Duim duim. Bedenk mij dat als ik na vrijdag ongi wordt mijn cyclus dan langer is dan 37 dagen. Dan zou mijn volgende nod begin oktober zijn, sla ik gewoon een maand over. Bahhh hopelijk wordt het dan een keer korter hoor. Of mijn ongie achtige kramjes die ik nu heb moeten ook mogelijk zijn bij een beginnende zwangerschap?? Vast niet. Erica
hallo alle aug wachtende het is hier nog spannend we duimen voor alle dat ze een positieve test mogen hebben kimkivits voel je je zo beroerd dat je te werk bent gegaan ? ik duim voor alle gr maria
nou ik heb het weekend alleen maar boven de pot gehangen en gezeten hahaha. had accute voedselvergisftiging. maar er lag een pak werk op me te w8 hier op me werk dus ik ben toch maar gegaan. was niet echt een goed plan. ik zit hier nu met spijt en enorme maagpijn...
Nieke, heel veel sterkte meid in deze moeilijke tijd. Lijkt me logisch dat je prioriteiten even verschoven zijn, hopelijk komt het allemaal goed. Voor de rest van de meiden, die net als ik in de wachtkamer zitten..... HET DUURT LANG!!! tralalala....
kimkivits ai dat is echtniet fijn nee misschien dat je toch beter naar huis toe kan is ook niet alles werk stapelt op jeetje echt balen kan je niet eerder naar huis om aan te sterken beterschap gr maria
OEHHH Mirre, Chantal & Friezin spannend hoor. Ik strooi wat zwanger sprinkels iedereen zijn kant op!!
ja ik zou wel willen maar ze zijn niet de gezelligste hier vandaag. en ja ik ben een schijterd. maar ik heb me voorgenomen om ECHT wat eerder dan 5 uur te gaan. mijn moeder zei het al: eigenwijsje! hoe is het verder met jullie allen? al flink de zenuwen voor de komende dagen? volgens mij zijn er de komende week echt veel meiden die hun NOD hebben.
ik kan je de hand schudden jingels Mijn nod is 30 augustus tenminste dat denk ik FF geeft aan dat ik mijn ei 2 dagen later had als IK gepland had hihi dus het is even afw88
ja erg is dat he, als ik mijn cyclus van 28 dagen aanhoudt dan is mijn nod 2 september, dat is nog veel verder weg. Nou ik denk er nog maar ff niet aan.
en ik kan ook niet echt zeggen dat ik ECHTE kwaaltjes heb geen last van borsten ed wel zo nu en dan wat misselijk maar dat had ik een paar maanden geleden ook ik helemaal optimistisch maar was toch niks hihi
He vanesje Bedankt voor de zwangerschaps sprinkels!! Hopelijk heeft het een positieve werking! Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan. Gr van Friezin
hi Ladies, Ik heb zat kwaaltjes, maar ja het kan alle kanten op! - Borsten (zeer pijnlijk); - Ongikrampen onderbuik; - Rommelende darmen (vooral veel gas zeg maar); - Vette huid (incl. puisten); - Sinds gister veel plassen (welliswaar kleine plasjes); - Zeer snel geirriteerd (maar ja ben ook gestopt met roken); - Laatste tijd heel erg trek in tuinkruidenboullion en ontbijtkoek ???
proest, tuinkruidenbouillon??HAHAHAHA ik lach je niet uit hoor, vind het gewoon grappig ( lacht nu maar ff hardop)
Hoi allemaal, Ik zit ook weer in de wacht.. Als het goed is dan is komende zaterdag mijn NOD. Ik heb last van mijn borsten, (dit keer wel anders, aan de zijkanten zegmaar, normaal alleen het midden), mijn darmen zijn van slag (van constipatie naar diarree en terug), maar ik heb, in tegenstelling dan anders, nog geen ongikrampen. Raar.. Ook voor jullie is het spannend. Ik ga weer flink duimen voor ons allemaal. Groetjes, Angel1
Zo hee, ja dat gas heb ik ook. Genant gewoon, hihi. Dat had ik met Giulian ook, maar ik heb t ook vaak als ik ongesteld ben.
Silla, wat grappig van die tuinkruidenbouillon. Zou toch een stunt zijn als dat een zwangerschaps symptoom blijkt te zijn. Dan wordt jullie kindje vast dol op Cup A Soupjes