NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

*gluur nog eens om een hoekje*

nog spannende dingen gebeurd hier? :)

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    gadver de gadver, ik ben zooooooo moe vandaag, word niet goed van mezelf, ik ga ff liggen meiden!
    kom later wel weer eens om een hoekje gluren!

3. Saskia78

ah u is er ook nog :)

we lopen niet meer gelijk tho..
    succes moontje :)

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    ja ben er nog hoor!
    maar nu ff niet meer, slapen!
    ik lees vanavond weer ff mee, doei doei

5. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    hallo allemaal wat gaan jullie weer snel kan het niet bijhouden.
    het is wel erg spannend hier.
    ik heb ook iets raars. gister draaide ikme op mijn zij en toen drukte 'iets' op mijn schaambot het deed gewoon pijn, ben toen meteen weer op mijn rug gaan liggen met mijn benen opgetrokken en toen was het over. wat zal het zijn??

6. Saskia78

mja ik volg het ook allemal nient meer zo... nu weer druk op werk dus dan gaat dit allemaal veel te snel :(

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Wat een lekker geklets hier zeg.

Wat jammer voor de meiden die weer ongie zijn geworden. sterkte!

Vanesje; volgens mij is het bij jou echt raak. Laat je het ons zondag weten? Spannend. Alles voor de bruiloft klaar? Wij gaan 25 augustus trouwen. Hopelijk maken we een Bali (huwelijksreis) baby.

Ik blijf duimen voor alle andere meiden!

Liefs Neia

8. Niet meer actief

niemand kent dat dus jeuk net boven je schaambeen maar heel effetjes gaat ook van zelf weg steeds

9. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Neia,

Ik hoop inderdaad dat het raak is -> onze geheime love baby op ons huwelijk stiekem met zijn drietjes.

Wij gaan inderdaad volgende week zaterdag 26-08 trouwen. We hebben alles wel in kannen en kruiken. Ben nog niet echt zenuwachtig, jij? Ik hoop alleen op mooi weer, doen jullie allemaal zonnedansjes voor ons ;)

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja inderdaad.......allemaal zonnedansjes!
    Ik zou echt balen als we slecht weer krijgen, maarja valt niks van te zeggen in NL he?!

Ik ben ook nog niet zenuwachtig en we hebben alles al geregeld.
    De moeders zijn zenuwachtig als ons, haha.

Vanesje; Als je zwanger bent wanneer ga je het dan vertellen? Gaan jullie ook nog op vakantie?

Liefs Neia

11. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Neia,

We hadden al bedacht dat het leuk zou zijn om de zondagochtend na het huwelijk, als we met de familie lunchen om het dan op een leuke manier te vertellen.

We vertrekken die dinsdag na ons huwelijk voor 2,5 week naar Mauritius.

Bali is mooi joh! Ik ben er 2 jaar geleden ook geweest. Zit je in Sanur of Kuta?

12. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Neia, weet je al hoe het weer wordt rond onze trouwdata?

Ik heb goede hoop hoor, ik bedoel hoe lang kan het regenen in NL? Oke, stomme vraag :)

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou vanesje,
    hoe lang woon je al in NL? hahaha
    ik hoop ook op beter weer maar zie het somber in :( kijk anders even op www.rtlweer.nl

14. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi kim thanks voor de link! Gelukkig kunnen ze nog niet verder kijken dan volgende week dinsdag of woensdag qua voorspellingen.

En wij (Neia en ik) trouwen pas volgend weekend. Ik heb er vertrouwen in!

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    hahahahahahahahahaha vanesje
    ik lach me kapot. Ja, hoelang kan het regenen??? mmmmmmmmm, ik weet het echt niet. :cry:
    Tot nu toe staat er op teletekst t/m woensdag 60% kans op regen. Maar dan gaat de zon waarschijnlijk daarna schijnen, als onze zonnedansjes helpen! ;)

Wij gaan naar Kuta. Ik werk op een reisbureau dus ik heb me al helemaal ingelezen. Ik heb er zoooooooooo veel zin in. Maar eerst nog de mooie dag he?!

Ik ga nu even met mijn moeder naar het dorp om een ander slotje op mijn ketting te zetten voor de bruiloft. Altijd gezellig!

Tot straks meiden!

Liefs Neia

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou als ik het zo bekijk buiten....

het heeft al ruim anderhalve week geregend en meestal is dat in augustus niet zo. dus ik heb goede hoop voor jullie dat er zonneschijn is op jullie mooie dag!

maar ook zonder mooi weer zal het een bijzondere dag worden, toch?

17. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    jeetje wat is er al een hoop geschreven, helas geen tijd om alle ruim 200 pagina's te lezen. maar het is wel gezellig hier....

ben zelf ook weer in de laatste fase en voel (of denk te voelen) natuurlijk weer van alles. Heb echt onwijse pijn in mn buik gehad rond mn ei, die wel een paar dagen eerder dan was dan ik had gedacht, maar het witverlies erna is wel gebleven. ook een zeurend/kriebelend gevoel en voor het eerst in het jaar een beetje steken in mn bortsten. en heel de tijd een soort honger gevoel, maar als ik dan ga eten, zit ik heel snel vol. Bijna allemaal nieuwe klachtjes.
    Aan de andere kant, normaal als die :evil: komen, dan breken ongeveer in de week daarvoor veel van mn nagels af en ik had net alweer een scheur in eentje.....niet echt hoopvol.....

wat duurt wachten lang he, konden we maar stiekem naar binnen gluren....

ik duim voor jullie allemaal...

Liefs,
    Daan

18. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik heb ook goede hoop! Het moet een keer ophouden zou je zeggen.

Ik denk inderdaad ook wel dat het zelfs met slecht weer een mooie dag wordt maar natuurlijk liever niet. Met zo'n moddersleep en een natte doorweekte sluier zie ik mezelf niet lopen en als ik inderdaad ook nog eens zwanger blijk te zijn loop ik in een natte jurk te kokhalzen tijdens het JA woord. Dat zullen schitterende foto's worden :)

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha ja idd ik zie het al helemaal voor me!

20. Terese

Terese Fanatiek lid

Pfff ik heb steeds het idee dat mijn hart overslaat. Moet steeds een beetje naar adem happen. Heb het ook warm...

En die rugpijn he...

Deel Deze Pagina