Ohhh Chips ik ga denk Ongi worden NEEEEEEEEEEE ik krijg dan altijd zo branderig gevoel van onder en dat heb ik sinds mijn laatste toilet bezoek... nog sneller dan verwacht..... ga terug ! ga terug ! ga terug !
Oh nee NIEKE. Ik blaas het ook mee terug voor de komende 9 maanden!! We willen jullie niet zien, go back devils
ooohh het blaast zo rot hahahaha nee serieus ik hoop zo dat dit die symptomen zijn die op ongi lijken maar toch niet echt zijn. had jij dat ook niet Vanesje?
Hoi Nieke, Hopelijk komen die nare niet door! Even terugkomend op jou vraag i.v.m wit slijm. Ik heb even voor je gezocht: op het forum "zwanger worden" staat op pagina drie een onderwerp "kleine scheutjes wit verlies". Misschien heb je er nog wat aan. Als de wel komen, misschien voor de volgende maand. Succes en ik hoop dat die akelige niet veder doorkomen. Gr van friezin
Hi Friezin en Nieke, Ik heb inderdaad wel ook dit forum gelezen dat je lichaam na de bevruchting een slijmprop op de baarmoedermond begint te maken, die de vrucht moet beschermen tegen infecties en dat die witte afscheiding daar de druppels van zijn. Dus het zou heel goed kunnen hoor!
Zo het bloedprikken hebben we ook gehad. Kan volgende dinsdag bellen of de uitslag er is en dan gelijk een afspraak maken met de dokter. Verwacht NOD nog steeds rond de 28e. Ik hoop stiekem wel een beetje maar toch weer niet te veel. Vriend zei net dat hij maandag langsging (wordt hossen en rennen om tegen het tijdstip dat de koerier komt daar te zijn).
jackie / 8e ronde / 1e kindje / NOD 30/08 Mirre/14e ronde/1e kindje/ NOD 25/08 moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08 gemke/4e ronde/2e kindje/NOD 20/8 Silla/7e ronde (3e ronde na MK)/ 1e kindje/NOD tussen 27 en 31/8 Nieke/3e ronde/1e kindje / NOD/ 20/8 Vanesje/2e ronde/1e kindje/NOD 20-8 jingels/3e ronde/ 1e kindje/ NOD 31-8 kimkivits/3e ronde/1e kindje/NOD 26-8 Jaycey/3e ronde/2e kindje/NOD 28/08 friezin/2e ronde/1e kindje/NOD 20/8 spooky/5e ronde/1e kindje/NOD 14/8
hee meiden pfff valt zowat niet bij te lezen joh Wanneer is het gewoonlijk om je misselijk te gaan voelen? Sinds vanmorgen voel ik me gewoon raar en misselijk. Heb dit nog geen van de rondes gehad. en ooooh dat w88 duurt zo lang
Hallootjes!!! Ik dacht: laat ik eerst maar ff m'n huisje aan kant brengen voordat ik achter de pc kruip Maar t*ring zeg Wat gaat dat snel hier!!!!! Ik hou jullie echt niet bij hoor meiden!!! Ik zal eerst ff het lijstje aanvullen..... jackie / 8e ronde / 1e kindje / NOD 30/08 Mirre/14e ronde/1e kindje/ NOD 25/08 moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08 gemke/4e ronde/2e kindje/NOD 20/8 Silla/7e ronde (3e ronde na MK)/ 1e kindje/NOD tussen 27 en 31/8 Nieke/3e ronde/1e kindje / NOD/ 20/8 Vanesje/2e ronde/1e kindje/NOD 20-8 jingels/3e ronde/ 1e kindje/ NOD 31-8 kimkivits/3e ronde/1e kindje/NOD 26-8 Jaycey/3e ronde/2e kindje/NOD 28/08 friezin/2e ronde/1e kindje/NOD 20/8 spooky/5e ronde/1e kindje/NOD 14/8 linda26/2e ronde/1e kindje/NOD 14/8 Nog steeds niks dat me het gevoel geeft dat de eraan zitten te komen..... Maar goed, ik ben natuurlijk nog aan 't ontpillen en heb geduld (NOT )Ik hoop alleen maar dat ik niet ongi ben als vriendlief en ik gaan trouwen over 6 weken, voor de rest maakt het me allemaal niet zo uit. Ach...we zien 't wel, straks ga ik m'n jurk nog een keer passen, heb er zo'n zin in
jackie / 8e ronde / 1e kindje / NOD 30/08 Mirre/14e ronde/1e kindje/ NOD 25/08 moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08 gemke/4e ronde/2e kindje/NOD 20/8 Silla/7e ronde (3e ronde na MK)/ 1e kindje/NOD tussen 27 en 31/8 Nieke/3e ronde/1e kindje / NOD/ 20/8 Vanesje/2e ronde/1e kindje/NOD 20-8 jingels/3e ronde/ 1e kindje/ NOD 31-8 kimkivits/3e ronde/1e kindje/NOD 26-8 Jaycey/3e ronde/2e kindje/NOD 28/08 friezin/2e ronde/1e kindje/NOD 20/8 spooky/5e ronde/1e kindje/NOD 14/8 linda26/2e ronde/1e kindje/NOD 14/8 LauraFay/2e ronde/1e kindje/NOD 21/8 Er er ook nog maar even bij. Spannend jongens. Ik ga nu eerst even bijlezen, het gaat hier zo snel. 8)
spooky/5e ronde/1e kindje/NOD 14/8 linda26/2e ronde/1e kindje/NOD 14/8 Nieke/3e ronde/1e kindje / NOD/ 20/8 Vanesje/2e ronde/1e kindje/NOD 20-8 gemke/4e ronde/2e kindje/NOD 20/8 friezin/2e ronde/1e kindje/NOD 20/8 LauraFay/2e ronde/1e kindje/NOD 21/8 Mirre/14e ronde/1e kindje/ NOD 25/08 kimkivits/3e ronde/1e kindje/NOD 26-8 Silla/7e ronde (3e ronde na MK)/ 1e kindje/NOD tussen 27 en 31/8 Jaycey/3e ronde/2e kindje/NOD 28/08 moontje/8e ronde/1e kindje/NOD 29/08 jackie / 8e ronde / 1e kindje / NOD 30/08 jingels/3e ronde/ 1e kindje/ NOD 31-8 zo heb ff op volgorde gezet
Sorry ik was lunchen zit op mijn werk..... net even gespiekt maar nog niks te zien. zondag moeten pas komen. het zijn inderdaad van flubbers ik voel het altijd een beetje branden van onder als het eraan komt nu dus ook weer... en ik heb echt krampen , niet meer van die steekjes. het lijkt net alsof mijn darmen gaan rommelen. daarbij krijg ik enorme eetbuien... alle voor mijn symtomen voor ongi. maarja ik stel me aan he ? okay het gaat over niet aan denken
He Nieke, Zolang de niet doorgebroken zijn, is er nog hoop. En je stelt je niet aan hoor! Het is toch logisch dat je even baalde. Gr van friezin
nou net even op the toppic gezeten over flubbers en slijm hahahahahaha als je dat leest denk je wel van hee ! dat is positief het leuke is nog dat je die meiden leest in onzekerheid en aan de banner te zien. zijn ze nu al zwanger net zoals annebel en zorra
zo ik ben weer terug. ik woon al 21 jaar in eindhoven en het is me net gelukt om te verdwalen. zat bijna in venlo ... uhum okay even bijlezen dan maar