NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi allemaal,

Oh jeetje, ik zit helemaal te trillen. Heb net een romed midstream gedaan, dus nog voor mijn nod. Er staat een tweede streepje!!! Wel vaag, maar hij staat er. Ik heb veel rugpijn en ongipijn, en een beetje gevoelige borsten. Ik ben helemaal in de war nu....

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey angel!
    goed nieuws meiske!
    kun je geen foto van de test makn zodat wij hem kunnen zien?

3. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi dames

ik had keine ahnung dat er hier een forum van was... maar goed :)

ik heb mijn nod op 29 augustus da is dus aanstaande dinsdag... IIIEEE spannend.. voor diegene waar het game over voor is... dikke knufs...

4. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi,

Ja die foto maken lukt wel, maar hoe zet ik die op internet?

5. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Nou hopen dat je echt zwanger bent zal voor je duimen en voor alle andere meiden uiteraard. Ik moet nog effe geduld hebben al zegt mn gvoel na 2 negatieve testen dat het over en uit is. Durf geen tampon test te doen

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Angel 1,

Spannend meis!!!

@ All,

Ik ga jullie verlaten lieverds....
    Bedankt voor jullie steun de afgelopen uren en hele maand.
    Voor alle dames die in de welbekende " Wachtkamer" zitten...heel veel succes mijn duimen zullen blijven draaien voor jullie...

Ik meld me denk ik ook nog niet aan bij de September forum ik neem ff een breaky...mss zal ik wel zo nu en dan stiekum mee lezen ;)

Dag lieverdjes...

7. Terese

Terese Fanatiek lid

Balen Silla! :(

Angel! Van harte! :D

Ik ga ook naar september denk ik. Bruine ieniemienie drupjes zijn rode ieniemienie drupjes geworden. Of ik word ongi, of het was een kleine MK

8. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    he bah terese vervelend zeg

silla rustig aan meis we zien je wel weer knuffff

oh angel echt spannend

sanna mijn nod is 30 aug dus ook spannend

andere meiden succes nog (met w88)

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb nog steeds nergens last van, behalve een opgezette, zeurende buik (geen ongi-pijn) en hongergevoel enzoooooo...

Ik heb ook al sinds mijn eisprong constant afscheiding (gisteren iets minder) maar het komt er soms met golven uit... normaal heb ik dat de week voor mijn NOD niet meer... dan ben ik altijd kurkdroog...

Maar ik hoop niet hoor! Ik ben mezelf al veel te gek aan het maken de hele week.. daar stop ik nu dus ff mee (ja ja, alsof ik dat kan.. niet dus!!! haha!)

Silla, Terese en Nieke, jammer allemaal hoor! Succes in de volgende ronde... ik hoop me daar niet te hoeven melden... (zie je, ik hoop het nog steeds, muts ben ik he?)

Angel, een streep is een streep! Een voorzichtige felicitatie van mijn kant... :D

10. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    @ Silla: wat klote he. BIj mij zet het geloof ik ook door....ik herken je gevoel van deze dag dus....konden we em maar overslaan....

misschien zie ik je toch bij sept....

Angel1: alvast voorzichtig gefeliciteerd meis...

Terese: zolang het mini drupjes zijn is er nog steeds hoop, kan ook innesteling zijn.....de ronde is nog niet gedaan!!! duim duim duim

Liefs,
    Daan

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Angel1, romed zei je?
    deze testen staan er helaas om bekend vals positief te geven. ik raad je aan een test van een ander merk te doen!

12. Terese

Terese Fanatiek lid

Dit is de 3e dag achtereen, en ook mijn gevoel zegt gewoon dat het over is ;)

Maar ik vind het geen ramp hoor, op naar de volgende maand ;)

13. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi,

Bedankt voor jullie reacties.
    Ik heb de foto geplaatst. Sorry, hij is een beetje wazig (komt denk ik van mijn getril, hihi).

Op die site las ik ook net dat ie vals kan zijn, tenminste als je heel vroeg test. Maar 2 dagen voor je NOD is toch niet heeel erg vroeg? Morgen ga ik nog een test doen. Overigens heb ik wel hetzelfde zwangergevoel als mijn eerste zwangerschap. Rugpijn en een soort trekkende ongipijn.

Liefs Angel1

14. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Balen Silla en Terese. Ik wens jullie heel veel succes in de volgende ronde!

Angel! Van harte! Ik had dat precies hetzelfde hoor, een paar dagen voor NOD heel licht tweede streepje maar je zult zien dit wordt steeds duidelijker en 1 dag voor mijn NOD had ik dikke plus op CB test (zie mijn album foto).

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm nog geen moontje gespot vandaag?

16. averbaan

averbaan Lid

14 aug 2006
    45
    0
    0
    verpleegkundige
    rotterdam
    Hoihoi,

Nog niet eerder meegedaan, vind het al leuk om mee te lezen.
    Iedereen die zwanger is van harte!
    Iedereen die net weer ongi is geworden, balen, maar op voor de volgende ronde!
    Iedereen in spanning, ik doe lekker mee,NOD 30 augustus, we zijn dan op vakantie. Ik ben zo benieuwd. Ik voel me anders, heb veel last van krampen gedurende een week, wel iets minder gevoelige borsten nu, maar ik voel me ook zo blij! Omgeving valt het ook op. Zou het echt...?

17. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi Vanesje,

Had jij ook de eerste testen met Romed gedaan? Ik ga straks een clear blue kopen voor morgenochtend. Zucht, nog even stressen...

18. Saskia78

succes angel1 :)

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo allemaal weer,

Wat is er weer veel gebeurd zeg!
    @Angel 1 succes morgen!!
    @Silla, Therese balen zeg grrrr, succes de volgende ronde
    @Daan is het nu echt doorgezet?
    @Kimkivits,Debbie en Realtjuh voor jullie wordt het spannend, kom op de vruchtbare maand is nog niet voorbij.
    @Moontje, hoe ging het?
    @Averbaan welkom en succes. Altijd fijn als je lekker in je vel zit toch!!
    @Saskia 78 had je al getest?

Hier nog steeds veel ongi krampen maar geen :evil: . Verwacht ze morgen eigenlijk wel.

Groetjes Erica

20. Saskia78

Hmm nee... nog niet

Ik ben niet zo test-happig merk ik :)
    Wel nieuwsgierig.. een dagje later.. tja dat is niet nieuw op zich
    normaal altijd strak 4 weken.. m.aar tijdje terug ineens 3 dagen korter
    en t oen weer strak 4 weken
    dus ik wacht nog even een paar daagjes denk ik
    al ga ik wel vaker naar de wc dan dat ik gewend ben van mezelf
    toch nieuwsgierig :)

(en ik spuugde net bijna mn lunch weer uit ook :( maar dat kan natuurlijk ook aan de lunch gelegen hebben want verder is alles gewoon normaal)

Deel Deze Pagina