Nou ladies, de officiele klusavond voor mij en morgenavond natuurlijk ook. Ik ben er helemaal klaar voor, en ja menno offert zich op he, dat begrijpen jullie wel .....
Ik heb zaterdag 22 juli getest. 3 dagen voor mijn NOD met een digitale test van CB. Negatief, echt balen...verdorie... Nu ben ik uitgegaan van de eerste dag waarop ik een beetje bloed verloor (27 juni). Klopt dit of moet ik uitgaan van de dag waarop de ongesteldheid echt doorkwam (30 juni)? Ik heb meestal een cyclus van 28 dagen. Wat denken jullie ervan? Hebben we nog een kans dat het gelukt is? _________________ Iedereen heel veel succes gewenst!
Velobabe, digitaal testen voor je NOD is eigenlijk weggegooid geld, die testen zijn niet gevoelig genoeg om voor je NOD een positieve uitslag te geven. Het kan dus nog steeds zolang er geen geweest zijn.
Hé dat is gek, door mijn vroege eisprong en mijn korte luteale fase heb ik mijn 4 augustus, het schiet al op
Mijn ei staat op springen. Wellicht vanavond nog klussen?? Mijn man moet woensdagochtend zijn goedje laten onderzoeken. Zullend us maar niet dan ook morgen avond klussen...wat denken jullie?
Nou, ik zou klussen wat er te klussen valt Me2, wil je een kans laten lopen, in het ergste geval is het zaad iets slomer op woensdag, maar ze kunnen vast wel het verschil zien tussen defect en moe zaad. Esdepes, je luteale fase is de tijd tussen je ei en je ongi, dus de tijd waarin je zwanger raakt. (of niet )
JA balen Stientje!! Vroeg me af of jullie je al hadden laten onderzoeken...(hoef je niet te vertellen als je dat niet wilt).
Ik heb al 2 kids en ben al es naar de gyn geweest... dus als je al 2 kids hebt... steekt het ook nt zo heel nauw meer vr hen en ze geeft de schuld aan de vermoeidheid vh hebben v 2 kids dat het zo lang duurt !! NOT dus, er is niets dat me meer energie geeft dan dat !! Ben heel gelukkig met me 2 kids hoor en als de natuur dat zo wil blijft het met 2 maar heb echt wel nog liefde over vr een derde kleintje... we zien wel ! Ik ben zo al gezegend met mijn lieve meid en schat ve boyke !
Jammer Stientje. Het valt mij iedere keer weer op hoe ongevoelig sommige gyn's en ha met vruchtbaarheidsproblemen om gaan. Ik ben zo blij dat mijn ha gelijk zei ga maar tempen en kom over 2 maanden terug. Ik was pas 5 maanden bezig, maar had wel het gevoel dat is serieus genomen werd. Nu ben ik wel 4 maanden verder en ben nog niet terug geweest, maar ik had daar in de zomervakantie gewoon geen zin in.
Hallo allemaal, Na een belachelijk korte cyclus van 22 dagen (ik weet het, sommigen zouden er een moord voor doen, helaas had ik te weinig rekening gehouden met een vroege eisprong ), meld ik me aan voor het NOD-forum augustus. Iedereen veel succes!
Zo! Ik ben bij ronde elf maar eens begonnen met temperaturen. Mijn vriend schrok eergisteren wakker van het gepiep van de thermometer, maar daar moet hij maar aan wennen, hihi. Ik heb een regelmatige cyclus en ik voel mijn ovulatie, dus ik verwacht geen verrassingen, maar als het over drie rondes nog niet gelukt is dan wil ik naar de huisarts, en dan is het wel handig als ik temperatuurkaartjes bij me heb. En omdat ik nu menstrueer heb ik recht op veel chocola. Belle, ziet het allemaal nog vrij zonnig in.
Wat een spannende tijd is het toch, he?. Mijn vriend en ik hadden afgelopen weekend Klusweekend. De arme ziel moest zich opofferen om mij te bevruchten. Wat natuurlijk uiterst vervelend voor hem was. Hij vroeg gisteren nog aan mij toen we richting een natuurplas zouden gaan om te zwemmen "Wat wil je op je brood?". Ik antwoordde : Een ei. Bevrucht graag. Hij moest er wel om lachen, ook al is het een flauw grapje. Zo, nu is het even 2 weekjes wachten of die komen. Laten we maar hopen van niet. Ik heb in ieder geval gisteren volgens mij wel de eisprong gevoeld, dus afwachten maar. Succes en sterkte aan iedereen.
Hoi dames, Ik heb mijn nod ook in augustus zo ongeveer 16 augustus! Dus kom ik jullie maar beetje lastig vallen! hihihi Ik las net dat er al wat dames bijna( Hopelijk niet natuurlijk) de MMM in gaan! Ik ga zelf nu 8e ronde in maar naar mijn weten is proberen tot een jaar toch niet iets om ongerust over te zijn? Als je tenminste redelijk regelmatig ongesteld wordt enzo...de verloskundige van hier gaf dat ook aan? Mag ik vragen wat eventueel de reden is dat je eerder gaat??? Zoals Loeki en ME2?? Ik ben erg benieuwd misschien kan ik dan ook eerder.... liefs nina
Nou, je geeft het zelf al aan, binnen een jaar hoef je je geen zorgen te maken ALS je regelmatig bent. Mijn ha vond mijn onregelmatige cyclus toch iets om nader te onderzoeken. Mijn cylci zijn net een lotto uitslag, zie onderschrift. wordt er stapel gestoord van.
Jee, wat loopt het snel vol met berichten hier Meiden bedankt voor jullie welkomstwoordjes. Ennuh, de rest natuurlijk sterkte met de spanning en veel succes! Ik hoop namen te gaan onthouden maar zeker in dit tempo zal het nog wel even duren Nog een vraagje aan jullie hierover: Ik heb zelf het idee dat ik juist een wat langere luteale fase heb, alhoewel ik dacht dat hier niet zo heel veel verschillen in zaten. Je komt er zeker alleen achter hoe lang ie is door te gaan temperaturen?? Ik zit al een tijdje in dubio of ik ga temperaturen, maar ik hik er een beetje tegenaan. Ik ben namelijk bang dat ik er dan helemaal veel te veel mee bezig ga zijn... (en klussen gaat toch altijd nog het beste (en leukste) als het spontaan is ). Zijn er meiden die ook getwijfeld hebben om te gaan temperaturen? En hoe bevalt het?