O o velen van ons zitten nog in spanning te wachten! Spannend! Vannacht had ikzelf last van buikpijn. Jullie weten wel, van die zeurende buikpijn. Nu heb ik er nog last van, maar het is meer ongi pijn. Whaaaa..de moeten wel weg blijven! Even een tampontestje gedaan: geen rood/roze te bekennen, maar wel heel veel wit slijn. Laat de alsjeblieft wegblijven!! Gr van Friezin ps; ik heb er een hard hoofd in..volgens mij komen ze wel. GRRR
He Moontje, Bedankt voor je steun. Ik hou jullie op de hoogte. Die steken die jij hebt, heb ik ook gehad. Misschien is het wel een heel goed teken. Spannend! Gr van Friezin
Hoi Nieke, goed om te horen dat het broertje van je vriend een stabiele dag heeft gehad, hopelijk gaat het nu alleen nog maar bergopwaarts! Wat betreft je test, je hebt ém denk ik idd verzopen. Als je de test in een bakje doet moet je ém maar 20 seconden erin houden, dan plat neerleggen met de schermpjes omhoog en dan kan je eventueel weglopen. Maar de test er dus niet te lang in houden, want dan verzuip je ém
ik heb die steken ook nog, lijkt ook een beetje op spierpijn. echt van die ongi krampen. check elke keer op de wc op ze al komen. ze begonnen vorige week en nu af en toe nog. heb veel last van mijn rug maar geen last van mijn borsten.
He Nieke, Ten eerste fijn dat het weer een klein beetje beter gaat met je zwager ( het broertje van je vriend). Ten tweede: ik heb precies hetzelfde als jou! Ook van die irritante ongi krampen. En inderdaad: ik ga nu regelmatig naar de wc om te kijken of de gearriveerd zijn. Maar tot nu toe nog niets. Ik heb ook geen last van mijn borsten. Maar dat hoeft toch ook niet? Wat niet is kan natuurlijk nog komen. Jammer van de test trouwens. Vrijdag heb ik ook een Kruitvattest gedaan (negatief) en die was wel OK. Had hem ook in mijn urinestraal gehouden. Succes met de volgende test. Hoop echt dat hij positief zal zijn. Gr van Friezin
Hoi Jackie, Een tampontest is: een tampon bij jezelf inbrengen. En dan kijken of er rood/roze bloed op zit. Maar natuurlijk hoop je op niets. Gr van Friezin.
hoi nienke, hoe gaat het met jou? nee geen kruitvat test. een midstream test doen het goed. liefs chantal.
Wauw Chantal! Gefeliciteerd! Geniet lekker van je zwangerschap. Hopelijk zullen meer meiden jou volgen. Gr van Friezin
hallo meiden Chantal van harte gefeliciteerd meis en geniet er maar lekker van Nieke en Friezin het wordt wel heel erg spannend ik ga hard voor jullie duimen hoor....... MOons en alle andere jullie tuurlijk nog succes met afwachten en hopelijk straks ook gauw een positieve test......... Twinny
Hoi Twinny, Als het niets wordt bij mij of Nieke, dan heeft het tenminste niet aan het duimen gelegen! Je duimen er niet van je handen afdraaien he? Bedankt voor je steun. Groeten van Friezin
chantal: gefeliciteerd meid. nieke en friezin....nog nieuwe testen gedaan? mijn duimen draaien ook voor jullie.... pfff, wat duurt wachten lang he meiden.... heb mn ei eerder gehad dan mn banner aangeeft, dus zou in principe tussen morgen en zaterdag mn NOD moeten hebben, en voel natuurlijk weer van alles. wat vooral anders is dan anders is dat ik een soort spierpijn gevoel onder in mn buik heb, das echt helemaal nieuw. net of het daar allemaal heel hard aan het werk is.... verder vandaag voor het eerst misselijk, na het ontbijt ineens.... Nu ben ik maagpatient, dus op zich valt daar niets uit af te leiden, maar op een of andere manier voelt het anders... ook wat steekjes af en toe in mn borsten, ook dat nooit eerder gehad. en errug moe, maar het zegt eigenlijk ook allemaal weer niks, of toch..... maar toch..... het zal vast wel weer tussen mn oren zitten..... moest ff mn ei kwijt hoor.... bedankt voor het luisteren. Liefs, daan
Hoi Daan75 Het is wat he: wachten. Ik snap goed dat je denkt dat de dingen die je voelt, tussen je oren zitten. Je wilt graag zwanger worden, dus let je op alle tekenen die je lichaam aangeeft. Ik hoop echt dat je zwanger bent. Succes met wachten. Gr van Friezin ps: ik heb nog geen test gedaan. Ik wacht er nog even mee. Ben wel eens vaker overtijd. Heb er een hard hoofd in dat ik zwanger ben. Weet ook niet waarom.
nee klopt vrijdag pas. maar wordt wel altijd ong 12 dagen na mijn eisprong. en dat is vandaag en mijn temp was nog hoog dus ik ben gaan testen.
ja dat wachten moest echt verboden worden hoor...konden we maar stiekem naar binnen kijken vlak na ons eitje he, dat wachten daar maken we onszelf alleen maar gek mee. Ik weet inmiddels dat vrouwenlichamen je erg voor de gek kunnen nemen.... @ friezin: wat goed dat je kunt wachten met testen zeg... geloof niet dat ik dat zou kunnen. maar hoezo denk je niet dat je zwanger bent.... ben je wel vaker over tijd geweest of altijd precies op tijd?