NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoi meiden.... ik ga door naar sept maar volg het hier ook nog zo nu en dan ook...
    liefs esther

2. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    LIEVE MEIDEN, bedankt voor al het meeleven en voorzichtige felicitaties van de afgelopen dagen. Maar zoals jullie aan de banner kunnen zien is het echt waar, als alles goed gaat worden we eind april 2007 de trotse ouders van ons eerste wondertje.

Gistermiddag gaf de CB test gelijk een superdikke plus in het venstertje (zie mijn fotoalbum) en toen was er voor ons geen twijfel meer mogelijk, WE ZIJN ZWANGER!!! En super dankbaar dat het zo snel mocht gaan, wat een wonder.

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hè shit, hairdresser, wat ontzettend balen!!! Veel succes in de komende ronde!

Vanesje, natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!!!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Joehoeee Vanesje, gefeliciteerd!

Hadden wij nou dezelfde klachtjes een week geleden?

Ik ben de hele dag al strontmisselijk. Ben ook ontzettend geirriteerd en moe. Heb vandaag nog geen tietkramp gehad, maar tot gisteren aantoe wel.
    Ik wil mezelf niet zwanger lullen, maar hier kan ik nog ff mn klachten kwijt. Overal anders wil ik niet dat ik achteraf nagewezen word met: haha je had die klachten toch?- allemaal tussen je oren!
    Het kan heel goed tussen mn oren zitten, maar ik wil die beschuldigende vinger er niet bij. En ik wil ten alle tijden natuurlijk serieus genomen worden.

Ik vind het erg spannend.
    Hier nog geen voortekenen, maar eerlijk gezegd verw8 ik die ook niet. Ik denk ook niet direct dat ik zwanger ben, maar ik blijf een grote slg om de arm houden.
    Mocht het zo zijn, dan gaat de vlag wel uit, hoor!!! (en bij wie niet hier eigenlijk,hihi)

Ik pies mezelf een ongeluk vandaag, maar das ook te verklaren had gisteren ontzettend last van dikke poten van t vocht.Dat zal ik er vandaag wel uitgepiest hebben.

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Minni, dank je wel!

Mijn symptomen zijn en waren:

- branderige droge ogen
    - witte afscheiding na bevruchting terwijl ik normaal tussen eisprong en NOD geen afscheiding heb
    - kramperig/trekkerig gevoel rond baarmoeder
    - met vlagen kokhalzen, niet misselijk alleen kokhalzen

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Vanesje SUPER GEFELICITEERD!!!

Ennuh die witte afscheiding die je had vanaf je eisprong die heb ik ook nog steeds ;) dus duimen dat ik hetzelfde als jou eindig...ZWANGER :idea:

Geniet ervan meis!

7. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ohh ik hoop het voor je Mirre, zou fantastisch zijn!!

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    die witte afscheiding heb ik helemaal niet. Helemaal niks dus.... We zullen zien, nog maar n paar dagen...

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @minni
    volgens mij zegt het ook niet zoveel hoor.
    De ene heeft het wel en blijkt zwanger te zijn en een ander heeft het niet en blijkt ook zwanger te zijn!

Zorra en Vanesje hadden het beiden wel en ik ben nu ook al dik anderhalve wk met afscheiding in de weer :(
    Maar of het echt iets zegt? Hopen doen we toch allemaal en signalen oppikken waardoor het ..raak..zou kunnen zijn hihi

Mirre

10. Terese

Terese Fanatiek lid

WHOEHOEEEE!!!! WEER EEN ZWANGERE IN ONS MIDDEN!! vAN HARTE VANES!! [​IMG]

Ikzelf heb er een hard hoofd in. Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben. En alhoewel het nog te vroeg is, ik heb ook helemaal nergens last van. :( Op die witte afscheiding na dan... die is behoorlijk plakkerig en aanwezig...

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanesje, super!!
    Gefeliciteerd :p :p

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik kan me wel herinneren dat ik het met Giulian ook had.

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Minni
    Dus met de zwangerschap van Giulian had je wel witte vloed na je eisprong?? Hmmm..tja dan weet ik het ook niet.
    Hoever zit je nu in je cyclus?

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    zo meiden,
    ik heb niet echt de tijd om bij te lezen maar ik zie in elk geval dat vanesje in elk geval wel zwanger is. GEFELICITEERD!

nou ik ben sinds vrijdag doodziek. heb accute voedselvergiftiging en ben al 3 dagen aan het overgeven en naar de wc aan het rennen.
    niet echt prettig maar ja.

ik heb nog steeds nergens last van. naja misselijk maardat heeft een heel andere oorzaak hahaha.
    ik ben vanaf maandag weer online.

dikke x meiden en veel sterkte

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @kimkivits Beterschap!! balen meis.
    Hopen dat je snel weer opknapt en nu snel je bed weer in! ;)

Mirre

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Tjeetje Mina Kim! Das niet best! Toen ik dat had, jaren geleden... man... wat was ik daar ziek van!!! :(

beterschap meissie!

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    @mirre

hahaha dat zegt mijn vriend ook de hele dag. helaas ben ik het onrustige type dat niet in bed kan blijven liggen. ;)

18. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    @Vanesje --> Van harte gefeliciteerd meis, het was bij jou ook wel superspannend! Ik had ook witte afscheiding maar 3 dagen voor mijn NOD veranderde dat in bruin en gisteren de :evil: :evil: :evil:
    Geniet van je zwangerschap!
    XXAnna

19. Terese

Terese Fanatiek lid

auwwwww!!! Ik kom er net achter dat ik allemaal kleine puistjes aan de binnenkant van mijn dijbeen heb. Dus als mijn benen tegen elkaar aankomen, doet dat ontzettend zeer! Er zit zelfs een geel kopje op?? Nog nooit gehad dit...? :(

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    witte vloed? Dat weet ik niet, maar wel meer n natte doos,zoals we dat hier zeggen, hihihi.

Over 3 dgn heb ik mn NOD.

Deel Deze Pagina