Hoe bedoel je " verstrooid" Ik weet niet wat ik vandaag heb hoor maar ik ben een beetje warrig aan het worden; - Vanmorgen mega vroeg op kantoor (ik werk op kantoor van een beveiligingsbedrijf). Wordt er aan mij gevraagd of ik ter plaatse wil gaan bij een alarmmelding bij ons in de buurt (ik heb tot 2jr. geleden nog in de buitendienst gewerkt en mijn beveiligerspas is nog geldig) omdat een beambte ziek geworden is en de andere beambten zijn al de weg op. Ik daar naar toe, sta ik gewoon bij het verkeerde pand??? (ik had wel 3x naar het huisnummer gekeken) moest 2 gebouwen verder zijn duhhhhhhhhhhh - Vervolgens is hebben we weer een complete bezetting van beambten dus ik hoef de weg niet meer op. Stuur ik zelf een beambte aan om sleutels te gaan halen bij een nieuwe klant, geef hem alles mee wat ie nodig heeft...niet dusss vergeet ik gewoon het belangrijkste formulier ???. Geen nood is wel weer opgelost maar goed zoiets vergeet ik nooit!! - Ga ik net naar de WC, sta ik met mijn keycard (gebruiken wij op kantoor om de etage deuren te openen) bij het lichtknopje om de deur open te doen???????????? (Alsof dat zin heeft???) Dus al met al...ik vertrooid?? Kom je daar nou bij...
Hi Chantal, onwijs gefeliciteerd meis en geniet er maar lekker van. Wordt je nog een april 2007 mama of ben je net zoals ik randje april en begin mei? Nieke en Friezin het wordt wel heel erg spannend ik ga hard voor jullie duimen hoor en strooi nog wat zwangerschap sprinkels....... Alle andere meiden heel veeeel succes met afwachten en hopelijk straks ook gauw een positieve test voor jullie!!
haha idd wel erg verstrooit. Chantal gefeliciteerd!! Bij mij ook nog geen spoor van de duivels. Wilde eerst vanochtend testen, maar wacht nog tot morgen ochtend. Ik heb het gevoel dat de kans niet groot is. Ik denk dat ik weer geen eisprong heb gehad. Maar goed, ik blijf wel hopen. Ik ben nog steeds aan het duimen voor de rest van jullie!!
hey chantal cool zeg gefeliciteerd met je zwangerschap meis geniet er maar lekker van liefs gemma alle ander ik duim nog voor jullie hoor
Alle dames die in augustus positief hebben getest... Strooi eens wat zwangerschapsgeluk naar alle dames die nog in de wachtkamer zitten voor deze maand hihihihihi
Hihihihhihi Het zonnetje schijn maar ik zit nu onder een regenbui van zwangerschapsgeluk hihihihihihi HEERLIJK !!
Hoi Daan, Ik test inderdaad nog niet, omdat ik wel eens vaker over tijd ben. Bij mij kan het dus nog alle kanten op. Gr van Friezin
Volgens mij is het game over voor mij deze maand. Zonet naar de wc geweest en bij het afwegen, zag ik dat er licht roze bloed op het papier zat. NEEEE!!!!!!!!!!!!!! Wegwezen Het vreemde is..ik heb helemaal nog geen buikpijn. (meestal heb ik dat wel). Baal nu al Als het echt doorbreekt, dan ga ik pas naar september. Maar ik denk dat dat vandaag nog is.
Heb je normaliter dan wel een goede cyclus, Friezin? Of kan het wel eens een dag of wat schelen? Kan nml ook innestelingsbloeding zijn?
Mij cyclus is onregelmatig. De laatste keer was ik drie dagen te vroeg ongi. (dat was in 21 juli). Meestal ben ik echter een aantal dagen overtijd. Maar kan het nu nog een innestelingsbloeding zijn? Ik weet trouwens ook niet zeker wanneer mijn eisprong was. Maar op zondag 6 augustus had ik wel van dat dikke slijm. Maar dat is ook al weer zo lang geleden. Pff..ik weet het niet hoor. De zijn nog niet doorgebroken. Hopelijk blijven ze weg. Gr van Friezin
Nee Friezin, Je meent het niet, mss in het nog innesttelingsbloeding of zo... ik hoop dat het niet doorzet!!! Liefs Silla
Ik loop nu constant naar de wc: kijken of het erger is geworden. Tot nu toe niet (pfff). Maar volgens mij kan het echt geen innestelingsbloeding meer zijn. Even een tampon ingebracht en daar zat licht roze/zalm roze bloed op. Tot nu toe loopt er nog niets uit. Houden zo, maar ik denk dat het game over is. Bedankt voor jullie steun Groetjes van Friezin