Alle zwangeren gefeliciteerd!! wie kan mij helpen, ben net gestopt met de pil zit nu op dag 34 dus weet niet wat voor cyclus ik nu heb, zou NOD in aug moeten krijgen. maar nadat ik van de week met mijn man heb geklust had ik wat bloed dacht dat ik ongie werd maar nee niet dus weet iemand wat dit kan zijn, innesteling?? heb ook een opgeblazen gevoel en ben heel de dag misselijk erg vervelend. groetjes
dat kan, kan ook ontpillen zijn had ik de eerste 2 cyclussen na met de pil te zijn gestopt ook last van. Maar misschien ben je wel zwanger dus wie weet.
ja dankje ja nog heel voorzichtig ook hoor want 100% zeker ben ik er niet van ik test nu effe niet meer ik probeer zondag althans over te slaan maandag zou ik ongesteld moeten worden word ik dat niet doe ik daarna mijn allerlaatste test just for sure al heb ik sinds vandaag wel last avn steken in me rug wat ik vaak heb voor ik ongesteld moet worden hopelijk blijven de duveltjes weg
He meiden Inderdaad lekker rustig geweest hier vandaag! Nieuwe zwangere; Gefeliciteerd. Gemke; Spannend! Ik blijf voor je duimen. DUIM DUIM DUIM. De blaas is weg; PFFFFFFFFFFFFFFFFFF Hier veel witte afscheiding. Was dit nou voor of na het ei? Want volgens mijn banner had ik gister mijn ei. Ik weet het niet meer. Iemand? Liefs Neia
Hi Ladies... Gemke...Spannend meis !! Ik blijf voor je duimen Nieuwe Zwangere...GEFELICITEERD ! Hier, hele zware pijnlijk borsten, zelfs als ik in bed lig op mijn rug voelt het alsof iemand er heeel hard in mijn borsten knijpt??? Verder ben ik mega verkouden, zware hoofdpijn... We hadden eigenlijk een gezellig uitje maarre ik sla over... Zojuist mijn laatste sigaret gerookt HOERA!!! En vanaf maandag ga ik me weer aan de weekmenu's van Sonja Bakker houden.... Groetjes Silla
Silla, knap hoor meid! Mijn vriend is ook rustig aan aan het afkicken. Hij rookt nu nog maar 3 sigaretten per dag en a.s. maandag moet ie helemaal "clean" zijn
tot nu toe gaat het niet roken me makkelijk af heb vandaag helemaal niks gerookt en ook geen behoefte gehad hihihihi sille goed man dat je ook stopt
Hi Terese, Ik zou eigenlijk in September stoppen gezien we deze maand nog heel veel festiviteiten hadden en ik wist gewoon dat het dan veel te zwaar zou worden. Maar gezien ik zwaar verkouden ben en ik het daardoor erg benauwd heb snachts dacht ik...vandaag ga ik stoppen, ik had nog maar 4 sigaretten dusss ik dacht ach wat maken die 2 wkn nou uit gewoon doen! Ik hoop dat je mannetje het lukt om a.s. maandag Clean is... Het zal bij mij nog wel ff duren denk ik gezien iedereen bij mij op kantoor rookt, maar goed we zien wel. Het zou voor mij een extra stok achter de deur geven als ik zeker wist dat ik zwanger was, maar goed...ik heb alleen last van mijn borsten, soms lijkt het wel of ik bubbels in mijn onderbuik heb, maar goed ik denk dat de duivels eraan komen ofzo, ik voel me niet zwanger... Dit had ik wel afgelopen Mei, maar toen had ik ook nog eens voorhoofdholte-, oor- en keelontsteking (geen wonder dat het een MK geworden is, was gewoon niet gezond)...Ondanks dat voelde ik me wel zwanger en bleek achteraf ook zo te zijn. Maar die vibes heb ik helaas niet dussss waarschijnlijk ga ik me binnenkort aanmelden bij NOD September...
Troost je, bij mijn vriend op zijn werk roken ze ook allemaal. En volgende week, de 28ste, dan moet ie weer naar het stoppen met roken spreekuur. Met een beetje mazzel, als ie terugkomt.... kan ie vanaf een testje zien waar ie het voor doet....
Jazeker! Ohw jee, nu loopt ie te klagen, want de afspraak was dat ie om 23 uur een sigaret zou krijgen van me... maar nu zegt ie: "over een uur krijg ik mijn sigaret" op zo'n toontje van: ik heb gelijk! 8) Hihi, schmiegt!
Het was vandaag trouwens een prachtige dag! Heerlijk zonnetje, windje erbij. Alle paardjes lekker naar buiten en ik heb lekker in het gras geluistert naar de stilte.... echt genieten hoor!
Hallo! Ik ben nieuw hier, dus ik weet niet precies hoe het in elkaar zit, maar mijn NOD is ergens rond 27/28 augustus... Deze lijst is dus nog lang niet uitgestorven!
@ Realtjuh Welkom hier!! Hoe lang ben je al bezig? Gaan jullie voor de 1ste? Ik weet ook niet wanneer mijn NOD is maar ik schat dezelfde periode als jij!! @ Terese Het was idd een heerlijke dag echter heb ik er weinig van meegemaakt, gezien ik vandaag voornamelijk in mijn bed gelegen heb met zware hoofdpijn... Maar het is toch heerlijk zo'n dag lekker naar buiten...ik hoop dat we snel weer zulke dagen krijgen dat ik er ook van kan genieten!!
Hoi nieuweling, kom er gezellig bij. Het is hier idd erg rustig vandaag! Niet zo erg want ik ben ook lekker bezig geweest mat andere dingen. En ik ga nu zo even De lama's kijken. Geweldig vind ik dat.....misschien tot straks en anders tot morgen voor een nieuwe update, hoe het met mijn ongi is, want die is nog steeds half
Sjee, dit kan ik niet bijlezen. Dus dan maar kort door de bocht: zijn er vanaf blz 175 nog zwangeren te melden?