Ah bah Terese; ik hoop dat het snel overgaat. He vanesje, volgens mijn moeder wordt het op "onze" dagen echt wel droog hoor. Daar gaan we dan maar vanuit. Ik maak me ook de hele tijd zorgen om een vieze jurk; slaat natuurlijk nergens op, maar dat vind ik wel belangrijk, haha. Het wordt vast wel een mooie dag. Nu nog een positieve test, of niet?!
Ik ben afgelopen juni getrouwd. De dag voor onze trouwerij regende het aan één stuk door. Ik zag het weer voor onze trouwerij dus niet zitten. En ik zag mezef inderdaad ook al met een vieze jurk rond lopen Maar gelukkig: het was droog! En af en toe kwam ook nog eens de zon te voorschijn. Dat was voor de fotorapportage helemaal top. Dus meiden: het komt vast wel goed! Alvast een super leuke dag toegewenst. En lekker van genieten, het is een fantastisch gevoel om in de belangstelling te staan. Ik voelde me in mijn jurk met sleep super mooi en kon alleen maar Gr van Friezin
Bedankt lieve Friezin. Ik voel me in mijn jurk ook helemaal top. Ik kan bijna niet wachten totdat ik hem woensdag op kan halen! Liefs Neia
Het is super om je jurk te dragen. Iedereen vind je mooi. Ik kon alleen maar lachen en straalde de hele dag. Toen we 's avonds thuis kwamen vond ik het zo erg om mijn jurk uit te doen. Kon de dagen erna er niet naar kijken. Baalde me dood! Geniet er dus echt van Maar dat gaat je volgens mij wel lukken. Gr van Friezin
hallo meiden Zo zeg, heb weer ff bijgelezen....... VAnesje: alvast gefeliciteerd, zou toch helemaal super zijn he meid..... ZIe dat er boel in spanning zitten nu rondom weekend, ga voor jullie duimen.... En de andere, sterkte in deze spannende dagen..... grtjs Twinny
o o, ik weet het niet hoor, maar ik heb vandaag en gisteren zeurende buikpijn. Ik irriteer me er aan, dus het wordt alleen maar erger :x Grr..als die akelige zich nog maar niet laten zien. En naast de buikpijn, krijg ik ook rugpijn. Spontaan weet ik niet meer, of ik dat altijd had als ik ongi moet worden. Dat ik dat vergeten ben!Ongelofelijk! Nog twee dagen, maar of ik dat red??? Groeten van Friezin
hey, ik zat zo eens na te rekenen maar de eerst keer werd ik na 24 dagen ongi de 2e keer na 26 dagen. maar ik las dat je dag van ongi niet mee moet rekenen. dat betekend als ik de langste dag een houd ik morgen ongi moet worden en niet zondag. oO ..O
effe een vraagje ik weet dat je een test na de verstreken tijd is behaald niet meer moet aflezen omdat deze dan niet meer betrouwbaar is maar is het niet zo dat er alleen maar een streepje kan verschijnen als er hcg in de urine zit toch nu heb ik de test van vanmorgen nog eens bekeken en er is nu duidelijk een streep op te zien een streep die pas kwam na het opdrogen van de test zeg maar is er dan toch iets of wat hcg ontdekt of hoe moet ik dat dan zien ik word trouwens nu ook ddoor mijn schoonmoeder elaagd met testen uit haar winkel ze was vanmorgen nogal van me geschrokken omdat ik zo anders was dan anders
heb niet zoveel ervaring mee maar na zoveel tijd mag je hem toch niet meer aflezen? dan is hij niet betrouwbaar meer
Dat is dus de reden waarom je niet mag aflezen als de test indroogt.. er kan dus verkleuring ontstaan.
ja klopt maar wat ik dus eigenlijk wil weten is of dat de test ook na verloop van tijd een streep kan geven zonder datr hcg in detest word waargenomen door bijvoorbeeld opdroging
Maar dan ook echt verkleuring daar waar je evt zwanger streep moet komen te staan??? IK heb dat serieus nog nooit gehad...en heb al heel wat testen gedaan Spannend Gemke...even wachten alvorens opnieuw te testen maar!
ik heb nu net een nieuwe test gedaan alweer kon het toch niet laten maar ik zie toch echt een heel maar dan ook heel erg licht streepje je moet wel erg goed kijken hoor en mijn vriend zal vast en zker niks zien ligt ook nog te slapen hihihi en dan heb ik dus nog maar 2 testen over en wat 3 dagen te gaan geloof ik dus ik neem ze niet mee naar mijn pa waar we vanavond op feest gaan en we blijven slapen zodat ik morgen ochternd geen test kan gaan doen
Spannend!!!! Maar dus toch nog niet geheel zeker gezien het lichte streepje? Nog heel even wachten meis! Voor de zekerheid maar geen alcohol dan op je feestje! Ik wacht nog maar heel even met je te feliciteren? Fijn weekend!
j echt super zeker weet ik het ook niet hoor zie wel vaker streepjes waar ze niet zijn whahahahaha gek word je ervan nee mar acohol komt er bij mij niet in hoor op dat feestje ik ben ook sinds een paarf dagen gestopt met roken en het gaat me makkelijk af moet ik zeggen dat had ik dus bij de zwangerschap van mijn eerste ook zonder moeite stoppen een paar weken geleden probeerde ik het en toen lukte hte echt voor geen meter
Meid ik hoop het van harte... Ik zie dus nooit streepjes als ze er niet zijn...ook niet als ik ze tegen het licht in draai.. Maar dat had ik al gezegd he? Fijne avond vanaaf en na het weekend nog maar een keer testen!
ik ga nun proberen of ik het vol an houden tot dinsdag om te testen vanaaf zijnw e niet thuis en ik laat de testen wel thuis hihihihi dan moet ik me alleen bedwingen om niet naar de slecker te lopen de volgende ochtend whahaha