mandy, heel veel sterkte. Patries, balen van je ongi we gaan met ze allen gewoon voor deze maand.! Gr
he dames, mijn internet lag eruit thuis dus ik ben even niet van de partij geweest en heb nu niet zoveel tijd, maar ik ga later even bijlezen..... Fijn weekend iig voor iedereen.
Succes allemaal in augustus! Mijn NOD (hihi ik weet sinds kort pas wat dat betekent, ben hier net nieuw) is 13 augustus. Mijn cyclus is heel fijn zo'n 39, 40 dagen, fijn, alleen niet echt altijd hetzelfde, maakt het lastig weten wanneer je precies vruchtbaar bent. Wij denken nu tussen 27 en 31 juli, dus dan is het flink aan de slag, al heb ik hier met die hitte ook weinig zin in moet ik zeggen....
Ik had ook niet veel puf hoor! Maar ik vond het zo zonde om te laten gaan..... Geef mij maar storm! Lekker knus Vandaag heb ik mijn ei, probeer hem al de hele dag te ontdekken, maar voel nu ineens van alles
ik ben ook aanbeland bij augustes. heb net heel duidelijk de gekregen en best wel pijn in mijn buik. iedereen succes deze maand en laten we met zoveel mogelijk doorgaan naar ik ben zwanger na deze maand.
O wat veel nieuwe namen in een paar dagen. Allemaal succes!! Beetje onpersoonlijk maar ga er vanzelf meer onthouden. Erica
Zijn idd weer een aantal bij die ik ook niet ken, en er is weer heel wat afgeschreven @Sandra: Zijn ze dus toch gekomen, had echt gehoopt dat het deze maand raak was voor je. Hopelijk hebben we allemaal in augustus een positieve test in handen!!! @Lorfiedal: Bij jou zijn ze dus ook gearriveerd, echt balen zeg, heel veel suc6 deze ronde. @Friemeltje: Ook jij veel suc6, in dezelfde week kunnen we testen!! @Bloemie: Hier is het klussen ook doorgegaan hoor, puf puf, maar ik ga echt geen maand voorbij laten gaan @Annerie: Welkom hier, je zal hier op het forum nog veel meer dingen leren, ik kom ook elke keer weer nieuwe dingen tegen. @Patje:Fijn weekend ook voor jou en natuurlijk voor de rest ook!!! @Patries: Ook ik heb 2 mnd geleden een miskraam gehad, zit nu ook in ronde 3, hopelijk deze maand geluk @Hairdresser:Laten we hopen dat de zaadjes snel zijn door de hitte, ik ben het allesbehalve, puf puf @Moons:Heel veel beterschap, hopelijk voel je je snel beter Voor alle anderen: heel veel suc6, het is me even te veel om tegen iedereen wat te zeggen, dus ik doe het maar even zo.
Hallo allemaal, mag ik mij hier ook aansluiten? Ik ben van de week ook ongesteld geworden, hopelijk is het de volgende ronde dan raak!!
Ahh... wat lief van je zorra! Om iedereen even persoonlijk een berichtje te geven. Het is inderdaad een erg groote groep meiden die willen zwanger worden! En natuurlijk past daar nog wel iemand bij: Welkom Roses, jij ook veel succes!
Twinny en mandy, spannend hoor! Ik hoop dat er 1 of 2 hele mooie eitojes zijn.. Moons, beterschap! Patries, balen... Maar welkom hier. Hopeljk deze ronde raak!!! Patje, fijn dat je er weer bent!!! Patries, welkom! En succes!!! Wat erg van MK. Ik hoop dat het snel weer raak is... Annemarie, welkom hier. En veel succes. Spannend he??? Bloemie, spannend hoop dat het geukt is! Friemeltje, ook jij welkom en veel succes!!! Lorfiedal balen meid... Succes deze ronde!!! Roses, ook welkom en succes!!! Jongens wat veel nieuwe op de bank... Nogmaals ik duim dat we allemaal naar april mama gaan!!!!
Hallo allemaal, Wat een drukte hier! Ik ben begonnen op het meest ongelukkige deel van deze site (14 juni miskraam gehad met 12 weken) Maar redeijk snel hierna weer ongesteld 13 juli en met een cyclus van 26-27 dagen moet ik ongeveer uitkomen op 8-9 augustus volgens mij : :
Goedemorgen allemaal, wat is het hier in 3 weken druk geworden zeg, Had toen ik dit topic starte zo gehoopt dat ik de enige in dit topic zou zijn deze maand. maar goed ... I'M BACK !!! Zoals beloofd zou ik terugkomen ná mijn ei. Ik had me voorgenomen te wachten tot FF een kruis zou laten zien, maar de shift lijkt me duidelijk genoeg. Mijn temp steeg vanmorgen van 36.2 naar 36.7 (was iets later op). Nu begint het eindeloze wachten. Bovendien ga ik dinsdag weg en dan heb ik geen tijd meer om lekker met jullie te kleppen. M'n timeout heeft me echt wel goed gedaan en ik heb weer een stukje rust in m'n lijf, we hebben goed geklust, mede dankzij de aangeschafte airco. Dat is echt een zegen en net op tijd gekocht ook als ik het nu zo zie. Voor iedereen die in de wacht zit welkom en veel succes. @Dreamy, we gaan er weer voor hoor meid. @Me2, de moed niet opgeven hoor, het gaat ons zeker lukken @Tigger, fijn dat je mijn taak als SUPERPOSTER overgenomen heb, je houd het topic lekker actief
He wijffie!!!! Wat fijn dat je er bent! Top dat je ei geweest blijkt te zijn!!! Ik duim voor je. Wel lekker door bij klussen he? En heerlijk op vakantie! Zal je goed doen!
Dank je Tigger, ik ga maar 3 dagen weg hoor, maar wil zó graag weer even bij kletsen, al heb ik wel steeds meegelezen hoor. Wat vinden jullie hier trouwens van. Ik zat op een ander forum en ik kreeg deze reactie nadat ik iemand anders uitleg had gegeven op haar vraag over de lutheale fase en ik maakte als grapje dat ik na 10 maanden wel een expert op dit gebied geworden was. Ik kan hier ZO giftig om worden hè en dan ook nog anoniem posten verdorie. [/quotewnq08w1]
Hallo, ik sluit me ook even bij jullie aan... Begin juli, op de 2e dag van mijn vakantie, kwamen mijn me achterna (...ik was nog expres ver van ze weggevlucht maar het mocht niet baten ...) Ik baalde zooooo... Voordeeltje is dat ik 3 weken goed werd afgeleid en dat ik nu, na mijn vakantie, dus alweer halverwege de volgende ronde (ronde 3) ben; rond 9 augustus is mijn NOD. Ik hoop dat ik niet mijn ei al voorbij heb laten gaan de afgelopen dagen, want door een ziek mannetje, 's nachts reizen etc. is er niet zoveel van het klussen gekomen De komende dagen nog maar extra ons best doen en hopen dat de banner klopt (op dit soort momenten vind ik het erg vervelend dat ik geen flauw idee heb wanneer die eitjes van mij tevoorschijn komen...) Maar goed, veel te lang verhaal alweer. Ik sluit me gewoon aan en zal vanaf nu weer mee gaan lezen (3 weken inhalen is echt onmogelijk )