Nee niet getwijdeld. ik begon in ronde 7.. uit voorzorg, dokters bezoek. Zoals je zelf al aangeeft.. in ronde 4.. daar zit jij geloof ik in... zou ik het nog lekker laten!
Ja, ik ben ook op doktersadvies begonnen, was toen heel erg onregelmatig, in ronde 4 nog lekker spontaan klussen hoor.
Avalon! Een ei op brood bevrucht.. hahaha Mijn nod is trouwens 5 augustus Had me hier nog niet gemeld
Natasja en Loeki2: Thanx voor jullie snelle reacties! Ik ga het inderdaad nog maar ff laten voor wat het is. Ik heb in elk geval een andere banner gezocht waarin het ei niet zo duidelijk wordt aangegeven, want daar werd ik een beetje onzeker van. Hopelijk helpt het Ooievaar: welkom!
@loeki: Sorry, was even uitgelogd, moet ook nog werken tussen de bedrijven door ik ben in februari gestopt met de pil, maar officieel zitten we in ronde 6 - dwz we klussen sinds vijf rondes gericht. Feitelijk is het al mijn achtste cyclus sinds ik gestopt ben. Het schiet dus nog niet erg op, zucht... maar ik zie dat voor jou hetzelfde geldt. Moeilijk hè, dat geduld op brengen en elke maand weer met nieuwe moed op naar de volgende NOD?
mmm voor mij wordt het eigenlijk pas echt ronde 1, deze keer. Ik ben wel in januari gestopt met de pil, maar eigenlijk nooit over echt 'klussen' nagedacht... mijn cyclus had ik ook geen inzage in, laat staan dat ik wist wanneer ik vruchtbaar was. Maar nu 6 maanden verder heb ik het volgens mij redelijk in kaart en gaan we komende week 'aan de klus' (ik heb eigenlijk een hekel aan het woord, maar ja)!! voor de eerste ronde dan!
HA NinaVI, bij ons was de reden dat mijn man zich laat onderzoeken omdat hij hiervoor een medische indicatie heeft. Met mijn huisarts heb ik contact gehad en zij maakte zich over mij (vooralsnog) geen zorgen en ik ook niet, want heb zo'n mooie cyclus met ei en al....dan kunnen het atijd nog 1000 dingen zijn, hoor! Maar daar moet je je inderdaad pas na een jaar druk om gaan maken! Ben gaan tempen zodat het eventueel kan dienen voor dokters bezoek en omdat ik gewoon nieuwschirig was hoe mijn lichaam werkt. Lees na mij ei ook niet veel meer in mijn temp anders word je gek! @Stientje: sorry, meisje. Ik wist natuurlijk al lang hoe het met jou zat omdat we allebei op Temperatuurkaartje posten. Soms vergeet ik gewoon wie wat heeft verteld! Vind het wel naar dat je gyn zo reageert. NIet echt medelevend en juist als je een beetje gerust gesteld wordt kan dat wonderen doen voor de conceptie!
Wow pip, je 8e cyclus sinds februari, man, ik zit ook in mijn 8e ronde, maar sinds oktober vorig jaar al.
Kan me voostellen Loeki dat de lotto uitslagen zeer frustrerend zijn! Ik geloof dat deze ronde je ei niet zolang op zich heeft laten wachten....Ik hoop dat het geluk brengt! Me2 ik snap hem helemaal dus geen reden voor mij om eerder bij ha langs te gaan we moeten er gewoon nog een paar maanden keihard tegenaan...ik hoop zo dat het gaat lukken...verlangen wordt steeds groter maar ja dat hebben we denk ik allemaal! kus nina
hoi meiden Alle nieuwe welkom hier......... het worden er elke dag weer meer....... Was vanmorgen voor de echo en er was 1 eitje wat bruikbaar aan het groeien was. MOEt nu nog 2 dagen hormoontjes spuiten en dan woensdag weer terug. Hopelijk duurt het niet meer te lang tot de inseminatie, want de hormonen die ik nu spuit maken zijn niet prettig, voel me beetje ziekjes erdoor....... Ppff maar je moet er wat voor over hebben, niet waar!! grtjs Twinny
Nee NinaVI, dit wordt denk ik de korste cyclus tot nu toe JIPPIE!!!, 29 of 30 dagen, ben er echt heel blij mee.
Hopelijk duurt het nu idd niet lang meer tot de inseminatie!!! Spannend hoor! Door die hormoon injecties voel je je al niet lekker, en dan nog dat warme weer dat helpt ook niet dat je je wat lekkerder voelt. Welkom voor alle nieuwelingen Jullie hebben weer aardig wat afgekletst! Wij hebben met dat warme weer heerlijk aan elkaar geplakt Vanaf dag 8 minimaal om de dag geklust en dat blijven we gewoon doen tot mn positieve test of Ik voel helemaal geen eisprong, dus zou ook echt niet weten wanneer die is gekomen! Eggwhite heb ik niet echt gehad, dus misschien geen eisprong geweest? Ik zie het wel, kan alleen maar wachten....Ik ga proberen om niet eerder te testen dan een week na mn NOD, kijken of ik dat vol ga houden
@Loeki: Hopelijk is het nu door die kortere cyclus wel raak, ik hoop het echt voor je!!! Scheelt ook weer wachten
Hoi allemaal na de duivels van vanmiddag mag ik me bij jullie aansluiten. Kan het nog steeds niet geloven...Maar ja op naar de volgende ronde.. Liefs Britt
Loeki dat zou fijn zijn he een korte cyclus!! Zorra ik ben pas een maandje hier maar heb toch al regelmatig gelezen dat mensen niets merkte van hun eisprong en toch echt zwanger waren, succes meid! Britt naar voor je hopelijk vindt je snel weer wat rust, succes deze ronde. Twinny, spannend. En ook al heb je er veel voor over, je ziek voelen is nooit prettig, sterkte. En dat temp verhaal. Ik denk zelf dat ik er ook pas ronde 7 of zo mee ga beginnen. Merk nu al dat ik er iets minder mee bezig ben dan ronde 1 (ben ook aan begin cyclus). Eigenlijk is dat heel prettig zo. Kan me goed voortsellen dat dat zo om kan slaan en zeker na zoveel rondes. Heb wel ovulatie testen liggen. Denk dat ik daar in ronde 3 eens mee start, effe kijken gewoon. Nu ben ik teveel met mijn vakantie dingen bezig en heb geen zin mijn dag aan te moeten passen omdat ik een test moet doen (niet teveel drinken, zelfde tijdstip etc). Liefs Erica
Hoi Erica, gewoon rustig aan doen, zo ben ik ook begonnen. Ik kreeg pas de kriebels toen mij ha vond dat ik moest gaan tempen om inzicht te krijgen in mijn onregelmatige cyclus. Nu moet je er gewoon iedere dag aan denken, vóór je op staat eerst tempen, dan als een speer naar de pc om je gevens in te voeren. Nou als je dag zo begint blijft het de hele dag hangen zeg maar.