Oh wat irritant dit proces. Kon je maar even via een luikje naar binnen kijken Het is het natuurlijk allemaal meer dan waard als het maar beloond wordt met een wondertje.
Lieve meiden, ik ga jullie verlaten! Ik ben vanmorgen ongi geworden...dus deze dame gaat door naar september!! Wel spannend met 4 pendels voor september...ihihih....maar ik blijf wel nuchter hoor....draai al wat langer mee... Ik wens jullie heel veel succes!!!
oh shit hey sandra nouja nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen dan veel succes de volgende ronde
ik ga denk ik gezelig met je mee, ik heb nu weer iets bruinverlies dus mijn ongi zet morgen of vrijdag wel door. Ik heb ook 2 pendels voor sept dus ik hoop dat ze uitkomen.
He balen Sandra, maar je had deze keer niet echt het idee dat het raak zou zijn toch? Vanesje, gelukkig heb je een regelmatige cyclus en word het voor jou zondag echt heel spannend! Ik zal voor je duimen! Roses, pffffft ik blaas die even weg en hoop dat het van de innesteling is!!! Terese, goed zo, temp hoog houden he!!! Hairdresser, weer negatief, nou je hebt gezien hoe het met Annabel ging, misschien geldt voor jou straks ook wel hetzelfde! Gemke, nuchter proberen te blijven hoor, ik weet hoe moeilijk het is, maar straks is de teleurstelling zo groot als het niet zo is, ook al klinkt het allemaal wel erg goed Jackie, durf daar geen antwoord op te geven, zou heel goed kunnen, het blijft afwachten helaas. Patje, nog 2 dagen spannend hoor, misschien was dat rose nog van de innesteling? Laten we het hopen, ik zal voor je duimen! Alle anderen weer veel succes!
@ Zorra dank je wel Hopelijk helpt het! Het is nog steeds niet doorgezet in ieder geval. Heb wel een verschrikkelijk pijnlijk gevoel in mn onderrug. Zal me niets verbazen als mn ongi toch nog komt vandaag
Jammer, Sandra..hopelijk komt de pendel uit!! De vorige maand kwamen de drie dagen te vroeg bij mij. Vandaag heb ik weer zo'n zeurderige pijn in mijn onderbuik. Ik had dat nooit als ik ongesteld moest worden. Meestal werd ik dan 's ochtends wakker en had ik mega menstruatiepijn. Ik moest eergisternacht en gisteren veel plassen. Werd er helemaal gek van! Toch ben ik bang dat die irritante komen Jeetje, wat duurt het wachten lang! Leuk trouwens dat meer meiden hun NOD aankomende zondag hebben. Spannende dagen breken aan! Gr van Friezin
Haaidiahaaa Nou Gemke, ik had vandaag precies hetzelfde voelde niks meer balen was dat maar net had ik weer het idee dat ik wat voelde is een beetje moelijk te zeggen want ik heb ook gesport en onwijze spierpijn in mijn buik ... hahaha om het even makkelijker te maken. heb ook niet meer zoveel slijm meer. het is niet over maar het is minder. mijn borsten deden al geen zeer SandraK , jammer dat het niks geworden is en dat je weggaat . maarja misschien tot over een week in de NOD van September. en denk maar zo in mei leggen alle vogels een ei. en jij misschien een Hummel.
nog steeds niet ongi 1 sep ga ik testen als ik het nog niet ben xxxxxx ff een dagje op visite vandaag!!!!!!!!!
Nee, niet echt....ik hoopte dat het genoeg was, maar ik ben bang dat we door de vakantie en de geringe 'klus-mogelijkheden' mijn eitje hebben gemist... Dus ik ben niet al te teleurgesteld hoor...
Nou van mij mag die ongesteldheid nou wel gewoon doorkomen hoor, heb zulke verschrikkelijke menstruatiekrampen :x Ik weet nu weer heel goed waarom ik blij was dat ik aan de pil ben gegaan. Ik had hier "vroeger" ook al zo'n last van
hey, dacht kga nog even piepen.. bloemie meisje ga gewoon naar de ha voor bloedtest en dan zie je wel... wel blijven klussen é want dat heeft ook geholpen bij mij. het kan dus ook gewoon zijn dat je een veel latere eisprong hebt dan je zelf denkt... hier alles goed é, behalve verschrikkelijk moe en een buik die enorm spant! Annabel
Nah Sandra?? Ik was er zelf van overtuigd dat het bij jou raak zou zijn (vraag me niet waarom maar dat gevoel had ik) Goed van je dat je niet mega teleurgesteld bent... Nou ik hoop voor je dat September ECHT jou maand wordt... Liefs Silla
Volgens mij ben ik nu ongesteld, dus ik denk dat ik kan verhuizen naar het andere NOD forum.... Komende cyclus ga ik beginnen met de persona
Lieve meiden, @Roses , balen zeg!! Succes in volgende ronde @Sandra, fijn dat je niet ..te..teleurgesteld bent! Ik hoop je eigenlijk niet tegen te komen in sept daar @Annabel, je hebt wel gelijk soms komt het ei later Ehhhh wat denken jullie????????? vanmorgen weer een negatieve ovulatietest (stop nu met testen deze cyclus), maar m'n afscheiding is nu dikker, witter, rommiger, plakkeriger....denken jullie dat de vruchtbare tijd voorbij is!?
@ SandraK, Door het mooie weer voel ik me idd wat beter , wel voel ik vage pijntjes maar ik probeer er niet op te letten (beetje moeilijk, moet op kantoor wel 30x trap op en af om dingen te regelen en dan voel ik mijn " spierpijn borsten" ) Maar goed....ik moet echt ff deze laatste 2 wkn (denk ik fijn zo onregelmatige cyclus) echt proberen om de zaak van me af te zetten maar ja HOE...., maar lief dat je aan me denkt!
Silla, Herken die dip wel hoor! Hier nog zo eentje, gelukkig is het idd vandaag iets beter weer...dat maakt het al allemaal wat vriendelijker!