Ik zie dat het al weer 15.00 geweest is en ik moet zo naar een kinderverjaardag en moet nog een cadeautje halen......... Ik kom vanavond wel weer even terug denk ik.
Ik hoop dat ik me kan beheersen, maar als ik mezelf goed ken dan staan geduldig en beheersend niet in mijn woordenboek. Dus dat wordt waarschijnlijk eerder testen dan zaterdag
He (voor de ladies die gaan testen)...spannend allemaal hoor!!! Duimen draaien (zelfs tijdens het werken overuren)... Zeg ladies.... Mijn borsten gaan steeds meer pijn doen???????? Gezien ik voor mijn werk 80x heen er weer moet lopen, loop ik nu praktisch met mijn schouders naar achteren om een beetje de pijn (echte steken bij elke stap) op te kunnen vangen. Zelfs nu zit ik voel ik een zeurderig/branderig/zwaar gevoel .... Ik baal ervan...je hoopt dat het een positief teken is maarre...het kan ook een aankomende ongi zijn.... pffffffffffff Ik ga ervan uit dat mijn cyclus 28 dgn is, gezien ik zeker weet dat ik mijn eisprong gevoeld heb...ik heb op ons lijstje het wat later gezet (NOD tussen 27 en 31 aug) maarre als deze klachten aanhouden ga ik toch maar op 24/8 testen (ikke mien ongeduld )
Hoi vanesje, Domme vraag misschien , maar hoe bedoel je dat je je baarmoeder voelt zitten? Gr van friezin
Vandaag het moment van de eventuele bevruchting/eisprong voel ik precies op de plek van de baarmoeder krampjes en steekjes. Normaal voel ik daaronder nooit wat (behalve 1 dag voor NOD of zo) en nu dus al 2 weken duidelijke 'werkzaamheden'. Ik voel dat ze daar echt iets aan het verbouwen zijn . Beetje vaag uitgelegd of kan je er wat mee?
Ja hoor daar kan ik wel wat mee. Bedankt! O en Many: Jammer hoor en succes in september. Groeten van friezin
Goede middag allemaal. Ik zou vandaag naar de HA gaan, maar is met vakantie! En ik kan alleen voor spoed naar de vervanger. Ben ik spoed? Ik denk van niet. Het kan wachten, maar is alleen wel heel erg irri! Pff.....het wordt er niet makkelijker op.
je hebt geen spoed misschien MAAR je hebt toch een plaatsvervanger die nemen het gewoon over hoor dus gewoon gaan als iets je gerust steld jackie
djies moon das wel lang ja ik heb er ook nog 2 lopen sinds vandaag voel ik me raar zweverig moet ik zeggen en misselijk doet ie anders nooooooit hihi
bloemie, ik ben ook door een vervanger doorverwezen naar de gyn hoor, gewoon gaan! lang he? jackie, ik hoop maar dat het niet klopt
Hallo, ik kom er ook even bij als het mag (bedankt voor de tip nieke ) ok..het zit zo. Ik ben vanaf het begin van mij cyclus mijn temperatuur aan het opnemen en idd rond de eisprong is het omhoog gegaan (of net daarna). Nu is het de laatste week zo dat mijn temeperatuur om de dag verschilt (ik test elke ochtend meteen als ik wakker word), de ene dag is het 36,0 en de andere dag zit ik op 36,5 soms 36,7. Is het niet zo dat als je zwanger bent dat je temperatuur dan hoog en constant blijft? Kan ik er nu vanuit gaan dat ik zeer waarschijnlijk ongesteld word? Ik snap er de ballen niet meer van hoor Heb trouwens gisteren getest, jullie raden het al he..natuurlijk veel te vroeg maar kon het niet laten groetjes Jaslynn
Hallo allemaal, Al een paar dagen ben ik zo aan het meelezen geweest hier en daar.... fijn (soms) om te lezen dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten. Ik ben eind juli gestopt met de pil.... Kan bijna niet wachten..... maar ja realistisch gezien duurt het natuurlijk nog wel wat maandjes... maar toch.. ben er misschien ook wel heel erg veel mee bezig, maar heb dan ook nog vakantie en ben alleen thuis, dus zeeen van tijd. anyway we'll see ......
Hoi meiden, tjee ik ben zo duf als een konijn... denk dat ik zo even een tukkie ga doen in bed... kan mijn ogen bijna niet meer open houden... eetlust heb ik nog wel, volop!
Hallo allemaal, Ik heb jullie verhalen een beetje meegelezen en ik zit ook in het zelfde schuitje. Ik ben in mei gestopt met de pil. Ik wilde 1 keer ongesteld worden en vervolgens voor het echie beginnen. Mijn NOD is op 28 augustus. Ik voel me al een week een beetje raar. Ik heb steeds een brok in mijn keel. Vooral met slikken merk ik dit. Ik ben wat afgevallen (bijna 1.5 kilo, kan dat ook doordat je stopt met de pil). En ik krijg het af en toe heel warm. Ik heb ook licht gevoelige tepels. Wie weet wat dit voor symptonen zijn? Het zou zo leuk zijn, maar het lijkt me zo snel. Groetjes, Birgit
Nou Birgit, we kunnen elkaar de handen schudden, mijn NOD is ook de 28ste. Ik ben een kg of 6 afgevallen sinds ik met de pil gestopt ben (maart). Had de eerste week echt afkickverschijnselen: onrustig, sjacho, etc.