@birgit Wat het is weet ik niet, maar ik heb ook een brok in m'n keel...en totaal geen eetlust! Als ik iets eet..smaakt het niet en na een paar happen ben ik er al klaar mee! Je weet waar we allemaal op hopen he!! Wie weet...
Hoi Mirre, Raar geveoel he? Ik heb hier nog last van gehad. Ik merk dat ik mezelf ook gek ga maken van het zal toch niet...... We zijn pas sinds juli serieus bezig. Lijkt me wel heel vroeg. Maar het kan.... Ik blijf duimen
ik weet niet nu wanneer ik ga testen . ik heb maandag getest en ga nu deze maandag denk ik testen. mijn temp is wel hoog dus maby baby he hihi. lijkt meer heerlijk om zo test in mijn handen te hebben....... ik droom wel heel veel al vier dagen maar niet echt over baby´s. ga lekker badderen. alles shaven jullie weten wel lekker tutten.liefs mij.
Deze dame gaat naar september! Voor jullie allen, succes en hopelijk niet tot in september. Liefs Gijs
Hier weer een oude bekende hoor! Volgens mij blijf ik hier nog wel een tijdje plakken ook, als dit zo door gaat! Aan alle niewelingen natuurlijk een warm welkom! ( ik kan het ff niet meer zo volgen) @ Hairdresser: Nog een beetje vol te houden? Dit is echt je gedult beproeven he? Ik hoop dat jij ook snel wat meer duidelijkheid krijgt! @minipi: Pfff...valt niet mee he? Jij hebt ook enegelen gedult hoor! Mijn HA is nog een week weg. Tot die tijd is de praktijk gesloten en moet ik naar een ander toe. Ik denk dat ik morgen daar maar naar toe bel en het verhaal uitleg. Dan laat ik eerst bloed testen en bespreek ik de rest met mijn eigen HA. Want anders moet ik nog ruim een week wachten! Het lijkt wel of mijn leven stil staat! Broodje boa poa kunnen geen kwaad hoor!
Nee Terese, helaas. Jij bent al weer aan het aftellen! Spannend hoor. Ik hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten en gelijk een + test krijgt. Misschien kunnen we dan nog samen door naar de april-mama's! Of zit jij dan in mei?
Ik zit dan in mei, 7 mei om precies te zijn Ik had me voorgenomen om pas de 2e dag na mijn NOD te gaan testen, omdat mijn cyclus heel regelmatig is... maar nu weet ik dat niet zo zeker... denk dat ik stiekem eentje ga testen een dag voor NOD
even tussendoor: ben net naar de wc geweest en heb de laatste 2 dagen droge afscheiding. Alleen nu vind ik in mijn onderbroek een wit opgedroogt "kwakje". Wat zou dit kunnen zijn?
YES een bekende 8) maareh... hopelijk zijn we hier snel weg hoor kunnen de 'verse' NOD-ers het topic met nieuwe stress vullen Heel goed dat je toch gaat. Dan heb je de stap maar vast gezet hè. Maar ik zie er zelf ook tegenop om te bellen hoor... Laat je ff weten of het gelukt is?
hoi meiden, ppffff wat moest ik weer veel bijlezen zeg! Meiden die doorgaan naar september; jammer hoor, hopelijk volgende maand meer geluk. Volgens mij zitten hier nu een hoop meiden in de wacht zullen we maar zeggen. Ikke dus ook. Vind het telkens weer zo spannend, maar ik probeer wat meer relax te zijn en dat lukt gelukkig. Mijn NOD is zon. 27 aug. Dus dat duurt nog wel effe. Ik voel wel steeds mijn baarmoeder en ben moe ook al slaap ik goed. Ga morgen een weekend weg, naar Lowlands, dus ik zal maandag veel bij te lezen hebben denk ik. Truste!! (ga zo vroeg naar bed omdat het een zwaar weekend gaat worden met weinig slaap!)