Met nat bedoel je? wat precies? Ik ben namelijk altijd droog tot een paar daagjes voor menstruatie.. nu heb ik constant het gevoel nat te zijn, slijmerig.. heb ook af en toe echt slierten slijm... eisprong is inmiddels 8 dagen geleden.. zit ergens in innestel fase denk ik..
dat bedoel ik. Normaal ben ik niet een hele droge, maar zoals jij t hierboven beschrijft bedoel ik hierboven.
ok dan.. dat klinkt positief dan hihihihi Ach goed, i know the drill... afwachten.. ik ben het wachten beu 13 maanden verder.. pffff
Nou dames... Ik heb sinds afgelopen week hetzelfde... mijn eisprong was woensdag en sindsdien heb ik soms het idee dat ik zelfs in mijn broek plas, maar dan niet vanuit mijn urinebuis zeg maar... dan is het een wittig slijmachtige substantie. Als ik dan op de wc ga zitten (want ik moet dan meestal toch heel nodig plassen) komt er eerst een plasje wit en daarna pas urine. Dat witte komt dan dus ook weer niet vanuit mijn urinebuis, dat voel ik dan wel... Het zijn geen slierten, maar het lijkt meer overvloedig vocht. Ik zit trouwens in ronde 6...
Dank jullie wel voor alle felicitaties en enthousiasme. Ik hoop dat we er nog meer mogen verwelkomen bij de april/mei 2007 mama's. Het is nog allemaal erg onwerkelijk maar ik voel me erg goed en gelukkig. Kim, beterschap!! Klinkt niet fijn...
Net even geklust... maar het was gewoon opvallend hoe nat alles was En hij kon em zeg maar ook best diep erin doen...
Ik mag morgen weer gaan werken na 3 weken vakantie, dus ik duik lekker op tijd mijn bedje in... hoewel er van slapen waarschijnlijk nog niets zal komen... hihi
joepie de poepie vanesje wat goed meis van harte gefeliciteerd me je zwangerschap het geeft me in elk geval wel goede moed morgen moet in (niet)ongesteld worden en heb steeds een streep na de verstreken tijd in de testst ik weet ook niet hoe ik dat moet zien morgen wacht ik gewoon af word ik niet ongesteld dan ben ik al een stuk zekerder maar wacht toch tot zoiezo donderdag ik heb mijn zwangerschaps dagboek van sammy erbij gehaald mijn dochtertje en daar moest ik op 8 februarie ongie worden en heb ik op 11 februarie getest 3 dagen overtijd dus
Hallo, Mijn NOD is 23/08, die laatste dagen duren een eeuwigheid Ik let op allerlei signalen van mijn lichaam maar voel weinig anders dan anders, mijn borsten lijken voller maar 't kan ook verbeelding zijn Zit nu in ronde 5 en hoop echt dat het nu eens mag lukken. Had do. en vrijd. een testje gedaan en kreeg 2x een flauw 2e lijntje, Romed casette weliswaar nu heb ik ondertussen al her en der gelezen dat die niet betrouwbaar zijn dus ik probeer mijn hoop niet te hoog te stellen ... Ach nog ff wachten dus. Groetjes vanuit België!
Hallo Allemaal, ik heb een tijdje niks laten horen de reden verteld ik zo. als eerst wil ik Vanesje feliciteren, echt zo leuk om te horen dat het raak is. ik vroeg me af hoe het met de andere meiden was die 20-8 hun NOD zouden hebben? Friezin is het bij jouw raak? ik heb zelf nog niet getest door alle toestanden bij ons. mijn vriend zijn broertje heeft vrijdag een zwaar auto ongeluk gehad.het gaat erg slecht met hem. hij ligt in Kunstmatige Coma en ze weten niet wat er allemaal beschadigt is aan de hersens. 1 vriend is overleden en 2 anderen liggen ook in kunstmatige Coma. het is echt een zooitje bij ons. we zitten alleen maar in het ziekenhuis te bidden dat alles goed komt. zijn longen zijn opgezet dus hij kan niet zelf ademen. echt heel naar allemaal. ze zeggen dat de kans groot is dat "als' hij bij komt zijn karakter veranderd is maar dan mogen we nog blij zijn. kast plantje, is ook een kans. tot overmaat van ramp kreeg weer blaasontsteking, vanaf die tijd niet meer geslapen . terwijl ik dat juist zo nodig had na dit weekend sorry ik moest even mijn verhaal kwijt. Het rare is nog de je de hele week bezig bent met de vraag "of het raak zou zijn" en nu is dat niet meer belangrijk. nu ik op deze site zit begin in er weer een beetje in te komen. ik ben dus nog steeds niet ongi, maar ik ben me er ook bewust van dat de stress nu een factor kan zijn. hoewel ik dezelfde symptomen had als friezin en vanesje. ik heb veel slijm verlies gehad en soms waren het echt natte flodders. heb ook 2 dagen gehad dat het minder was. voorderest steekjes in mijn buik, nu lijkt het op spierpijn. net of het erg samengetrokken is. mijn borsten begin ik nu een beetje te voelen maar daarvoor viel het wel mee.( tja met E doet het wel vaker zeer). gisteren merkte ik dat ik een onwijze zin in water had. en het smaakte lekker. maargoed alle symptomen van dit weekend kunnen een hele andere oorzaak hebben. ik denk dat ik vandaag een test haal en zodra mijn vriend het wil gaat we testen. ik wil hem ook niet het gevoel geven dat ik dit belangrijker vind dan zijn broertje. ik snap dat hij nu andere dingen aan zijn hoofd heeft. moeilijk moeilijk allemaal maar goed jullie horen van me.
shit hey nieke wat een verhaal meis ik wens jullie heel veel sterkte en voor de andere k ga jullie verlaten ik ga naar volgende maand mijn symptomen hadden ook blijkbaar een andere oorzaak jammer maar helaas iedereen hier nog veel succes