NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hoi hoi

Ik ben begin april gestopt met de pil, dus zo'n 5 maandjes bezig... voor de eerste.
    Mijn cyclus is na het stoppen met de pil (na 13 / 14 jaar) meteen erg regelmatig (gemiddeld 25 dagen), dus ik zit op dit moment in ronde 6!
    Sinds vorige cyclus ben ik ook aan het tempen en vorige maand dacht ik: Laat ik eens ovulatietesten gaan gebruiken, dan weet ik ZEKER wanneer mijn ei springt.
    Ik heb van de 7 strips (van CB-digitaal) er 6 gebruikt... de 6e was eindelijk positief... erg veel geklusd in die periode (voor positieve ovu-test ook al en erna) maar helaas werd ik 12 of 13 dagen later ongesteld. (NOD zou ongeveer 4 augustus zijn, maar begon 1 en 2 augustus al met spotting en 3 augustus zette het door)

Ik houd nu telkens mijn gemiddelde (25dgn) maar aan om mijn NOD te bepalen, want ik schommel tussen de 23 en 26 dagen (25, 25, 23, 26, 26), dus dat wordt 28 augustus.
    Ik begin nu eindelijk ook meer een idee te krijgen wat mijn afscheiding doet rond mijn eisprong en erna. Het is nog neit helemaal duidelijk als ik de info over afscheiding lees, maar ik begin een idee te krijgen hoe het er bij mij dan dus uitziet en aanvoelt...

Maar goed, vorige maand had ik allerlei kwaaltjes (pijnlijke tepels, duizelig, mini-krampjes enzo) en ging ik er vanuit dat het misschien wel eens raak zou zijn.
    Niet dus... Ik heb nu ook besloten me niet gek te laten maken door mijn lichaam en alle dingetjes die ik voel met een heeeele grote korrel zout te nemen...
    Ik denk dat ik er misschien toch iets teveel mee bezig ben en dat het daarom niet lukt...
    Ik probeer me de komende 1,5 week dus NIETS in mijn hoofd te halen als ik mijn darmen weer eens voel (heb ik ook nogal veel last van en ik geef mijn darmen dus de schuld dat ik vorige maand al die kwaaltjes had)

2. Terese

Terese Fanatiek lid

Hihi, lijkt mijn verhaal wel Realtjuh :D

Ik ben er nu ook een stuk nuchterder onder. Ik voel tenminste niet van die pseudo symptomen. Maar juist daardoor ben ik bang dat ik niet zwanger ben...

Ik voel me gewoon normaal... en dat wil ik niet 8)

3. Niet meer actief

pfff dat heb ik lang gehad joh.
    met de vorige zwangerschap begon ik me pas te realiseren dat ik zwanger was .
    toen mijn buik zichtbaar werd .
    en ik mijn dochter voelde bewegen.
    maar kwaaltjes heb ik toen niet echt gehad .
    ja het kribbige wat ik nu ook heb .
    dat heb ik ook wel voor dat ik ongesteld moet worden maar in mijn zwangerschap was het 10 duizend keer erger.
    alleen besefte ik dat zelf niet.
    zo merk ik nu ook niet echt iets.
    behalve dan dat ik heel emo ben .
    en dat mensen tegen me zeggen dat ik anders doe dan normaal.
    en zelfs van me schrikken.
    mijn vriend zei zelfs gisteren tegen me het lijkt wel of je bezeten bent of zo whahahahahahaha.
    tja tis ook echt jantje lacht jantje huilt hier geloof ik hoor

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hihi, ook grappig. De "zoete"vriendin van mn zus had dat ook. En een vriendin van mij, waar ik gewoonlijk wel es afstand van moet nemen opmdat ze zulke lange tenen heeft, is met haar zwangerschap een onwijs schatje geweest. Helaas is ze inmiddels bevallen (maar ze is nog niet helemaal dr snel-aangebrande-zelf).

Wel leker als je verder helemaal geen klachten hebt, maar t kan wel onzeke maken, natuurlijk.

5. Niet meer actief

ja het maakt heel erg onzeker heb tot nu toe nog elke dag een test gedaan volgens mij moet ik vandaag ongesteld worden anders ga ik over de 28 dagen heen en dat zou helemaal nieuw zijn
    maar test van vandaag is negatief
    ik moet echtw at meer geduld hebben tis maar goed dat er nu geen testen meer in huis zijn denk ik alles is nu op

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Heb je vanmorgen dan weer getest Gemke? Mocht je hcg in je lichaam hebben dan is dat pas na 3 tot 4 dagen vermeerderd hoor, dus als je gisterochtend een licht positieve test had dan kan je beter een paar dagen wachten, dan heb je een duidelijker resultaat :D

7. Niet meer actief

oh echt :eek:
    shit hey ik dahct echt waar dat dat elke dag verdubbelde ben ik effe stom bezig pfff.
    heb ik voor niks al die testen lopen verknoeien
    nouja nu ken ik er geen meer verknoeien want ze zijn op hihihi
    nou in ieder geval bedankt voor de info zorra wat stom zeg dat ik dat niet wist :oops:

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen dames,

Ik ga nu echt door naar de volgende ronde, ik ga even een beetje afstand nemen, want ik moet nog bezig voor een bruiloft van een vriendin van me en daar komt niks van als ik alleen hier maar zit te neuzen.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik kom heel af en toe nog wel even kijken.

Gr patje.

9. Niet meer actief

och patje wat jammer meis veel sucses in de volgende ronde misschien kom je ik je wel vergezellen binnenkort ik hoop van niet maar wie weet

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Balen Patje, succes in de volgende ronde en veel plezier met het regelen van de bruiloft :D

@Gemke:Is niet stom hoor, je kan niet alles weten toch? En ik heb het ook niet zo lang geleden op het internet gelezen dat het om de 3 dagen vermeerderd. De informatrice van MvM zei 4 dagen. Zonde van je testen, maar nu je het weet gewoon ff wachten een paar dagen en dan heb je vast een duidelijker resultaat :D

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben zowiezo van testen met een week overtijd.Eerder krijg ik geen positieve uitslag. Aangezien ik wel vloei tijdens mn zwangerschappen, geeft dat n heel raar gevoel.

Maar een licht streepje is wel heel spannend. Ben benieuwd over n paar dagen, Gemke!Veel succes!!

Jammer Patje, hoop dat je deze maand lekker druk bent met die trouwerij en dat je dan "stiekum" zwanger blijkt. Je bent erop gependeld, dus veel succes!

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hallo meiden,

sinds gisteren kan ik afmelden bij NOD augustus. Nee, helaas niet met een leuk berichtje. Die :evil: zijn weer op komen dagen... snif snif...

Ik ga nu naar de rubriek September. Iedereen nog heel veel succes, die binnenkort kunnen testen......

Groetjes, Ingiemoppie

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Helaas Ingiemoppie.

14. Niet meer actief

jammer ingiemoppie succes in de volgende ronde

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hallo,
    ik hoop echt dat ik nu zwanger ben.
    6 sept was ik uitgerekend helaas miskraam. lijkt me heerlijk
    als ik dan met mijn nieuwe zwangerschap
    bezig kan houden.
    ik duim voor mijzelf.
    en ook voor de rest die nog wachten.
    groetjes chantal.

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ingiemoppie, wat balen zeg. Ik hoop dat je meer geluk hebt in de volgende ronde, succes :D

Chantal:Dat zou idd wel erg fijn zijn als je nu zwanger zou zijn, ik heb ongeveer 5 jr geleden een MK gehad en zou 1 september uitgerekend zijn, vlak daarna ben ik zwanger geraakt en is mn dochter (6 wkn te vroeg) op 18 september geboren. Toch blijft 1 september wel even een moeilijke datum. Ik zal voor je duimen dat het nu raak is!

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Meiden,
    ik weet niet of ik me hier afgemeldt hebt, maar ik ben aan t verhuizen gegaan naar sept!
    Niet ivm nwe cyclus (JOEPIE!) , maar doordat m'n ei nu pas :( is gekomen schijnbaar (ovu-test gaf het aan)
    Ga nu uit van NOD in sept.
    Iedereen hier succes !!!!! Ik duim voor jullie en mezelf mee! ;)

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    dank je wel.
    dat is lief van je.

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi mirre,
    sterkte in september .
    lekker dat je toch je eisprong gevonden heb.
    dus de testen deden hun werk.
    groetjes chantal.

20. Niet meer actief

wow mirre goed dat je je eisprong hebt ontdenkt dan veel succes meis in september

Deel Deze Pagina