NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Vanesje...

Ja ja idd zou een stunt zijn....
    En dan zou ik ook niet om 16:00 uur gaan bevallen wantuh 16:00 uur Cup A Soup (NU FF NIET ;) )

Greetz Silla

2. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    goh...als we het over symptomen gaan hebben komen er bij mij steeds meer symptomen bij. :) Ik was gisteravond zo enorm aan de winderij. Was echt niet normaal. Nu heb ik wel wat last van mijn darmen, rommelen en pruttelen en ben vandaag al 3 keer geweest voor een grote. Terwijl dit normaal 1 a 2 keer per dag is. Ik dacht gister dat het kwam omdat ik nogal lang stil heb gezeten op een verjaardag ofzo. Dacht er niet bij na of dit symptomen kunnen zijn.

Dan heb ik pijntjes en krampjes in mijn onderbuik en soms een steek in mijn rechterzij. Meestal als ik ongi moet worden verneem ik dat vooral in mijn rug, nu heb ik het meer aan de voorkant. Nou ja, denk nog steeds niet dat ik echt zwanger ben, maar wel apart deze klachtjes.

Duimen Duimen Duimen Voor mezelf en voor diegene die nog niet ongesteld zijn geworden. En voor de rest duimen voor de volgende ronde.

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik ben gisteren 6x geweest voor de grote boodschap en ik had er geen buikpijn van of niks. Ik moest er wel om lachen,omdat ik normaal met wat moeite 1x ga en nu ging ik fluitend 6x. En allemaal van t kaliber waar een grote vent trots op zou zijn. Mijn man vroeg al of het goed ging met me.
    Ik had er ook nog niet over ged8 dat zit erbij zou kunnen horen. 2 jaar geleden kon ik juist helemaal niet! (als ik daar nog aan denk, met t zweet op mn voorhoofd toen op de plee...)

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja had daar eigenlijk nooit van gehoord
    dus of dit een kwaal is weet ik niet
    ik ga sinds kort ook s'morgens en s'avonds

normaal ook maar 1x in de 2 dagen

5. Terese

Terese Fanatiek lid

En kruidenboter? Daar heb ik de laatste tijd zo'n trek in 8)

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Heerlijk al jullie kwaaltjes en trekjes!! Ik lach me suf hier achter de pjoeter.........
    Tja je weet maar nooit wat er allemaal bij hoort, hihi......

Sterkte meiden, het wordt zo spannend voor een aantal van jullie..........

Twinny

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    pfff, hahahaha

8. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ja, idd. Wel errug rare kwaaltjes. Maar je weet nooit. Ik blijf duimen. :)

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    tuurlijk, ik blijf ook heel hard voor jullie duimen hoor

twinny

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Nieke, heel veel sterkte met het broertje van je vriend, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met hem en dat als hij ontwaakt uit zn coma dat jullie hem kunnen vertellen dat hij oom word :D

@Silla: Tuinkruidenbouillon en ontbijtkoek, hahahaha, klinkt toch wel als zwanger hoor. Ik heb trouwens gelezen dat je beter geen ontbijtkoek kan eten aangezien hier coumarine (ofzoiets)/kaneel in zit en daar mag je op een dag maar heel weinig van hebben. Loekie had ergens een link neergezet waar dat uitgelegd werd waar dat allemaal in zit, volgens mij bij de april mama's, ik zal eens voor je kijken. Ik wist het iig niet, wel dat je van teveel kaneel een MK zou kunnen krijgen, maar dat het in zoveel dingen zit en dat je er maar weinig van mag hebben :( Maar ja je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen toch?

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Zorra...

Ohhhhhhhh nooit geweten dat dat niet mag...ikverban het gelijk uit me keukenkastje!!!
    Hmmmmmmmm vandaag ook weer een stukje gegeten shit...

Nou maar hopen als ik zwanger mocht zijn dat het allemaal goed mag gaan, ik heb al 1 MK achter de rug en wil dit eigenlijk nooit meer meemaken....

12. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, ben ik ook weer eens
    Ik had toch gister zo iets geks!
    Al heel vroeg wakker en enorm misselijk en aan de diaree!
    steeds buikkrampen en omdat we weg moesten had ik maar een tampon ingedaan (waarom weet ik ook niet mijn NOD is pas de 29ste)
    Later zat er een heel klein beetje bloed aan de tampon?????
    Nu geen diaree meer maar wel een vreemd soort krampen in mijn buik en onzettend luchtig en opgeblazen gevoel.

Nieke, wat lees ik nu toch allemaal? vreselijk zeg, ik hoop en bid voor jullie dat het allemaal goed gaat komen met al die jongens!

liefs Moontje

13. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Nou kwaaltjes heb ik ook, maar die had ik vorige maand ook wel...
    Nu heb ik constant het idee dat ik honger heb, zo erg dat ik er misselijk van word (vorige maand ook) en ik 'snoep' dus tussendoor geregeld het een en ander naar binnen om dat misselijke gevoel weg te krijgen.
    en steekjes in mijn onderbuik (vorige maand waren het meer mini-krampjes)
    Veel boeren laten, opboeren maar er komt geen maagzuur mee ofzo (had ik vorige maand niet)
    en ik heb ineens super veel zin in hartige dingen (kaasstengels), terwijl ik normaal een zoetekouw ben (chocolade koekjes, dropjes) (dit had ik vorige maand ook niet)

Ik kan niet goed naar de wc... ik wacht al bijna 4 dagen op een goede ontlasting maar er komt niets... er ontgaat wel veel lucht zeg maar :oops:
    (maar dit heb ik eigenlijk altijd wel...)

Ik had me voorgenomen om me deze maand niet gek te laten maken door kwaaltjes, omdat het afgelopen maand ook niet raak was... maar toch he... ik ben er misschien toch teveel mee bezig??

14. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ik voel me vandaag echt ontzettend raar :(
    Vannochtend ging het nog wel (steken in buik), maar vanmmidag niet meer.
    Ik moest even naar de stad voor boodschappen. Daar werd ik misselijk en raar in mijn hoofd (dizzy). In de supermarkt wilde ik een fles drinken uit het schap halen, maar er ging één te veel mee: deze viel op de grond (gelukkig plastic) en spoot helemaal leeg: tegen mij aan en tegen twee vrouwen die daar stonden te praten. OEPS..sorrry! :oops:
    Dit heb ik echt nog nooit gehad!

Thuis gekomen, was ik heel erg moe en ben ik maar op bed gaan liggen. Even een uurtje geslapen. Toen er weer uit, maar echt raar in mijn hoofd. Dus, op de bank gaan liggen (lekker lui)

Straks moet ik nog werken, maar daar heb ik dus geen zin in. Gelukkig zijn het maar vier uurtjes. En dan...kan ik weer lekker slapen :D

Als aankomend weekend de :evil: :evil: er nog niet zijn, ga ik testen. Eerder niet, omdat ik het toch onregelmatig ben.
    Tenminste: als ik het vol kan houden :)

Gr van Friezin

ps: meiden die ook zo in twijfel zitten als mij: succes!
    pps: meiden die op gaan voor de volgende ronde: succes!
    PPPS: meiden die zwanger zijn: Gefeliciteerd!

15. Terese

Terese Fanatiek lid

Tjee Friezin en Realtjuh... zou het? :D

Ikzelf ben nu wat misselijk van de lucht van tomatensoep hier... en iik heb een moeilijke stoelgang. Zit nu ook lekker duf met mijn lekkere fleece huispak op de bank :)

16. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    ooohh. lekker he op de bank hangen?

Ben echt bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Probeer niet te veel over mijn klachten na te denken, maar dat wil niet.
    Naast de steken, misselijkheid en dizzyheid, is mijn stoelgang ook niet meer zoals het was. Dronk ik 's ochtends een kop koffie, dan moest ik naar de wc rennen. Maar nu, niet meer. Het gaat veel moeilijker.
    Ach, misschien is dit ook wel toeval.

Aan de ene kant denk ik: het is raak.
    Aan de andere kant, verwacht ik de :evil: :evil: steeds. Maar tot nu toe nog niets (gelukkig)

Groetjes van Friezin

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, poep en misselijkheid!

inmiddels voel ik mn onderbuik. Tja, dan zal ik toch echt wel ongesteld worden. Begint nu met n weeïge pijn (geen weeën, hihi, maar nog geen echte pijn) en dat gaat morgen of overmorgen over in wat krampen en bloedverlies.
    Helaas dus.

Vanavond krijg ik een Oosterse rugmassage en degene die t doet heeft nog wel es goeie ingevingen, soort van voorspellingen ofzo. Ben benieuwd of ze iets zegt...

18. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    ahhh nee he Minni.
    Dat zou jammer zijn als het doorzet. Zal ik de :evil: :evil: even voor je weg jagen?

Succes!

Gr van Friezin

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @minni
    HEERLIJK!!een Oosterse rugmassage ...en dat op de regenachtige maandagavond!! Ben jaloers op je! ;)

20. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik ga trouwens in september beginnen met een cursus Tai Chi. Kennen jullie dat?

Een soort "dans", afgeleid van een Oosterse vechtsport. hier kan je meer vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tai_Chi

Deel Deze Pagina