even een vraagje als je wat op je test ziet, dan is de kans toch heel erg groot. is de kans dat het toch losgaat ook groot? ik durf echt nog niet te testen daarbij is mijn vent er ook niet, die wil erbij zijn doen jullie dit ook samen?
Ik heb 1 keer alleen getest, gewoon omdat ik het toen niet meer kon houden. Daarna nooit meer alleen getest, vriendlief is er graag bij. 8) Ik denk datr als je wat ziet op de test de kans wel groot is dat je zwanger bent. Hoe groot de kans is dat het misgaat weet ik niet. Ik duim voor je.
Hi Nieke, toen ik dus vanmorgen mijn vage streepje had toen heb ik het alleen gedaan. Mijn vriend wist niet eens dat ik het van plan was, ik heb hem wel daarna gebeld en gezegd: Wil je iets grappigs horen! We hebben nu afgesproken as. zaterdag samen te testen, 1 dag voor NOD. Dan weten we gelijk wat er op NOD staat te gebeuren of niet
lieve mensen, omdat ik zo ongeduldig ben en toch een familiepak testen had besteld voor weinig,heb ik gisteren getest en 1 (ook niet een heeeel licht tweede streepje) dikke streep dus niet zwanger.ben wel te vroeg met testen maar ik dacht het ook al.en zo kan ik me weer concentreren op de volgende maand.vandaag kreeg ik alweer ongi buikpijn en had ietsjepietsje bruinverlies en das nou ineens wel weer vroeg voor mij. liefs iris
Balen Iris, Maarja het kan nutuurlijk ook zijn dat je het later pas ziet. ik zal duimen voor je. jeetje vraag me af of ik het nu ook moet ? wordt nu wel nieuwschierig...
Hi Nieke, is je NOD dan ook as. zondag? Ik weet dat het enorm stom uit mijn mond klinkt maar probeer te wachten met testen in ieder geval tot vrijdag of zaterdag dan zou je meer van zo'n test moeten kunnen zien. Ik bedoel mijn streepje was vandaag ook supervaag
ik kan t allemaal niet bijhouden hoor, met al mn logees... Nog zwangeren erbij? Vanesje klinkt wel erg spannend. Streep is toch streep???
Hi Minni, ja maar het streepje op beide testen is echt heel vaag. Dus ik hou nog even een slag om de arm en voor hetzelfde geld ben ik even zwanger geweest maar is de innesteling mislukt en word ik alsnog as. zondag ongesteld. Zaterdag gaan we weer testen en dan kunnen we echt zien of de test donkerder is geworden of verdwenen
ja ik ga ook wachten maarja als ik dit zo lees dan is de verleiding wel erg groot. mijn Nog is inderdaad zondag als het goed is . wel balen we hebben feestweek, normaal drink ik dan wel een borrel.. durf het nu niet zo maarja ik wil ook niet dat ze het merken. mmmmmmm lastig
Hmmm ik heb de laatste dagen een enorme kruidenboterkick. Lekker hoor! Vanavond een biefstukje met kruidenboter, lekker pittig! Hebben jullie vandaag ook niet dat je suf bent? Ik ben ontzettend lusteloos. Kan mijn draai gewoon niet vinden...
hoi mensjes mijn pjoeter lag er ff uit, dus vanaf vandaag kom ik weer meekijken naar jullie resultaatjes........ grtjs Twinny
hello, veel symptomen zoals : moeheid gestresst depri wispelturigheid veel plassen niet kunnen poepen warmer aanvoelen kan ook vaak de zenuwen zijn,hè liefs iris
hmmmmmmmmm vandaag opgemert dat op mijn borsten toch wel wat dikkere donkere aders beginnen te komen. kan je dat ook krijgen als je ongi gaat worden. dat me temp vandaag zo hoog was snap ik ook niet was verrast. normaal 36.5 of 36.6 en nu vanochtend 37.04 hmmmmmmmmm verder heb ik zo 2 dagen wittige afscheiding gehad en nu bijna niks meer. vraagje na hoe lang teste annabel dan positief. liefs esther
dat warm aanvoellen heb ik ook ja heb ik ook als ik vandaag op mijn werk ben maar dan ben ik er niet echt mee bezig. wel spannend allemaal hoor. hoop dat ik echt snel weet hoe of wat.
hoi... je moet ff kijken bij forum; temperatuur blijft stijgen. daar zijn er 2 zwanger getest afgelopen 2 dagen die dat ook opmerkten. liefs iris
ik kom me ook ff melden als het mag. mijn nod was maandag als ik uit ga van mijn langste cyclus en ik word helemaal gek van mezelf. net liep ik over de markt langs de viskraam en normaal kan ik daar niet lopen (ik vind dat zo stinken) en nu dacht ik oh lekker een visje ik lees elke dag mee maar jullie gaan soms wel erg snel en wat zijn er veel zwangere deze maand gefeliciteerd allemaal die moeten wachten veel succes
Hoi meiden!! Ik wil ff m'n hartje luchten hoor als jullie daar geen bezwaar tegen hebben natuurlijk Ik ben nu 2 dagen overtijd, zit vandaag op dag 40..... Pfffffff, vanochtend negatief getest, maar nog steeds geen te bekennen!!! Ik zit dus in hetzelfde schuitje als zovelen, en wil er zooooooooo graag uit!!! Maar ja, geduld he?! Ik heb gevoelige tepels en afgelopen zondag en maandag een steken in m'n buik, echt niet normaal Maar verder niks....helemaal niks....... We gaan dus maar weer wachten... ik heb de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven voor deze maand..... Sorry dat ik zo down overkom, is niet de bedoeling hoor
ben vandaag 2 dagen overtijd en kon het niet laten te testen maar helaas negatief......... hopelijk wordt ik snel ongi......