NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Komen ze wel of komen ze niet? That's the Question.

Stand van de :evil: :evil:
    Alleen bij het afvegen heb ik roze bloed gezien. Er zit nog niets op mijn inlegkruisje en er komt nog niets uit druppen. Daarnaast heb ik ook nog niet die irritante ongikrampen die ik altijd heb. (Joepie!)

O o....dit is echt niet te houden. :(

Gr van een in spanning wachtende Friezin

Blijf weg :evil: :evil: !!!!!!

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou jaag ze weg friezin
    echt klote he
    maar het blijft wel spannend

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm nog 1 dagje....

voelt als geen nieuws hier tho.. dus zal wel weer "tegenvallen"
    voor zover iets tegnvalt als je er al vanuit gaat dat er niets is

4. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ik had bij de eerste een week later roze afscheiding niet veel maar dat was innesteling
    dat heb ik een hele dag gehad gewoon kleine beetjes dus het kan wel
    helaas werd het een mk
    bij de ene is het een paar dagen ervoor de andere week later innesteling er zijn zelfs vrouwen die dat helemaal niet hebben gehad innestelingsbloed dus

succes we duimen voor je

gr maria

5. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hallo meiden

Fijn dat jullie zo mee leven. Bij jullie kan ik tenminste mijn ei kwijt:
    Mijn man is aan het werk en verder weet niemand dat we zwanger proberen te worden.

Maar goed: na vanmiddag heb ik geen bloed mee gezien. Ook niet op het toiletpapier na het afvegen. Misschien dat de :evil: :evil: later komen?

We zullen zien. Vanavond werken, dus dan heb ik wat afleiding.

Groeten van Friezin

6. patrien

patrien Niet meer actief

goh friezin, spannend, ik duim met je mee en die duivels BOEBOEBOEBOE, ik probeer ze weg te jagen voor je

7. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ha meiden

Ga zo werken, morgen horen jullie wel of het doorgezet is.

Groeten van friezin

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Even snel wat bijgelezen, Chantal gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Je hebt volgens mij de primeur, het openen van de mei mama's 2007!

Friezin, hopelijk zet het niet door! Ik zal voor je duimen :D

Alle anderen die wachten, heel veel succes, degene die ongi geworden zijn hebben hopelijk meer geluk bij de volgende ronde!

9. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Chantal, G E F E L I C I T E E R D met je zwangerschap, heel veel geluk

En Friezin, ik duim voor je dat die duveltjes wegblijven. PFFFFFFFFFFFFFF ik blaas ze weg. Hopelijk vind je idd afleiding o p je werk.

Ging net van mijn werk naar huis, zegt mijn collegaatje: Goh, Jess, wat loop jij te stralen en zo'n blik van 'Het is toch niet raak he???' (Zij weet als enigste op het werk dat wij bezig zijn voor een beeb) Maar ik was wel verrast dat ze dat zei, ja, het viel me al op toen ik je vanmiddag zag zitten!

Nou, zou ze het bij het juiste eind hebben? Ik moet nog even wachten. Voel weer vanalles, maar toch anders als de vorige keren. Veel afscheiding, afgelopen weekend flink mijn onderbuik gevoeld. Gisteravond voelde ik heel duidelijk mijn borsten. Het zal toch niet he???

SPANNEND HE??

10. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hallo dames, hier ben ik weer even. Ik heb even een beetje afstand genomen, want ik was er iets te veel mee bezig en volgens mij sloeg ik een beetje door. :oops: Ik ben dus nog niet naar de HA geweest, want ik wacht toch liever op mijn eigen arts om mijn onregelmatige cyclus te bespreken. Ik voel me namelijk helemaal niet zwanger en ik heb al 3 x nega getest! Dus het is vast weer een van die langere cyslussen. :(

Het heeft wel een groot nadeel om zo lang afwezig te zijn , want ik kan het niet meer bijlezen. Dus iedereen die zwanger is: Van harte gefeliciteerd! Alle meiden in de volgende ronde heel veel succes!

11. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hey Bloemie,
    Die paar dagen kunnen er dan ook nog wel bij hè :( ik hoop dat je deze week ook nog een beetje doorkomt en dat je ha je daarna meer duidelijkheid geeft.

@de rest: sorry ook voor mij is bijlezen onmogelijk geworden. Dus heel flauw algemeen: zwangeren gefeliciteerd! wachters sterkte en ongi's: succes in de volgende ronde.

Ook voor mij nog even spannend. Ik ga morgen naar de ha. ik heb trouwens geen bruinverlies meer (-> dat heeft 6 dagen geduurd, dat lijkt toch eng veel op ongi, al was het heeeeeeeeel weinig :( )

12. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    minipi
    zou inderdaad toch langs ha gaan
    heel veel succes

bloemie
    hoop dat je snel duidelijkheid krijgt want dit is natuurlijk niet fijn iedere keer een terleurstelling als je cyclus te lang duurt
    heel veel succes
    zou toch langs ha gaan
    krijg in ieder geval duidelijkheid
    heel veel stertke

en voor de gene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en nog wachtende heel veel succes

gr maria

13. Nieke

Nieke Lid

11 aug 2006
    77
    0
    0
    hallo

hier ben ik weer vandaag bij broertje geweest en ze gaan hem proberen wakker te maken, zodat ze de schade kunnen bekijken aan de hersens.

hoop zo dat dit goed komt.

ik vind het zo raar om nu een omslag te maken
    mijn hoofd kan er nu ook even niet bij .

maar ik heb vanmorgen mijn test verzopen en vanavond wilde mijn ventje toch opnieuw testen

eennnnnnn ZIE BANNER.

IK BEN ZWANGER

oh echt erg...
    ben blij , verbaasd en ik voel me schuldig omdat het helemaal geen vrolijke tijd is nu.

raar he eigenlijk ik krijg dit weekend een kindje en we verloren ook bijna iemand.

14. Terese

Terese Fanatiek lid

NIEKE!!!! :D van harte!!!!! Probeer hier toch een beetje van te genieten ;)

15. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    nienke van harte ow wat is dit dubbel voor je
    weet precies hoe je voelt
    maar probeer er van te geniet
    en heel veel sterkte met je broer

gr maria

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Nienke,
    Al is het moeilijk voor je..toch wil ik je feliciteren.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Gefeliciteerd Nieke, en zoals ik al eerder zei; je hebt het broertje van je vriend straks leuk nieuws te vertellen; hij word oom!!! Ik hoop dat alles goed komt met hem en dat zn hersens niet beschadigd zijn.

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Chantal en Nieke van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

En ja de rest van de meiden.... augustus is een lange maand n'est pas? Gelukkig ben ik aan het werk dan gaat de tijd tenminste snel.

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nienke!!!!!!!!
    Allereerst goed om te horen dat het goed met broertje gaat!!
    Enne

GEFELICITEERD met je zwangerschap !!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Ik voel ongi krampjes, ik vrees dat de duivels zich van binnen aan het voorbereiden zijn....
    SH@#$%TZOOI...
    Mijn borsten zijn nog wel pijnlijk maar niet zo erg als de afgelopen 1,5 week??
    Hmmmmmmmmmmmmm I'm not amused!!!

Deel Deze Pagina