NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    meiden ik kan jullie haast NIET bijhouden hahaha

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    zijn er al meiden met klachten....???

3. Niet meer actief

komt vanzelf kimkivits het went snel
    werkt erg verslavend dit forum

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    nee, we kennen elkaar niet (althans dat denk ik) ik woon in de buurt van Haarlem.

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja het forum heb ik al onder de knie maar dit topic is echt snel hahaha.
    ik wist ook pas sinds gisteren dat het bestond terwijl ik al 2 maandjes lid ben hihihi

6. Niet meer actief

ik heb geen klachten gisteren een huilbui gehad om helemaal niks dat wel tepels lijken groter te zijn borsten voelen pijnlijk maar doen ze altijd eigenlijk wel als ik ongesteld moet worden dus tja
    mijn lichaam houd me al een tijdje voor de gek dus pin me er niet meer op vast nu

7. Niet meer actief

ik vind het wel lekker zo elkaar een beetje steun geven ik bedoel als je bezig bent met een kindje krijgen kun je niet altijd bij je naaste terrecht of omdat je nog niet wilt dat die het weten of om geen valse hoop te geven als jij denkt dat je iets voelt kan je dat hier wel neerzetten ookal blijkt de test negatief dat vind ik zo fijn aan dit forum we zitten allemaal in hetzelfde schuitje

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb volgens mij ook niet echt klachten...borsten voelen wel beurs aan, zeker met lopen en mijn tities zijn blij als ze de BH uit mogen hihihihi

Ik heb relatief grote borsten en er lopen al jaren duidelijke blauwe aders over, dus ik kan nu niet goed inschatten of er nou aders bij gekomen zijn...
    Da's minder.
    Wel heb ik 's avonds meer trek in zoet en zout??? Heel apart...(en vermoeiend)
    Verder wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik/rug maar goed dat kan ook ongi betekenen....

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    k*t is dat he.
    nou ik ben sinds ik van de pil af ben heel erg aangekomen. het slaat werkelijk nergens op... in 2 maanden 2 1/2 kilo... ik schaam me ook dood. ik ben normaal een 36/38 maar ikkrijg mijn broeken haast niet meer dicht.

vorige maand d8 ik ook echt dat het dan zover was maar ik kreeg helaas de duivels op bezoek. en ik ben bang dat het deze maand weer slecht nieuws zal zijn :(

alhoewel ik wel doodmoe blijf. echt niet normaal, en de buikkrampjes beginnen ook weer te komen. en natuurlijk de pijnlijke tepels maar ze zeggen dat dit normaal is na je eisprong. we zullenhelaas nog 10 dagen moeten w8.

10. Niet meer actief

silla ik heb dat ook best grote borsten van mezelf heb jij ook dat ze nu een stuk steviger zwaarder ofzo voelen

11. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    en daar zijn we hier toch ook voor Gemke!?

Ik vind het ook heerlijk horen lekker kletsen over alles wat er met je gebeurt en mijn man word nog wel eens gek van me dus dan spui ik het maar hier.
    maar ja, het is ook niet zijn lichaam en voelt dus ook niks, en is alleen maar nieuwschierig tegen de NOD aan.
    Verder zegt hij er vrij weinig over

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Gemke,

Begrijp helemaal wat je bedoelt.
    Bij mij weet de omgeving wel dat we bezig zijn en werd voor mijn MK dagelijks gestalkt met de vraag..EN EN...is het raak?!

Na mijn MK is het vele malen minder geworden (gelukkig).....

Ik heb het gevoel dat ik hier begrepen wordt, gezien mijn omgeving HELEMAAL nog niet bezig is met kinderen....

Greetz Silla

P.S. wat gaat deze topic snel joh !!! Kan het bijna niet bijbenen

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou ik heb een Dcup. best groot maar ik ben dan ook best lang 1.77.
    verder heb ik een hele lichte melkhuid en zie je altijd al aders op mijn borsten dus daar kom ik ook geen wijs uit ;)

14. Niet meer actief

ja moontje zo´n kerel heb ik dus ook vandaar dat ik lekker hier klets hihiih

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    die van mijn ook moon
    behalve toen ik dinsdag dus over behoorlijke pijn in de buik begon.
    en gister at ik niet zoveel zei die meteen je moet goed eten want wie weet ......hihi
    hij wil het zooooooooo graag maar praat er met andere niet veel over
    volgens mij zijn alle mannen het zelfde

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja precies gemke. en wij vrouwen begrijpen elkaar ook veel beter als die mannen. ik hoef echt niet aan leon te vragen waarom ik witte afscheiding heb etc etc

17. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hahahahaha kimkivits die houden we erin

18. Niet meer actief

whahahaha kim ik noem je effe gewoon kim hoor
    mijn vent ziet me aankomen hey ik heb witte afscheiding joh whahahahaha ik zie zijn kop al voor me nee dat is niks voor mannen hoor

19. Nieke

Nieke Lid

11 aug 2006
    77
    0
    0
    Ik ben ook aangekomen sinds ik van de pil af ben, ik maar denken dat je aan kwam zodra aan de pil begon.
    ben nu ook wat aan het lijnen. met ongeveer 5 kilo af.

ik had ook last van mijn buik , noujalast, kleine steekjes
    maar op dit moment voel ik niets meer, toch die rose'tje van gisteren hmmm :(
    heb nog wel last van mijn rug , maarja over 2 dagen moet ik ongi worden (misschien.)
    had gisteren ook trek in chocolade, heb ik altijd als ik ongi moet worden. baal er wel van , heb het gevoel dat :evil: gewoon gaat komen.
    :cry:

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Gemke

Tja ik twijfel dus, gister nog aan mijn vriend gevraagd of mijn borsten anders aanvoelen...hij vond van niet...
    Maar ik heb nu echt het idee dat ik 20 kilo extra mee draag...
    Ik heb in April/Mei nieuw BH's gekocht na enige tijd leken die te klein (klopte ook want ik bleek zwanger te zijn). Na mijn MK zaten ze weer perfect (ik blij want om leuke/stevige/betaalbare BH's te vinden in mijn maat is een verzoeking) en nu...tja ik wil mezelf niet gek maken maar ze voelen idd zwaarder aan en het puilt ook een beetje uit mijn BH....

Deel Deze Pagina