@vanesje en zorra; jullie hadden ook die witte afscheiding he werd dat meer naar mate je nod dichterbij kwam en ging het dan ook meer ruiken ik heb dat dus nu het is niet meer korrelig maar meer creamy melkachtig zeg maar en nu ook zuurder van geur
jaslynn wij fantaseren allemaal elke maand en bruin bloed zegt niks toch? alleen helder rood. dus even afw8 nog
Jaslynn, ik wilde ook 2 dagen voor mijn NOD gaan testen. Ik had na mijn eisprong witte afscheiding en dat heb ik dus nog nooit gehad, dus ik had echt goede hoop! Ik had de test net in huis toen dus die bruine afscheiding kwam. Dus nu heb ik 'm maar weer opgeborgen.... De volgende ronde zijn we lekker op vakantie, dus wie weet..... made in Turkey (net als papa) lijkt me ook wel wat...... XXAnna
Nou, zoals de rest hier al zegt..wie weet is het inderdaad zo'n innestelingsbloeding en komt het toch nog helemaal goed! ja ik weet het, makkelijk lullen als het over iemand anders gaat terwijl ik zelf al een paar dagen loop te "zeiken" over mijn onzekerheden Maar wie weet mag je over een paar dagen je test weer tevoorschijn halen!..Als ik nu zo'n bloeding zou krijgen zou ik 20km de lucht in springen joh heb dat nooit gehad dus dan zou ik ook meteen aan een eventuele innestelingsbloeding denken..
terese hier ook! maar dat heb ik al ruim een week ik kan amper fatsoenlijk opstaan het lijkt echt alsof het er steeds inschiet maar dat kunnen ook voorbodes zijn van du duivels
@Gemke: Bij mij was het een beetje een combi van melk en yoghurt ( ) en rook heel licht zuur. Spannend hoor, nog paar daagjes geduld. Ik blaas je wat geduld toe, pfffft!!!! @Bloemie: Ja ik blijf jullie steunen hoor, maar er zijn er helaas al veel naar september gegaan, zodra die weer rond hun NOD zitten ga ik ze ook weer steunen Ik hoop maar dat ik jou een keer kan gaan feliciteren, ik hoop toch wel heel snel Idd. een nieuwe banner, vond het wel lekker fleurig @Vanesje:Helemaal vergeten om je alvast te feliciteren, wanneer het streepje nu donkerder van kleur is kan je er denk ik toch wel vanuit gaan dat je zwanger bent hoor Gezellig kom je ook bij de april mama's, toch?Fantastisch huwelijkscadeau! @Terese:Misschien heb je teveel gedaan? Een lekkere warme douche of bad doet wonderen! Of een lekkere massage van je mannetje
@Zorra Zoals jij beschrijft :Een combi van melk en yoghurt ( ) en rook heel licht zuur!!! Zo is het bij mij nu.. Ging naar naar het toilet..hoorde een blup geluid en het vloeide er gewoon uit Op het moment dat ik dit typ hier schijnt ineens de zon hier naar binnen wow wat een mooi teken zou dat zijn!
Droomde vannacht dat ik positief teste. Natuurlijk was ik in mijn droom super blij. Ik toen werd ik wakker... Hmmm...volgens mij ben ik er te veel mee bezig. Maar het is ook zo moeilijk om me er NIET mee bezig te houden. Groeten van Friezin
Tja, ik werd ermee wakker. Maar het voelt anders aan dan dat ik verkeerd heb gelegen. Hihi, die Zorra! We hebben wel geklust gisteren, maar zo spannend was het niet
@ Zorra, ik hoop het zo dat dit HET is. Ik zou dan net nog April mama's zijn. Alhoewel mijn eigen pendel meldde dat 'het' begin Mei geboren worden. Uitgerekende datum zou wel 29 April zijn. Ik hoop je snel te mogen vergezellen, na het weekend weet ik meer. Mirre en Gemke, voor zover ik weet ruikt mijn afscheiding niet. Loopt er ook niet echt uit of zo, merk gewoon al vanaf eventuele bevruchting dat dit aanwezig was. En dat had ik anders nooit.
@vanesje Ik zou niet weten hoe m'n afscheiding 'normaal' is na m'n eisprong..heb er eigenlijk nooit zo opgelet omdat ik ook niet precies weet wanneer ik ovuleer. Merk alleen wel dat ik meer afscheiding heb deze cyclus, maar misschien dat de mk in juli er ook nog mee vandoen kan hebben. We wachten het af,,,...met goede hoop
Vanesje Het is voor mij best moeilijk, want door de MK in juli ben je bang dat je het verkeerd 'voelt' ,...wat je voelt! Maar ik herken wel sommige symptomen!! Alleen is de vraag..is het nog en restant (overblijfsel van toen) of een nieuwe zwangerschap De tijd zal het uitwijzen en we blijven hopen met z'n allen.
Hallo, Het heeft me een halve dag gekost om alles bij te lezen. tjongen tjonge Vanesje gefeliciteerd, mmmm ik ga nog niet testen wil toch nog tot zondag wachten. 29 april hihihi of 30 dan viert heel nederland feest om je kleintje.. ik ben nog niet ongi, geworden terwijl ik gisteren heel erg het gevoel dat het zou komen. onderrug doet zeer en ik ben een beetje kortademig wat dat nu betekend weet ik niet. ik ben trouwens al de hele week moe, maar ik kan slecht slapen. werd vanacht om 2 uur 4 uur en 6.30 wakker terwijl ik nog moe was raaaaaar
ik heb het idee dat mijn symptomen totaal tegenovergesteld zijn van normaal pfff ik ben hyper in plaats van moe ik kan niet slapen in plaats van wel ik straal niet van blijschap maar kook van woede lijkt het wel iedereen die maar iets verkeerds zegt die gaat eraan gewoon . nou had ik dat alles ook toen ik zwanger was van mijn dochter maar toch begin ik nu te twijfelen oh en zorra tja mijn afscheiding lijt sinds vandaag meer te zijn en heb een beetje steekjes in borsten en rug hoop nietd at dat een slecht teken is het voelt anders dan normaal als ik ongestld moet worden
@ birgit, ik heb ook al 2 weken zo'n nare brok in mijn keel, net alsof er een pluisje ofzo vast inzit. Heel vervelend, het is bij mij denk ik geen teken van een zwangerschap, want ik heb al 3 dagen bruinverlies dus dat gaat niet goedkomen.