ik sta net aan school mijn dochter naar school brengen en ik trek me toch ineesn wit weg word me daar een partij misselijk en sta te shaken op mijn benen gelukkig zag iemand het want die ving me net op tijd op anders had ik compleet met stiefdochter en fiets op de grond gelegen denk ik ik moest echt effe zitten en nu ben ik weer thuis gekomen zweet me rot maar tril als een ritje ook misselijkheid komt met vlagen trug net mijn vriend op gebeld die egt dat ik misschien nog maar een test moet doen ik krijg nu ook allemaal steken in mijn borsten ik zou bijna zeggend at ik de griep heb ofzo mar weet dat het ook zwangerschapssymptomen zijn en ik heb geen koorts dat dan weer niet
@Gemke:Een test 4 dagen voor je NOD zou ik persoonlijk niet doen, grote kans dat het weer negatief is terwijl je misschien wel zwanger bent. Er zit niks anders op dan rustig aan doen en afwachten, succes. @Minipi:Jeetje weer negatief, word je toch niet goed van. Ik hoop dat HA je meer duidelijkheid kan geven. @Bloemie:Laat idd die bloedtest gewoon door vervanger doen en eventuele verdere behandeling door je eigen HA, maar ik hoop dat er uit de test komt dat je wel zwanger bent!!!
Hi meiden, Nou ik heb me dus weer niet kunnen beheersen vanmorgen en weer een zwangerschapstest gedaan. En wat denk je?? Veel duidelijker streepje dan afgelopen woensdag! OH MY GOD zou het dan toch echt zo zijn!!! As. zondag NOD en dan testen we nog een keer. We gaan volgend weekend trouwen dus dan zijn al mijn wensen uitgekomen, meer kan ik niet vragen in mijn leven. Stiekem op mijn droomhuwelijk met zijn drietjes. Kan er nu al weer om huilen, zo emo ben ik
wauw vanesje dat is geweldig joh volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor al 2 keer een streepje en zorra ja ik wil ook niet testen ik heb mijn banner voor de zekerheid veranderd omdat mijn cyclus normaal 28 dagen is maar vorige maand was ie 26 dagen vandaar dat ik het daar op had staan gisteren hoefde ik dus maar 2 dagen nog en nu weer 4
Thanks Gemke, ja ik begin er nu ook steeds meer in te geloven. Ik ben superemo (huil bijna hysterisch om alles), voel de 'werkzaamheden' aan mijn baarmoeder/bandenpijn, die witte afscheiding en natuurlijk het kokhalzen dagelijks zijn toch echt wel tekenen dat er wat aan de hand was. OHHH laten we het hopen, dan hebben we iets fantastisch te vertellen op de ochtend van ons trouwen aan onze ouders!
en toch ben je zelf nog niet helemaal overtuigd he hihihihihi kan het me voorstellen hoor dat hysterisch janken ik ken het gisteren hadden mijn viend en ik een miningsverschil ken gebeuren komt over wel eens voor maar dat is nirmaal gezien geen reden om helemaal over je toeren te zijn en in je eentje en uur beneden te gaan zitten janken als een klein kind ik wist niet dat ik zoveel vocht had hoor heb gisteren wel 3 keer een huilbui gehad en dat is niet fijn want onze dochters hebben zoiets van wat heeft papa gedaan dan hihihi terwijl er niks is maar ik kat en snauw ook alles en iedereen af ik belde gisteren mijn beste vriendin op en die merkte gelijk dat er iets was met me volgens mij ben je zwanger zegtz e dus ik zeg hoez dat dan op een kaTtige manier ja zegt ze je loopt al vanaf hallo te snauwen hoor zegt ze ik herken het van toen je van sammy zwanger was toen deed je dat ook dus ik zeg ja maar ben ook gestopt met roken hoor zegt e ja dat deed je ook al eerder maar jij hebt die sjaggo buien daarvan niet nou en dat is dan iemand die me heel maar dan ook heel erg goed kent dus ja
ooooooooooh krijg er een brok van in de keel hoor. Zou toch wel fantastisch zijn vanesje Ik duim heeeeel hard voor je Gemke je zou inderdaad toch wel gaan denken dat je zwanger bent he laten we het hopen
Goedenmorgen dames! Mijn kaartje is erg veranderd: het heeft een kruis gekregen en de kalender heeft allemaal kleurtjes! Hij zegt dat mijn eisprong op de 13e was en vanaf mijn 14e mijn luteale fase is ingegaan. Spannend!!! Vandaag was mijn temp weer behoorlijk hoog! Zo, nu ga ik even bijlezen
Zondag is mijn NOD. Sinds 5 maanden is dit de eerste keer, dat ik me in de week voor NOD niet lekker voel. Vreselijk druk in onderbuik, opvliegers, maagzuur (lichte misselijkheid, maar niet kunnen overgeven), zweverigheid in hoofd en vreselijk moe. Mijn temp is ook al 5 dagen rond 36.2 (terwijl ik normaal 35.6). Dus.......... Ik ga morgen een test halen en hoop dat die rare duivels wegbijven zodat ik zondag of maandag mag testen. Wat een zenuwslopende tijd. Ik ben niet zo'n geduldsmens..... zucht..... Vandaag alleen op kantoor, kom dus vaak even snubbeken. Alle 'medewachters'..... veel succes!! Groetjes, Ingiemoppie
en vanesje, ik denk dat je dit topic binnekort moet gaan verlaten want volgens mij ben je SUPER zwanger nou even een update van kimmetje... gisteren voor het eerst veel moeten plassen 's avonds. dus dat is nieuw... waren er ook nog vrienden bij ons op bezoek voor leons verjaardag en je raadt het nooit... ZE ZIJN WEER ZWANGER ok, naja heel erg leuk voor ze, minder leuk voor kimmie hahaha. vandaag beginnen de krampjes in de onderbuik maar weer.... en natuurlijk die fijne hoofdpijnaanvallen. wat heeeeeerlijk dat ik hier lekker mijn ei kwijt kan en soms even kan zeuren
spanned Ingiemoppie!! Mijn NOD is ook zondag Dat van je temperatuur klinkt goed he! Hopen dat het allemaal goed uitpakt!
Ik ben weer bij gelezen. Gisteren voelde ik me al raar, maar het is vandaag nog niet over. Die brok in mijn keel is echt vervelend. Elke keer als ik moet slikken heb ik het gevoel dat er iets in de weg zit. Wat zou dat toch zijn? Mijn maag rommelt ook een beetje. Kan dit wat zijn? Of maak ik mezelf gek? Ik weet dat het vroeg is, ben nl pas in juni gestopt met de pil, maar als je eenmaal begint wil ik ook dat het gebeurt.
Hey Kimmie, Dank je wel.... Ik vind het ook zo fijn om even lekker te kunnen zeuren op dit forum... hihi Sjongejonge, in deze rubriek wordt echt wel veel gebept... Groetjes, Ingiemoppie
Hi Jaslyn, oh wat leuk, jij ook? kunnen we ons volgende week op de hoogte houden!!!! Groetjes, Ingiemoppie
ja lekker is dat he ingiemoppie mijn moeder vraagt 100x per dag hoe het met mijn buikje is... ik d8 vorige maand dat ik zwanger was en heb haar dus alles in geuren en kleuren verteld. toen het dus niet zo bleek te zijn was het een grote teleurstelling. ik heb nu dus ook besloten niks meer te vertellen. ik wil liever dat áls het wel zo is het een grote verassing is voor haar. ze zal dan wel boos zijn dat ik het haar niet meteen vertel maar ik wil niet elke x haar slecht nieuws brengen. hebben jullie dat ook>?
Hi meiden, dank jullie wel voor het medeleven en de voorzichtige felicitaties. Ik ben nog een beetje voorzichtig omdat anders de klap misschien te hard aankomt als ik zondag toch ongesteld word. Maar stiekem zijn mijn as. man en ik al wel een beetje op een roze/blauwe wolk belandt en dagdromen we al. En dan ook nog eens precies een week voor ons droomhuwelijk. Het leven is mooi!!!!!!!