Ja Kimmie, Normaal vertel ik altijd alles aan mijn moeder. Maar omdat dit mijn eerste kindje wordt, wil ik het zoveel mogelijk eerst zelf zeker weten (samen met hubby natuurlijk). Hij heeft er al 3 uit een eerder huwelijk en vindt het heerlijk spannend om met mij nog eentje te krijgen. Ik heb mijn moeder de hele week al niet gebeld, omdat ik weet dat ik zo'n flapuit ben. Begrijpen doet ze het zeker, als ik achteraf vertel waarom, maar ik kan zo moeilijk liegen en ze heeft het altijd door, als er iets met me aan de hand is. hahahaha, moeders hé @Vanesje: dat klinkt ja super!!!! En dan nog volgende week trouwen! Gefeliciteerd. Heeft je man al een contract met kleenex.... Ik was vorig jaar toen ik trouwde niet zwanger, maar ook heel emo.... Jij in je momentele toestand helemaal , dus laat de kleenex maar aanleveren zou ik zeggen Groetjes Ingiemoppie
ja ik ben ook steeds bang dat ik te vroeg zeg dta ik iets voel omdat ik ook al vaker wat voelde en het niet zo bleek te zijn maar dat heb ik hier eigenlijk ook wel ik vind het zo stom als ik hier misselijk zit te wezen e.d en dan blijkt straks dat mijn lichaam me voor de gek heeft gehouden ik hoop het niet hoor dat dat zo is bovendien zou ik het heel raar vinden ook dit heb ik zo nog niet meegemaat ook niet in mijn eerste zwangerschap wel eht huilen en het katten maar niet het misselijk zijn
Hi Ingiemoppie, ja dat wordt helemaal niks met die make-up van mij op die dag. Ik ben normaal al super emo maar ik merk de afgelopen week dat ik het echt nog veel erger heb.
Niemand weet dat we bezig zijn..behalve mijn vriendin. Zij is nu iets langer dan een jaar bezig en het is zo leuk om met elkaar daarover te kunnen kletsen. Soms denk ik alleen van stel dat het bij mij iets eerder lukt dan bij haar, ik zou me zo lullig voelen he...blij natuurlijk, maar toch lullig naar haar toe al weet ik dat ze zo ontzettend blij voor me zou zijn
@jaslynn ik denk dat jou vriendin dat ook zal hebben. ik heb 1 vriendin die net zwanger is. we waren samen gestopt en hadden exact dezelfde cyclus en NOD dagen. ze werd na 1 maand al zwanger. dus toen baalde ik wel een beetje omdat we niet samen zwanger zouden zijn en dat ze het eerder was. maar ik gunde het haar van harte. nu kan ik lekker van dichtbij meemaken hoe het met haar gaat etc.
ja maar ik wist dat het een weggegooide test zou zijn alweer heb er nu al 3 vergooid deze maand nog effe en als ik de test moet hebben heb ik er geen meer tis gewoon ik heb de sympthomen en op de test staat dat je 4 dagen voor je ongesteldheid kan testen maar ja dat doe je dus en dan is er niks te zien en ja als ik nog langer ga kijken zie ik een streepje grrr
nou gemke ik snap jou hoor meis ik sta er van te kijken dat ik het nog niet heb gedaan waarschijnlijk omdat het GEEN nut heeft maar het hoort denk ik gewoon bij de nieuwsschierigheid van de vrouw en de vaste rituelen van de vrouw die zwanger wil worden maar geen nood, misschien test je over een paar dagen wel postief?!
ja dat is ook zo ik weet dat ik weer te vroeg was met testen nu ga ik mijn vriend vragen of ie ze wil verstoppen en pas dinsdag tevoorschijn wil halen ik wil die testen niet meer zien voor die tijd
hahaha ja dat is misschien ook wel het beste! nou is het beste gewoon als je helemaal GEEN testen inhuis haalt kun je ook geen domme dingen doen maar ja dat is voor mij haast ondenkbaar ik denk dat ik straks ff via deze site wat testen ga bestellen. ze zijn zo lekker goedkoop ik heb nu nog 1 test van clear blue in de kast liggen ala 20 euries.... die ga ik niet zomaar weggooien. die bewaar ik echt voor wanneer ik zeker zwanger ben zodat ik m mooi kan inpakken en aan mijn manneke kan geven
ja ik snap dat ook niet hoor waarm moeten die testen toch allemaal zo duur zijn die clearblue bijvoorbeeld die moet goud geld verdienen dan met mij whahahaha ik al 3 testen in een maand gedaan dat is toch mooi effe 60 eurie voor clear bleu
hahaha ja idd nou die testen vd apotheek zijn anders ook niet goedkoop echt belachelijk! vooral als je net als mij gemiddeld 1 á 2 testen per maand doet hahaha
i had er 12 voor een tientje dus kon nu gaan smijten met testen he ik ga mocht het nodig zijn ook hier bij bestellen