ja dat weet ik ook wel en daar is het lijstje ook helemaal niet voor we wilde alleen effe met zijn alle een lijstje bij houden met die gene die nog over waren hieren ja ik snap ook wel dat we dan op de nod lijst kunnen kijken maar dit was leuker tis niet zo dat je erop moet staan hoor als je niet wil hoeft het niet moet je zelf weten
beetje onzinnig, als er al een nod lijst is.. plus het neemt berichtjes ruimte is, telkens dezelfde lijst herhalen... zonde...
ja zeg leuk voor al die mensen die het wel leuk vonden dat het idee nu zo lekker afgekraakt word zeg allemaal last van hormoontjes zeker ik heb zoiets doe gewoon leuk mee hoef je toch niet over te zeiken we hebben er vanmiddag veel plezier om gehad maar het publiek veranderd hier blijkbaar sávonds
zozo ff rustig..wie heeft hier nu last van hormonen? Ik zeg alleen maar dat het dubbel op is en zonde van de ruimte... wij hebben niet voor niks tijd en moeite gestoken om deze NOD lijsten te ontwikkelen.. die lijst die jij nu aanmaakt, die hadden we dus al en er was behoefte aan een iets overzichtelijker concept, die geen aanpassingen en constante wijzigen nodig hadden.. zie het resultaat. Niet nodig om zo te blaffen..
ik heb het niet bedacht hoor dat is punt 1 punt 2 vind niet dat ik blaf vind het alleen een beetje raar dat het zo afgezeken word ineens vanmiddag was er niemand die het een probleem vond en iedereen deed vrolijk mee vandaar dat ik het jammer vind dat er dan iemand het idee afzeikt. het spijt me als het zo overkomt dat ik iemand afblaf dat is niet de bedoeling maar er waren gewoon wat meiden vanmiddag die wilde kijken met hoevelen we hier nu op dit forum waren en niet wie er nog allemaal zijn nod moet hebben maar ja daar moet je dus een paar pagina´s voor trug bovendien was het niet als opvulling van een pagina was ook neit nodig hoor we hadden gespreksstof genoeg twas gewoon leuk
Dames! Zullen we het even gezellig houden? Onthou wel dat we hier allemaal met hetzelfde doel zitten, we horen elkaar te steunen ipv van op elkaar te katten..zo zie ik het hoor..dus Laten we bijvoorbeeld beginnen met mijn vraag te beantwoorden ...iemand???
sorry hier is de schuldige want ik zag het ook bij september. Maar idd waren er al een hoop daarheen verhuisd en was benieuwd wie er over waren. Ik kan geen antw. geven op je vraag begin net ook zelf te tempen enben nog een leek wat dat betreft jackie
j en sorry misshcien overdrijf ik ook wel weer pfff sorry hoor nogmaals was niet de bedoeling ik hoop maar dat het idd hormonen zijn dan dan is dat nog iets goeds ook hihihihi
meiden vraagje. Wanneer kun je je misselijk gaan voelen. Ik heb net van de week pas ei gehad (denk ik) maar ik voel me vandaag zo raar???
Er zijn geen schuldige... meiden ik wil alleen maar zeggen dat het niet nodig is... we hebben mede door dit soort lijstjes de NOD lijsten ontwikkeld. Het constant herhalen van het lijstje met aanvullingen is toch alleen maar zonde van de ruimte, als je met 1 klik van de muis de hele lijst voor je neus kan halen.. dat is alles wat ik er mee wilde zeggen..
Dat lijkt me nogal vroeg, je eitje is nog niet ingenesteld..daarna gaat het pas hcg aanmaken en kun je misselijk worden. Alleen genbeurd dat meer na je NOD
Jackie, Volgens mij verschilt dat per persoon..de een is vanaf het allereerste begin misselijk en de andere (heb ik van horen zeggen hoor) heeft haar hele zwangerschap nergens last van..dus ja..weet niet
ah oke dank je dan moet ik toch meer nuchter eronder blijven. ik weet dat je je alles kunt inbeelden maar had het niet eerder gehad vandaar
Jaslyn, heb je misschien een kaartje van je temp bijgehouden? Ik weet niet wat je normale temp is enz. groetjes
ik zit hier helemaal gek te worden van een eigenwijze vlieg joh ja weet het wat heeft dat nou met dit forum te maken helemaal niks dus moest het effe kwijt