff weg ga halen ofzo, want er is op het moment toch geen pijl op te trekken... toch bedankt voor je reactie!
dank je wel minipil. heb echt elke keer de neiging om te testen valt me wel op dat ik vaak naar de wc moet om te plassen terwijl ik niet zo super veel drink. wel wat gevoelige borsten nu maar niet axtreem. lichte afscheiding en af en toe erg chagie zucht. ben bang als ik morgen test dat ie toch wel nagatief is dus ik wacht nog wel even. anders wordt het zo dure hobbie he. liefs me
zo heb net een pendel uitslag binnen van sonja de uitslag oktober en een meid hihihi nou zal mijn vriend blij mee zijn nog een meid whahahahaha die wrd nu al horendol van die 2 van ons