NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    oh lekker dagje terese

ik ben gister wezen paardrijden en ben nog nooit zo misselijk ervan geworden zeg
    was eigenlijk niet zo leuk meer.

Maar werk jij elke dag met paarden ofzo???

2. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    hier nog steeds geen duivels. Laat staan ongi klachten. Vanavond willen we testen, of anders morgenochtend.

Wat ik zelf wel bizar vind is het volgende. Ik ben allergisch voor huisstofmijt. Ik slikte hier medicijnen voor, maar omdat ik zwanger wilde worden raadde mijn HA aan om te stoppen met die medicijnen. Ik had echt de indruk dat ik na ik gestopt was met die pillen ik veel beter met mijn allegie om kon gaan. Weinig last, behalve af en toe een snotneusje. Nu ben ik zo ontzettend allergisch...zo erg dat ik er ziek van ben. Wel heel erg raar ineens. Zou het kunnen dat mijn hormonen invloed hebben op mijn allergie?? Ik ben allergisch geworden nadat ik begonnen was met de pil, dus de HA dacht dat het idd met hormonen te maken kon hebben, maar dat zou betekenen dat mijn allergie nu langzaam weg zou moeten gaan, maar het wordt steeds erger. Nou ja, vanavond maar afwachten. Ik heb wel meet gedult als vorige keer, toen kon ik echt niet wachten met testen, nu heb ik het er nog vrij makkelijk mee.

Ik hoop dat er in augustus nog meer zwangeren bij gaan komen. Duimen!@@

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Spannend hoor moontje!

Ik zit hier nu te wachten op :evil: :evil:
    maar ondanks buikkramp met enige regelmatig over de dag
    en het feit dat ik doodmoe ben ondanks dat we zondag hele dag in de sauna zijn geweest... niets te zien

Toch... ik ben bang dat het gewoon wat later is ofzo
    Oorspronkelijk werd ik altijd op zondag ongi.. tot een maand of 3 terug.
    Dus ik wacht het eventjes af.
    Geen paniek en stress dus nog hier (helaas)

4. Nieke

Nieke Lid

Aug 11, 2006
    77
    0
    0
    Hallo

@ Moontje, het zou inderdaad zo kunnen zijn, ik ben erg benieuwd. het waren bij mij on geen ongi krampen die komen en weer gaan. het is eigenlijk continu kleine prikjes onder in je buik. ik had wel het idee dat deze wat opgezetter was. maar ik kan slecht naar het toilet , dus dat zou ook de reden kunnen zijn.

ik moet wel zeggen dat ik afgelopen week wel lui was. maar ik kon ook slecht slapen waardoor ik s'ochtends vroeg wakker was. ik dacht daarom ook dat dat de reden was dat ik s'middags weer moe was. :eek:

laurafay, wat vervelend dat je dit nu weer hebt. hebben ze geen alternatief medicijn hiervoor. om zo straks 9 maanden door te gaan?

weet even niet meer de naam, maar over dat bruin slijm van de te voren vind ik wel gek. ik word ongi zonder eerst dagen wat rommel te verliezen.

het zou wel wat kunnen betekenen. ik had zondag ook bloedverlies(heel weinig) zat bij mijn slijm (jum jum)

ik dacht toen echt "ja hoor daar gaan we "

5. micioo

micioo Lid

Aug 13, 2006
    14
    0
    0
    Vanochtend getest, had weer eens geen geduld. En een licht streepje.......hoop hoop hoop. Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar wie weet ben ik wel zwanger!!!!!!
    Vanmiddag dus direct een predictor, clearblue en eigen merk gekocht.
    Ben bang dat de predictor niet gelukt is want daar blijft alles roze. Niks niet 1 vakje wel of niet. Nu heb ik geen plas meer om 1 van de andere testen te gebruiken. Oooooh ik ben nerveus....

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Micioo

Spannend meis, zou gewoon proberen om tot morgen ochtend te wachten...

@ All,

Ik kon het bij thuiskomst NIET laten...(tja ikke "mien ongeduld)... getest ennnn...
    NEGATIEF again...

Wel meer afscheiding na het plassen?? Maar er moet toch een reden zijn waarom ik zo ontzettend moe ben??
    Anyway....mijn laatste hoop is dat ik een cyclus heb van 33 dgn en dan kan ik pas over 6 dgn testen...
    Ik doe voor de zekerheid zaterdag nog ff een testje en dan maar wachten tot 29 aug...

7. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Hallo lieve meiden, daar ben ik weer.

Voor alle zwangere en Nieke GEFELICITEERD! wat lijkt me dat een heerlijk gevoel zeg.

Micioo; spannend. Veel succes morgen!

Terese; voel je je al wat beter na een dagje bij de paarden en een paar lekkere snoepjes?

En alle andere meiden die even willen "zeuren", gooi het er maar lekker uit, dat helpt!

Hier; nog nergens last van, behalve veel witte afscheiding.
    Ik ben hier de komende tijd even niet te vinden, dus ik neem bij deze even "afscheid" van jullie.
    Wij gaan namelijk vrijdag trouwen en daarna op huwelijksreis!
    Op 12/9 komen we weer terug; en hopelijk ben ik dan zwanger! :D
    Ik neem geen testen mee; ik probeer gewoon om er niet teveel mee bezig te zijn. We zien wel!
    Hopelijk kom ik 12/9 terug en zijn er hier weer veel zwangere.
    Heel veel succes meiden!

Liefs Neia

8. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieve Neia...

Een onwijs mooie trouwdag toegewenst en een heerlijke (vruchtbare) huwelijksreis...lekker van genieten meis...

Liefs Silla

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ at All,

Hebben we voldoende geklust als ik rekening houd dat ik een cyclus heb tussen de 28-35 dgn :(: (heel ruim genomen dus)
    Let op klusdagen maand: AUGUSTUS
    1/8, 05/8, 07/8, 09/8, 12/8, 14/8, 16/8 en 19/8
    (deze week is er nog niets van gekomen vanwege mijn mega vermoedheid en hoofdpijn)
    Ik heb dus van deze ruim genomen cyclus alle vruchtbare dagen geklust (en daarom heen uiteraard)

Je zou toch zeggen dat het deze maand niet aan het klussen gelegen heeft als ik echt niet zwanger mocht zijn eind deze maand ;) :(:
    Wat denken jullie...

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    en micioo............ heb je alweer getest???

beetje nieuwsgierig :oops:

11. micioo

micioo Lid

Aug 13, 2006
    14
    0
    0
    jaaaa!!
    Ik kan niet anders zeggen, maar denk toch echt dat ik zwanger ben. Drie testen gedaan, de huistest van apotheek, Clearblue en huismerk DA. Alledrie geven ze een licht streepje/ plusje aan. En de mislukte predictor. Dus ja ik moet het nog even door laten dringen, maar ik ben zwanger :confused: . Had niet verwacht dat het zo snel zou zijn. Ik ben "al" 36, rook stevig (ga ik dus mee stoppen) heb zeker 20 kilo overgewicht, al 15 jaar anti-depressiva gebruikt en al 8 jaar slaappillen.
    2 juli hebben we besloten te stoppen met de pil midden in de cyclus. Ben toen vrij snel daarna ongesteld geworden. Daarna een cyclus van 21 dagen gehad, niet wat ik voor de pil had, dus had zoiets van moet nog even allemaal weer in het ritme komen. Heb direct gebruik gemaakt van een ovulatietest omdat ik wilde weten of ik uberhaupt ovuleerde, nou volgens de test dus niet. Maar toch maar wel gevreeen (heb een hekel aan woord klussen hihi) op de dagen dat ik dacht dat ik zou moeten ovuleren. En nu is het dus al zover. Ik had de laatste week al wel allerlei 'klachten', maar dacht dat dit kwam omdat ik mijn anti-depressiva heeeel sterk heb afgebouwd. Die medicijnen dempen je gevoelens, dus dat ik nu op mijn werk ineens begin te huilen had ik niet aan een eventuele zwangerschap gewijd. op mijn werk huilen is overigens niet zo vreemd, als je in het uitvaartwezen zit. Maar ik dacht er vrij imuun voor te zijn. Maar nu begin ik zelfs bij Mieke Telkamp met Waarheen, Waarvoor tranen te produceren. Joepei ik ben ineens een heerlijke emotionele doos aan het worden. :D
    Hoop nu dat alles goed blijft gaan, maar ook al zou het vruchtje niet blijven zitten, ik Kan dus zwanger worden, en dat geeft ook al een heel fijn gevoel. maar hoop natuurlijk dat 'het' blijft zitten en braaf groeit.
    Joehoe wereld......ik ben zwanger.........ik word mama!!

Sorry voor lange verhaal, maar moest het ergens kwijt :oops:

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Van harte gefeliciteerd micioo!!! :D
    Zo snel zwanger en wel heel eerlijk dat je alle 'mindere' dingen ff opsomde en toch zwanger geworden ben..dat geeft de mensen weer hoop ;)
    Geniet ervan!

Mirre

13. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    hallo dames
    ik heb net eindelijk getest en hij was postitief :D
    ik dacht het al aangezien ik mijn eisprong voelde op dag 15 of 16 en ik me de laatste tijd erg beroerd voel :confused:
    maar toch was het wel schrikken. zat helemaal te trillen en mijn vriend was door het dolle heen en zei alleen maar "echt waar?"

@ iedereen veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn :D

14. micioo

micioo Lid

Aug 13, 2006
    14
    0
    0
    @ Spooky.....Gefeliciteerd!!!!

15. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    @ micioo ik lees net dat jij ook zwanger bent gefeliciteerd :D
    wat een raar gevoel he

16. micioo

micioo Lid

Aug 13, 2006
    14
    0
    0
    Ik kan het nog niet helemaal bevatten.Maar na drie positieve testen moet ik het eigenlijk wel geloven. Ik maak voor maandag maar een afspraak bij de huisarts. En weet je wat zo leuk is, we zijn dit weekend 1 jaar getrouwd! mooi kadootje wat we krijgen toch!?

17. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    spooky : gefeliciteerd!!!! \:D/

Micioo: Gefeliciteerd!!!! \:D/

Een zeer vruchtbare maand!!! :p

18. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik heb trouwens ook 3 tests gedaan

Soms wil ik er nog wel eentje doen.... :oops:

19. micioo

micioo Lid

Aug 13, 2006
    14
    0
    0
    Nou ik heb hier nog 2 testen liggen en morgenochtend doe ik gewoon weer 1 en dan vrijdag en waarschijnlijk koop ik voor het weekend ook nog wel, en als ik dan bij huisarts ben geweest denk ik dat ik het ECHT kan geloven!

20. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Meiden gefeliciteerd hoor!

(ik kan het allemaal niet meer bijhouden hier... ben er een dagje niet en we zijn alweer 10 pagina's verder!)

Ik ben nu ook al een aantal dagen 'beroerd'.
    Je kent het wel: je hebt vreselijke honger, zo'n honger dat je maag pijn begint te doen en er misselijk van wordt... dat heb ik de hele dag door, zelfs als ik net gegeten heb! (en ik snoep regelmatig tussendoor chocoladekoekjes, sultana's, snickers, menthos enzo om die misselijkheid en 'maagkrampen' proberen tegen te gaan, maar dat werkt dus ook voor geen meter!

Gisteravond had ik pilatesles.. erg lekker om te doen.
    We hebben daar een aantal oefeningen op de buik. Normaal lig ik dan op de botten van mijn heupen (ik ben namelijk aardig dun) en lig ik dus vrijwel niet op mijn buik zelf, maar gisteravond voelde het alsof er een half opgeblazen waterballonnetje in mijn buik zat... heel raar... en best eng eigenlijk...
    Ik vertelde dit gister dus ook tegen mijn vriend (hij is altijd heel meegaand en checkt elke dag mijn templijst enzo)... hij begon me ineens raar te doen! Zo van: Beeld je nou niks in, dadelijk is het toch weer mis (zoals vorige maand, toen had ik ook allerlei kwaaltjes), doe nou eens een keer normaal en nuchter, je bent er veel teveel mee bezig!

Ja sorry hoor, maar dat kan ik nu echt niet meer!
    Ik word gek van mezelf en van het gerommel en de druk in mijn buik.. MAG IK?!?!

Pfff... mannen!

Share This Page