NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ok terese, dat is fijn. dat je nog niet dat gevoel hebt dat het moet of dat het nu maar eens raak moet zijn.

dat heb ik gelukkig ook niet aangezien ik pas 3 mnd bezig ben. maar het zou wel een aangenaam kadootje zijn als het wel raak was.

en anders gaan we toch samen gezellig naar NOD september?

2. Terese

Terese Fanatiek lid

Is goed hoor Kim ;)

Het was toch nog maar de 2e ronde ;)

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Het is een beetje spotting (ik geloof dat je dat zo noemt). Het was een beetje slijm met echt HEEELEEE kleine spikkeltjes helder " bloed" ...

Hoe zit dat ook alweer met innestelingsbloeding.
    Vanaf wanneer tot wanneer kan dat (periode)?
    Ik weet dat het niet langer dan 2 dagen mag/kan duren maar goed vanaf wanneer spreken we dan van een innestelingsbloeding?

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    spooky : Gefeliciteerd :) !!!!

Micioo: Gefeliciteerd :) !!!!

Dit is echt een zeer vruchtbare maand en er kunnen er vast nog meer bij...

Neia: een hele fijne dag morgen toegewenst. De voorspellingen zien er voor ons allebei qua weer niet heeel goed uit maar we houden hoop op toch wat droge en zonnige momenten. Geniet van morgen en je huwelijksreis! We gaan 1 dag na jou trouwen en vertrekken dan dinsdag met ons 'geheimpje' op huwelijksreis!

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Silla, hou hoop hoor. Zolang je niet echt ingesteld wordt met rood bloed kan het inderdaad ook een innestelingsbloedingkje zijn.

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ben net weer naar de WC geweest....ik dacht nl. dat het echt flink had doorgezet, maar...
    Er was weer een beetje slijm met 2 sliertjes (nog korter dan een wimperhaartje) rood. Het afvegen is ook best gevoelig gezien we op kantoor dat harde WC papier hebben :(

FF 18+(intiem) ;) : Nou hebben we gister geklust en we hebben nog al een "apart" standje gedaan. Tevens heb ik flink de boel daaronder flink aangespannen (dat vind het mannetje fijn). Daarna een andere positie aangenomen en toen deed het ff pijn toen hij zijn you know what wilde inbrengen :oops: ...ik denk stiekem nu dat er mss een schuurtje rondom " de ingang" zit, want daar voelt het ook een beetje branderig aan???
    Maarja aan de andere kant voel ik ook een druk in mijn onderbuik, mss komt dat omdat ik me druk maak....of dat de :evil: :evil: er toch aankomen....

7. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Silla, dat rozige waar jij het over hebt in combinatie met je laatste 18+post, kan het dus zijn dat het iets te ruw gegaan is met klussen en dan kan er altijd wel ergens een bloedvaatje knappen...
    Heb ik tenminste ook geregeld last van een dag na de daad... ;)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou silla,
    ik heb er zelf nooit last van maar ik sluit me wel aan bij realtjuh. een ader kan daar snel knappen.

nu ik dit typ val ik bijna van mijn bureaustoel. ik ben zo duizelig dat ik elke keer bijna flauwvalneigingen heb :(

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    och duizeligheid is niet best...
    Neem anders ff wat zoets mss dat het dan beter gaat?

Sterkte!!!

Groetjes Silla

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja ik weet niet wat ik heb. dit is sinds een week. dan wordt mijn hoofd ook ineens zo zwaar.

ik heb al een banaan op maar het wilde niet baten. het gekke is ook dat ik helemaal geen zin heb om te eten. misschien ben ik toch nog een klein beetje ziek. wel raar want ik heb gisteren vanaf half 10 in bed liggen rusten zodat ik vandaag weer fit zou zijn.

dat vrouwenlichaam is maar een vreemde fabriek ;)

maar silla, als je nu vandaag of morgen niet ongie wordt, ga je dan nog wel een test doen? of ga je nog echt een week w8?

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ik heb gister een test gedaan (gezien ik zooo vreselijk moe ben de afgelopen 1,5 week) maar deze was VET negatief....

Ik probeer gewoon zo lang mogelijk te rekken om te testen (als dat me lukt uiteraard ;) )

12. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Micioo en Spooky: van harte meiden, geniet er maar lekker van.

Neia een hele fijne huwelijksreis en hopelijk komen jullie met zijn drietjes terug.

Sila: ga hard voor je duimen dat het een innestelingsbloeding is of dat het komt van je 18+ standje!!

ALle andere meiden die nu in spanning zitten, heel veel succes.
    Niet flauwvallen hoor en goed voor jezelfs blijven zorgen, ook als je geen honger denkt te hebben!!

Blijf voor iedereen duimen en in spanning meelezen

grjts
    Twinny

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    oh silla, ik vind dat zo knap van jou dat je kunt w8.
    ik ben zelf zo'n ongeduld. het is maar goed dat ik maar 1 test in huis heb want anders had ik er nu ook al 1 gedaan (wetende dat het GEEN nut heeft hahaha)

ik had ook bijna teststaafjes van de site gekocht maar heb me op het allerlaatste moment toch bed8. we w8 gewoon rustig af :)

maar als ik naar mijn gevoel luister denk ik dat ik vanaf maandag bij de NOD september ga kleppen.

14. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    volgens mij is het hier ook over..
    al vanaf gisteravond bruin/donkerrood bloedverlies. heb niet zo'n buikpijn als anders, maar mn gevoel zegt dat dit echt geen innesteling is.... dus maar weer op naar de volgende maand.....
    BALEN!!!!

Micioo en Spooky: onwijs gefeliciteerd meiden.

en voor de wachtenden: mn duimen draaien nog steeds voor jullie.

@ Silla, kan inderdaad best met jullie 'daad' van gisteravond te maken hebben meid. zolang het niet echt doorzet is deze ronde nog niet voorbij.

Liefs,
    Daan

15. Nieke

Nieke Lid

Aug 11, 2006
    77
    0
    0
    Micioo en spooky
    gefeliciteerd, en het is inderdaad onwerkelijk he!
    ik kan het nu ook nog bevatten
    er zit nu wat in je , als alles goed gaan heb je over 9maanden een babay,

maargoed eerst zien of het goed gaat
    voor de rest van de meiden
    druppels bloed zeggen niks
    zolag het niet helder rood is
    ik had het ook

16. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    He Daan,

Mss wil het bloed niets zeggen (moet ik zeggen ik ben nu al in paniek ;) ) ik hoop voor je dat het niet doorzet net als ik....

@ All,

Update, wederom naar WC geweest....CLEAN?!
    Ik denk toch echt dat het een schurtje was want normaal gesproken als ik ongi wordt en ik kom erachter dan zet het zich binnen een uur door en wordt het bloed verlies alleen maar meer...
    Maar goed het blijft wel spannend...
    Ik hoop ook echt dat als het niet doorzet dat ik het echt vol kan houden om niet te gaan testen...
    Mijn testtarget leg ik nu op 30/8 (brrrrrrrr ik krijg er nu al de zenuwen van hihihihihi)

17. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Thnx Silla en Nieke, ik kijk het vandaag nog even beetje aan, vooral omdat mn temp ook niet echt gezakt was en ik niet de buikpijn heb die ik normaal heb, maar mn gevoel zegt gewoon dat het voor deze maand gedaan is.....

Silla, wat een goed nieuws dat het nu weg is...klinkt weer allemaal goed dan, want als het raak is, is alles veel beter doorbloed en heb je juist bij het klussen snel een beetje bloedverlies. Mn duimen draaien, ook voor de andere wachtende meiden natuurlijk.

Liefs,
    Daan

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ladies,

Te vroeg gejuigd !!!!
    Tampontest wijst uit....MEER BLOED !!
    G#$%#$%#%

GAME OVER!! OVER EN UIT, EXIT, KLAAR

Ik kan wel janken !!!!!!!!!!!!!!!!!

19. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi sila

wat naar voor je. krijg je van mij een cyberknuffie en wat zakdoekjes. Jank maar ff lekker meid

En als je er klaar voor bent, al vast heel veel succes in de volgende ronde, het gaat heus lukken meid!!

Twinny

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey silla,

jammer meid! ik stuur je ook een HELE dikke knuffel en veel geluk voor de volgende ronde.
    en waarschijnlijk zie ik je daar ook over een week.

houd de moed hoog!

dikke x

Share This Page