@Nieke Heel veel sterkte met het broertje van je vriend. Ik hoop dat het goed kan komen allemaal, vreselijk zeg. Mirre
Hoi Nieke, Mijn man heeft daar vrijdag in de file gestaan en was ontzettend onder de indruk van alle ambulances. Ik ga er zomaar vanuit dat t hetzelfde ongeluk is. In de krant hebben we gelezen dat het om jonge jongens gaat en ik ben zelf verkeersslachtoffer geworden op mn 17e, weet hoe het je leven kan veranderen. Ik kan er ook echt naar van worden. Ik vind het heel sneu voor jullie, maar vooral ook voor hem. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met de broer van je vriend.
Ff over mezelf. Op het borstvoedingsforum heb ik gevraagd of je met 3 mndn na t stoppen ineens rare dingen kan krijgen. Ik heb de laatste dagen echt last van krampen in mn borsten gehad en op dit moment zijn ze echt gespannen. Ik inmiddels zelf ook, hihi. Hee Terese, klinkt alsof jullie waanzinnig lekkere sex hebben gehad, hoop dat t niet alleen waanzinnig lekker was voor jullie,hihihi. (wij hebben ook nog maar es gesext. Dat ik dat nu wel wil, moet eigenlijk wel genoeg zeggen over dat ik niet zwanger ben. Sex en t begin van een zwangerschap past bij mij niet, ben inmiddels 4x zwanger geweest, dus ik weet denk ik wel waar ik t over heb) Ik ben nog geen tekenen tegen gekomen verder van een ongesteldheid,maar dat verw8 ik woensdag pas. Ik heb wel aambeien, dat had ik met Giulian ook zo vroeg, vreselijk! Maar heb ik soms ook als ik ongesteld ben (sinds mn bevalling, kl*te joh).
hallo, ik ben er ook weer. Vandaag is mijn NOD. Ik had zaterdag een heel klein beetje bruinverlies. Zaterdagavond was het wat dikkere witte uitscheiding. Niet echt flodder, het leek een beetje droog. Heb die dag wat menstruatiepijntjes gehad. Maar zondag niks en vandaag ook nog geen teken van de duivels. En verder voel ik me topfit. Dus nog maar even afwachten. @ Vanesje. Gefeliciteerd meid!! @ Nieke, jeetje wat afschuwelijk. Heel veer sterkte, ik hoop dat de broer van je vriend er snel bovenop komt.
Ik denk dat ik wel even afwacht. We zijn nu bijna 7 maanden bezig. Heb sindsdien nog maar 1 cyclus gehad. Verder niet ongesteld geweest. Heb nu een provera kuur gehad. Daarna ongesteld geworden. Dus dit moet de eerste echte menstruatie worden. Denk dat ik woensdag ofzo test. Als ik dan nega test dan moet ik weer naar de HA. Dan gaat ze me doorsturen voor verder onderzoek. Ze denken dat ik geen eisprong heb, maar echt onderzocht hebben ze het nog niet. Maar het is idd spannend.
Nou... viel wel mee hoor, vriend had er meer zin in dan ik... Maar ik heb al een paar dagen wat natte afscheiding, wat het gisteren waarschijnlijk ook wat makkelijker maakte bij het klussen...
vanesje gefeliciteerd nou heb me eerste kruis gekregen bij ff vind het wel spannend allemaal dat tempen alleen dacht ik dus zelf dat ik hem eerder gehad zouhebben http://www.fertilityfriend.com/ttc2/cal ... e.php?cd=7
Jackie, je moet je plaatje even uploaden met www.imageshack.com. Anders zien we alleen onze eigen chart
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties. Zo leuk!! Voor alle meiden waar het nu spannend voor is (Gemke, Minni, LauraFay) heel veel geluk en geduld toegewenst Nieke, wat een afschuwelijke gebeurtenis. Heel veel sterkte, ik hoop dat de broer van je vriend er snel bovenop komt!
ow sorry hihi maar uh ik zit NU op me werk dus is niet een goed idee maar zal het ff uitleggen do 36.5 vr 36.6 za 36.8 zo 36.8 ma 36.7 op vrijdag staat nu me kruis nu maar afw88
Na wat berichten te hebben gelezen, meld ik me ook even! Volgens de banner heb ik morgen m'n NOD, deze staat ingesteld op cyclus van 27 dagen. Vorige cyclus was 27 dagen, en die daarvoor 25 dagen. Poeh.......brengt wel enige verwarring bij me hoor! Maar goed, vandaag dus op dag 26, en nog steeds geen enkele voorbode op de duivels. Maar dan ook echt helemaal 'niks'. Vind t zo spannend! Twijfel of ik er vandaag al een test op los kan laten vanwege die maffe cyclus van mij! gr.
ik zit hier ook op smart te wachten op anderen die wat te melden hebben. Spannend zeg, die dagen vlak voor je NOD. En dat terwijl ik me echt niet zwanger voel.
ja ik ook. T is wel behoorlijk rustig geworden hierzo. Ik ben net een poging aan het doen om het weekend weer bij te lezen. Het is wel heel veel. Maar goed.......afwachten.