irisje ik heb het hier al vaak gezien een hele licht streep is een streep dat betekend dat er toch iets van hcg in je urine zit anders verschijnt ie niet ik wou dat ik maar een streep zag hihihi bij mij vanmorgen niks
hmmmz ik kijk al ff vooruit *tuur* uhm ik heb me nod als ik met me schoonfamilie in een huisje zit in breskens neem maar ff wat testen mee mocht het zo zijn is wel leuk om te vertellen (bij mij weet iedereen het namelijk al dat we aan het proberen zijn) ben ook zo'n flapuit wat raden jullie aan voor testen?
jackie / 8e ronde / 1e kindje / NOD 30/08 Mirre/14e ronde/1e kindje/ NOD 25/08 moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08 gemke/4e ronde/2e kindje/NOD 20/8 Silla/7e ronde (3e ronde na MK)/ 1e kindje/NOD tussen 27 en 31/8 Ik was gister lekker op tijd naar bed! Eerst ff een heerlijke tutavond gehad (lekker lang douchen, scrubben, maskertje) een daarna lekker naar bed (en geklust hihihihhi) Groetjes Silla
dit is wel heel herkenbaar ik kan het ook niet voor me houden ik heb het nu ook mijn schoonmoeder verteld gisteren ik zit hier in een heel klein dorp en mijn eigen fam woont een uur bij me vandaan en ik moest mijn ei kwijt bovendien wilde ik een second opinion voor de test van gisteren en dus liet ik die aan haar zien ze was heel blij dat we bezig waren hihihihi had ik aan de ene kant niet evrwacht hoor omdat mike en ik nog maar net zolang bij elkaar zijn als we bezig zijn een maand of 4 nu hihihi maar zei ziet ook dat het geod zit tussen ons ben dan ook de enige schoondochter tot nu toe die ze wel accepteerd
jackie, een test is een test denk ik hoor. ik heb altijd strips, niks geen toestanden gewoon een teststripje en verder niks maar wel voordelig!
Ik vind zelf de digitale test van CB errug fijn! (maar deze test wel heel laat) Als je al snel wilt testen kun je misschien beter de midstream gebruiken (hier op de site te bestellen)
hey maar dames ik moet echt aan de slag hiero pfff geen zin maar moet echt wat gaan doen nu gisteren ook al te lang op het forum gezeten en aangezien ik nu geen kids thuis heb kan ik effe profiteren van het feit dat ik nu nergens op hoef te letten dus ik ga echt effe opruimen ik kom straks nog wel eens trug om te kletsen
Goed meiden, ik ga nu eindelijk een douchen, kan me gewoon niet losrukken van de pc! douchen, boodschappen doen, haar een kleurtje geven, lekker tutten , maskertje enz. ga vanavind iot eten met twee collegas en wil er wel een beetje leuk uitzien natuurlijk! spreek jullie later weer! kan het toch niet laten. doei, xxxx
Gemke een streep is idd een streep, en er zit dan wel al hcg in het lichaam van Irisje, maar het testen voor de NOD is niet aan te raden omdat je hcg in je lichaam kan hebben terwijl het vroeg al is misgegaan. Het is goed dat Irisje nog wat afwachtend is, want ik heb het hier al vaker gelezen dat meiden voor NOD licht positief testen (snap het echt hoor dat het moeilijk is dat wachten ) en dan toch gaan bloeden. Gisteravond dvd gekeken van MvM, blijkt dat de helft van alle bevruchtingen niet goed gaat (als je die dvd gezien hebt begrijp je helemaal niet dat er uberhaupt nog kinderen worden geboren) Maar ik hoop echt voor Irisje dat het raak is en dat ze na haar NOD wel een dikke streep heeft. Voor NOD testen kan denk ik alleen maar voor meer onzekerheid zorgen, ik blaas jullie allemaal wat geduld toe. Pffffft
nou dan ga ik ook ff werken hihi fijne dag en tot later dan maar weer ja djies wat is dit verslavend zeg haha maar weg gezellie nou dan bestel ik later nog wel een paar van die test hiero jackie over en uit
MOgge dames... mijn temp blijft nu boven mijn laagste temp, dus ben benieuwd... die 2 testen liggen in mijn kastje te branden... toch nog even geduld hebben...
Ik heb gisteren de hele dag zeurderige kramp gehad onderin mijn rechterbuik kant. Vanochtend geen last meer van, dus mijn eisprong is denk ik geweest. Eergisteravond en gisteravond aan de klus, dus het lange wachten is weer begonnen. Vanavond voor de zekerheid ook nog maar ff. Mijn hubbie zei al; heb je weer wat van mij nodig. Ik : JA!
Hahaha, al die kerels zijn ook het zelfde he? die van mij weet ook altijd meteen hoe laat het is hoor en zegt dan al, dan moet je wel heel lief voor me zijn hoor! ach, gelukkig kunnen we er nog om lachen!
hey, jeetje wat is er alweer veel geschreven. ik was gisteren naar een festival.. erg moe nu.. Gaaaapp heb gisteren een paar wijntjes op, voel me erg schuldig nu... maarja ik drink altijd wat dus er werd voor me gehaald en iemand anders reed. niet goed ik weet het , ene kant denk ik , ik vertel het maar . dan hoef ik ook niet zo moelijk te doen . maarja straks duurt het nog zo lang. dan heb ik ook geen zin in elke maand die vragen. oja lijstje nog even aanvullen terese zet jij je naam er ook bij ? jackie / 8e ronde / 1e kindje / NOD 30/08 Mirre/14e ronde/1e kindje/ NOD 25/08 moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08 gemke/4e ronde/2e kindje/NOD 20/8 Silla/7e ronde (3e ronde na MK)/ 1e kindje/NOD tussen 27 en 31/8 Nieke/3e ronde/1e kindje / NOD/ 27/8
HI Meiden, IK vul ook het lijstje aan met mijn eigen gegevens: jackie / 8e ronde / 1e kindje / NOD 30/08 Mirre/14e ronde/1e kindje/ NOD 25/08 moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08 gemke/4e ronde/2e kindje/NOD 20/8 Silla/7e ronde (3e ronde na MK)/ 1e kindje/NOD tussen 27 en 31/8 Nieke/3e ronde/1e kindje / NOD/ 27/8 Vanesje/2e ronde/1e kindje/NOD 20-8 Vanmorgen en gisteravond weer lopen kokhalzen dus hopelijk is dit een goed teken Ik heb het er graag voor over. @Iris, ik heb gisteren ook een heel vaag streepje gehad op zowel ovu test als zwangerschapstest. Ik ga zaterdag samen met vriend opnieuw testen. Dit is dan 1 dag voor NOD dus dat zou een duidelijker resultaat moeten geven.
jackie / 8e ronde / 1e kindje / NOD 30/08 Mirre/14e ronde/1e kindje/ NOD 25/08 moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08 gemke/4e ronde/2e kindje/NOD 20/8 Silla/7e ronde (3e ronde na MK)/ 1e kindje/NOD tussen 27 en 31/8 Nieke/3e ronde/1e kindje / NOD/ 27/8 Vanesje/2e ronde/1e kindje/NOD 20-8 jingels/3e ronde/ 1e kindje/ NOD 31-8 Ik er ook maar ff bij