NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Meiden ik ga julli verlaten en ga naar spetmeber sind dinsdag ongi en niet zo'n klein beetje ook.

Jullie allemaal veel succes en hoop jullie niet terug te zien in september. ;)

2. Niet meer actief

en ja hoor weer baby´s op tv grrr overal baby´s gewoon nutrilon reclame daarna die muts van de dettol reclame die in de kraam zorg zit en hop weer peutergroeimelk word je toch tuureluurs van en als klap op de vuurpijl ook nog een zwanger vrouw die voorbij mijn huis komt wandelen

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja alleen hoe ik het dan breng slaat nergens op. het floept er dan ook zo maar uit. terwijl ik normaal iemand ben die het dan gewoon opdrinkt en er niks van zegt.

ach ja vrouw zijn...

ik heb nog 1 ding waar ik last van heb de laatste tijd. zal wel niks met zwangerschap te maken hebben maar wil het toch ff plaatsen.

heb last van hartkloppingen en vlinders in mijn buik. echt een heel raar gevoel. niet het verliefd zijngevoel maar het zenuwachtige happy gevoel.

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Jeetje meiden, het is verschrikkelijk, ik zeg al vanaf 9 uur dat ik boodschappen moet gaan doen en ondertussen zit ik nog steeds aan de pc geplakt! :oops: echt heel erg!
    Ik ga dus nu echt even stoppen en jullie verlaten (met pijn in mijn hart)
    niet te veel tetteren hoor anders moet ik straks zo veel bij lezen en dan weet ik de helft weer niet!

tot later meiden
    xxxx moontje

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Moontje, nee dat geeft niet hoor! Ik sta er heel nuchter in (ondanks mijn dagelijkse krampjes/misselijkheid/kokhalzen en mega witte afscheiding ;)

Ik zie het zaterdag wel wat er gebeurt. En anders gewoon door naar ronde nummer 3. We zijn ook nog niet lang bezig dus ik maak me geen zorgen

6. Niet meer actief

och noesje wat sneu nou nieuwe ronde nieuwe kansen he succes in de volgende ronde

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ok ik ga nu even de postbus legen van mijn werk.
    dus ben over een uurtje weer terug.

8. Niet meer actief

het kan ook zijn dat je het gewoon heel spannend vind natuurlijk en dat je daarom dat gevoel in je buik hebt die hartkloppingen daar kan ik niet zoveel over zeggen weet ook niet of dat een symtoom is kim

9. Niet meer actief

ja nou ik ga dus ook nog effe wat doen mijn pauze is wel voorbij hihihihi en moet zo ook de kleine van school gaan halen en dan naar mijn schoonmoeder om te lunchen ben dan pas rond 2 uur weer trug
    doei doei meiden tot laterssss

10. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    meis, ik ben al vanaf maand 2 dat we proberen aan het einde van de cyclus echt kotsmisselijk maar volgens mij zit ik me dat gewoon in te beelden hoor, want ja....... anders was ik hier toch niet geweest he?

en nog steeds zit ik aan de pc geplakt!

wie was er nu ongi geworden?
    het gaat zo snel dat ik de naam niet meer weet, sorry hoor, ik meen het echt als ik zeg dat ik het spijtig voor je vind en hoop dat de volgende ronde de laatste zal zijn! kop op en veel succes in de nieuwe ronde meis!

O ja, ik zie het al! Noesje, veel succes meis!
    en een dikke troost knuffel

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Thanx Gemke, jij nog veel succes en alle andere natuurlijk ook ;)

12. Nieke

Nieke Lid

11 aug 2006
    77
    0
    0
    Noesje

succes in de voglende maand, misschien komen we elkaar daar wel weer tegen

13. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Als ik bepaalde kwaaltjes heb, denk ik ook wel eens dat ik mezelf gek maak.

Tegenwoordig drink ik veel tonic met citroen (nooit gedaan). Mijn man zei gisteren tegen me: "Sinds wanneer drink jij dat zoveel? Volgens mij is hier wat vreemds aan de hand?" En over de paprika chips die ik ineens zo lekker vind, zei hij: " En sinds wanneer vind jij die chips zooooó lekker?"

Vaak denk ik ook wel: mijn lichaam kan me wel eens goed voor de gek houden. Ik ga er maar gewoon van uit dat ik ongi word. Nu is het alleen wachten wanneer.
    Een maand geleden kwamen die akelige :evil: :evil: drie dagen te vroeg om het hoekje kijken.
    Misschien liggen ze nu ook wel op de loer :(

Succes allemaal.

Groetjes van friezin

14. Nieke

Nieke Lid

11 aug 2006
    77
    0
    0
    is wit slijm nu wel of geen teken dat je zwanger kan zijn?

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goede vraag Nienke!!
    Dat vraag ik me ook af...

Mirre

16. Nieke

Nieke Lid

11 aug 2006
    77
    0
    0
    was vanaf de eisprong erg veel
    toen afgelopen 2 dagen minder maar nu weer erg
    kan het ook zijn dat je ongi wordt
    heb wel zo'n gevoel

he getver

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je moontje, heb je troost knuffel ontvangen. ;)

18. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi Nieke,

Ik lees veel op deze pagina. Ergens las ik dat wit slijm een teken van zwangerschap KAN zijn. Het hoeft dus niet.
    Stom, nu weet ik dus niet meer waar ik dat las. (er wordt hier ook zoveel geschreven).

Ik hoop dat dat slijm een positief teken is voor jou.
    (ik heb het de laatste dagen af en toe)

Groetjes van friezin

19. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Nieke & Mirre, laten we het hopen van wel!! Aangezien ik sinds eisprong/bevruchting al witte afscheiding heb. Normaal word ik na eisprong droog. DUs voor mij is dit echt wat anders dan 'normaal'.

Ik hoop jullie over 2 dagen te kunnen laten weten of dit met een eventuele zwangerschap te maken heeft ;)

Ik heb wel gelezen dat je lichaam na de bevruchting een slijmprop op de baarmoedermond begint te maken, die de vrucht moet beschermen tegen infecties en dat die witte afscheiding daar druppels van zijn.

20. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    graag gedaan noesje, en als er meer nodig zijn hoor ik dat graag!

Deel Deze Pagina