@ All, Tja tis niet zo'n smakelijk onderwerp zo tijdens de lunch maar ik moet het ff kwijt... Ik heb gister avond en vanmorgen mijn afscheiding proberen te checken...(inwendig)... Wel...(vond het niet zoooo prettig maar goed ik doe toch niets anders dan alleen maar extra bijleren tijdens het proces van zwanger worden dus dit kan er gezellig bij ) nu is mijn afscheiding melkachtig wit...volgens mij heb ik mijn eisprong c.q. vruchtbare periode gehad dussss wat betekend het nou? Of is het iets normaals ofzo... (ik ben nog een leek wat dit onderwerp betreft, hebbie het door ) (Tis overigens niet dat mijn " tent" helemaal vol zit met het spul tis dus alleen inwendig...ik heb zelfs geen inlegkruisje in...) Groetjes Silla
Silla witte afscheiding is niet vruchtbaar, dus als je ei al geweest is klopt dat helemaal. Wordt wel creamy genoemd.
@ Loeki2 Dusss wat ik goed begrijp...is dit dus normaal, dus geen teken van vruchtbaarheid en/of evt. zwangerschap...??
Hoi meiden, ik kom ook weer eens hier kijken, ben een hele tijd niet geweest, kon het ff niet meer aan allemaal. Zie geloof ik in een oogopslag ook geen bekenden meer maar ik sluit me maar weer bij jullie aan. Groetjes Moon
Ennnnn dank u wel maar weer!!!!!! Nee hoor meis...ik snappu!!! Ga jij maar lekker door voor de 'ik ben zwanger'-topic!!!!
Tsja wat moeten we hier nou weer van maken. Ik heb vanmorgen getest (natuurlijk VEEL te vroeg maar ja ik ben nou eenmaal erg nieuwsgierig en ongeduldig aangelegd) en de test produceert het allervaagste streepje allertijden. Als je slechte ogen zou hebben zou je niet zien wat ik zie . Zowel de zwangerschapstest en de ovulatietest geven hetzelfde vage streepje weer. Deze morgen ben ik niet misselijk, ik voel nog wel krampjes en steekjes maar veel minder dan de afgelopen dagen, die melk/yoghurt afscheiding die is er wel nog steeds. Ik trek uit deze test(en) dan ook helemaal geen conclusie. Het kan net zo goed een mislukte innesteling zijn/worden als ik dus as. zondag gewoon ongesteld wordt. Ik verheug me dan ook nergens op en we zien het wel. Wat meant to be is dat gebeurt wel. Ik hou jullie op de hoogte!
jeetje maar wel een vaag streepje een treep is een streep toch zelf elke vage streep ieeeeeeeeeeeeeeeeeee spannend
oeeeeeh spannend ik moet zelf w88 tot de 30e aaaaaaaaaaah wat duurt wachten toch lang laat het maar weten jackie
O O O, stoute Vanesje, toch getest. En ik had je nog wel heel wat geduld toegeblazen Het is idd een vaag streepje, maar zoals je zelf al zegt kan het ook al vroeg fout zijn gegaan en dan kan je ook heel vaag testen. Ik hoop voor je dat je zondag wel duidelijker test en dat ik je dus mag feliciteren!
Hi Zorra, lief van je. IK moest echt aan je denken vanmorgen, supergrappig! Ja nog meer geduld tot zondag. We zullen wel zien...
jackie, ik moet wachten tot de 29ste, kunnen we samen gaan zitten stressen! ](*,) Ik mag de 24ste naar de gyn, mannetje ook mee en dan testen maar! Hopen dat zijn zwemmers goed zijn en dan afwachten of ik het goed zou moeten kunnen doen he? ik vind het wel eng hoor maar er gaat in ieder geval iets gebeuren nu!
Jeetje, wat wordt er snel achter elkaar gepost, ik kan het lastig bijhouden. Ik merk wel dat het langzaam wat leger wordt hier. Balen voor diegene die ongesteld zijn geworden. Vol goede moed op naar de volgende ronde. Mijn NOD is maandag 21 augustus als het goed is. Maar heb nog maar 1 echte cyclus gehad, dus de kans dat deze cyclus gelijk loopt als die cyclus is niet zo groot. En met veel pech blijft mijn ongi weer helemaal weg. Maar goed, we blijven positief. Bovendien zijn mijn tepels echt een stuk groter als eerst, dus wie weet. ...
He meiden, Wat klote voor alle meiden die ongie zijn geworden. Waarschijlijk zie ik jullie bij NOD september. Maar er zitten ook nog heel wat meiden te wachten totdat ze dit weekend een positieve test in handen hebben! Ik duim met jullie mee meiden. Bloemie; geen smoesjes verzinnen hoor om naar de HA te gaan. Je moet er gewoon even doorheen. Ik leef met je mee! Wij zitten nog steeds in de klusperiode. En ik geniet er maar zoveel mogelijk van; Vanmorgen een lichte pijn onderin mijn buik. Nog even afwachten. Deze week de pendeluitslagen van Terese en Sonja gehad; allebei oktober 2006 en een jongen. Oh, dat zou toch geweldig zijn! Liefs Neia
hai moontje ronde 8 en dan al naar de gyn. ?Aanleiding voor of doorgestuurd. Ben namelijk ook wel nieuwsgierig of alles wel in orde is. Ik ga me zelf voorstellen als ik gewoon ongi word dat ik naar de huisarts ga, word immers ronde 11 dan vanmorgen is wel me temp met 0.2 gestegen en had gister al rare buikpijntjes heb ik eigenlijk nooit. afw88 he moon succes met klussen iniedergeval hihi jackie
Ik ben gewoon naar de huisarts gegaan en verteld dat ik me vreselijk zorgen maakte en ze vond het een goed idee om me door te sturen. ja wel erg snel want ik hoor van iedereen dat je na een jaar proberen pas doorgestuurd werd maar ik mag nu al! ben wel blij hoor! maar ook heel erg bang dat er slecht nieuws komt.pfffff
hey meiden, hmmm zit al best lang op dit forum maar had nog niet eerder in de gaten gehad dat dit topic bestond ... nou ik zie het deze maand weer bijzonder slecht in... we hebben deze maand niet veel kunnen klussen doordat mijn vriend geblesseerd was. ik had eergisteren of gisteren een eventuele innesteling gehad moeten hebben. maar hier niet echt veel van gevoeld. ja wel een aantal steken in mijn lies maar niet zoals mijn vriendin of anderen van jullie hebben beschreven.... we gaan dus denk ik maar weer op naar de 4de ronde...
ik heb deze ronde denk ik ook compleet verkeerd geklust, zie het ook weer somber in deze ronde! veel werken en weg savond, mannetje vroeg op dus die lag al in dromenland als ik dan thuiskwam, en toen waren de klusdagen alweer voorbij! Ik voel helemaal nooit iets hoor, geen eisprong, krampjes of steekjes, helemaal niets, ben dus bang dat ik helemaal geen eisprong heb maar dat gaan we dan vast de 24ste uitvinden he?
Hai Jackie, Ook ik heb altijd de neiging als ik zie dat andere zijn doorverwezen binnen het jaar zoiets van moet ik dan ook niet??? Ik zit zelf in ronde 9! is niet helemaal eerlijk moeten er een aantal af vanwege bizarre omstandigheden maar goed ik wacht er al wel 8 maanden op! Wat ook belangrijk is om mee te nemen is je leeftijd! Waneer je boven de 30 bent houden veel huisartsen iets kortere periode aan om je door te verwijzen...just in case!!! maar zie topic bij zwanger worden en de kansen tot zwangerschap....bovenaan van mirjam! Hierin wordt toch heel duidelijk aangegeven dat wij normaal zijn en geduld moeten hebben helaas! liefs nina
ja geloof dat je bang bent voor de uitslag ja maar blijf het positief inzien he. ik voel ook nooit wat hoor vandaar dat ik ben gaan tempen alleen was daar gister dus echt wel vreslijk buikpijn waardoor ik het liefst krom ging lopen en in bed de beentjes omhoog goeie ha heb je dus moon die van mij is denk?! ik ook wel zo dus mocht het nodig zijn dan ga ik na deze maand naar haar toe
ja das helemaal waar nina moeten ook maar rustig afw88 maar wat duren die maanden toch @#$vergeten lang zeg sonja pendelde dat ik nu zwanger zou zijn van een meisje en de 18 een posi test zou hebben helaas kan ik dat niet meer waar maken denk ik hihi op naar de volgende pendel : sep jongen zo zie je wij hebben dezelfde pendels jackie