NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    goeie morgen dames,

ik zit ook altijd te klooien met het aantal dagen, maar dag 1 is de dag dat je helder bloed verliest en de laatste dag is de dag vóór je weer echt helder bloed verliest lijkt mij. Want dag 1 is de dag van helder bloed verlies.
    Toch??
    Bij mijn cyclus van deze maand had ik op dinsdag iets helder bloed verlies en FF gaf dat aan als dag 1 van mijn nieuwe cyclus, maar die donderdag had ik pas een tempdaling dus voor mijn gevoel is dat dag 1 geweest want toen zetten het ook pas echt door.
    Het klopte dus ook wel want mijn ei kwam precies op schema met de cyclus-telling vanaf die donderdag.
    Hahah snappen jullie het nog??

Ik heb iig gister iets bruin/roseverlies gehad en tot nu toe nog niks, maar ik denk dat dat nog wel komt als ik zometeen echt in de benen ben.......
    :(

Ik ga ff ontbijten en daarna even lekker een potje tennissen met de buurvrouw..........

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Heb je al getest Irisje??? Spannend hoor, ik hoop dat je nu een vette 2e streep hebt :D

@Linda: Als je nog maar 2 dagen overtijd bent zal de dokter denk ik nog niet veel actie ondernemen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je het over 50 dagen had, blijkbaar niet goed gelezen :oops: Ik denk dat hij zegt dat je geduld moet hebben, komt namelijk vaker voor met ontpillen dat je cyclus opeens weer veel langer is. Succes iig!

Het viel me trouwens op hoe weinig er gekletst is gisteravond, zijn er nog maar zo weinig NOD augustus meiden?

3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    thanks gemke, heldere uitleg!

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ zorra, ik denk dat gisteravond iedereen naar de voetbal heeft zitten kijken ;) :) ;) :) ;) :)

5. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja of aan het werk, hahah!

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ja, dat kan ook :)

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    volgens mij zijn er inmiddels ook weer een hoop verhuisd naar sept????
    zij hebben een lijstje samengesteld is misschien wel leuk om hier ook nog te kijken wie er nog aanwezig zijn als ik de eer mag hebben om te beginnen

jackie / 8e ronde / 1e kindje / NOD 30/08

wie volgt?

8. Niet meer actief

ik ben gewoon vroeg naar bed gegaan gisteravond ik was doodmoe joh en denk je nou dat ik ook maar iets geslapen heb pffff werd elk uur wakker echt super irritant toen mijn ventje moest gaan werken om half 6 vanmorgen was ik dus klaar wakker hey

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mirre/14e ronde/1e kindje/ NOD 25/08

Zoiets ;)

10. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    he ladiezzz...

nou vanmorgen vroeg getest.maar dat is natuurlijk nog steeds 3 dagen te vróég en zag nu na 15 minuten tóch weer een licht tweede streepje.moet nu toch nog maar even een paar dagen wachten voor een vettere streep denk ik.had vannacht een druppie roze iets.maar begin me door die hoge temp en mijn rooie hoofd en smaak in mn mond echt te denken dat het dit keer dan echt raak is.ben bloedje nerveus.liefs iris

11. Niet meer actief

gemke/ 4e ronde/2e kindje/NOD 20/8

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Gemke,
    Hier nog eentje die geen oog dicht heeft gedaan afgelopen nacht! :(
    Pfff...wel goed in slaap gevallen , maar vanaf 1 wakker en daarna geen oog meer dichtgedaan :(

13. Niet meer actief

wow iris streep is streep hoor volgens mij en dus denk ik dat je gelijk hebt en dat het raak is dan van harte meis

14. Niet meer actief

is dat ook een zwangerschapskwaal niet kunnen slapen eigenlijk whhahahahahah ik ga het nu overal in zoeken hoor
    ik weet in elk geval weld at ik niet gepiekerd heb vannacht dus daar ken het niet aan liggen hihihi

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Nou :oops: :rolleyes: toen ik zwanger was (mk geworden) heb ik (kwam ik later achter natuurlijk, want wist niet zwanger te zijn..)
    kon ik ook niet goed slapen ...Echt waar!
    Maar goed het is de eerste nacht..kan toeval zijn natuurlijk.

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Iris,
    Dat streepje doet hoop geven!
    Denk dat het wel eens ..Raak..zou kunnen zijn bij jou, maar dat testen voor NOD vind ik altijd eng, want er kan nog van alles gebeuren..

17. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08

spannend irisje, ik duim voor je!

18. Niet meer actief

moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08
    gemke/4e ronde/2e kindje/NOD 20/8

ik hoor der nie bij zeker hihihi
    je was me vergeten moontje ik had hier boven aan de pagina ook al een lijstje gemaakt
    had je niet gezien denk ik

19. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi gem...

ja maar het was wel een heeel licht tweede streepje,hoor.moest echt wel een om second opinion vragen maar die zei ook een tweede streepje te zien.ga toch nog niet juichen.liefs iris
    alle nodders vandaag succes ook.

20. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    sorry gemke, ik was tussen door iets anders nog aan het doen op msn en toen stond je er nog niet tussen, dus toen ik eidelijk het bericht plaatste was je me voor!
    hahaha, tuurlijk hoor je erbij!

Deel Deze Pagina