ik heb alleen vanaf mijn eisprong ongiachtige krampen, en voor de rest helemaal geen kwaaltjes, niks, noppes,nada....
Hi Ladies, ik moet ook nog heel effe wachten. Ik wil telkens een test gaan halen, maar tot nu toe weet ik me te beheersen. Zondag is mijn NOD, dus dan kan ik pas maandag een test kopen. (Of zal ik toch maar zaterdag naar de Kruidvat gaan???) Heb wel steeds krampen, maar ook mijn darmen zijn druk in de weer. Weet niet hoe dat komt. Van de week pijn in mijn tiet gehad, maar voel nu eigenlijk niks meer. Ik probeer nuchter te blijven als is het zo moeilijk. Eens moet het toch lukken niet waar? Groetjes Jessica
Kop op Jessica Als je zaterdag koopt... ga je je zeker niet kunnen bedwingen Dus als je ECHT tot maandag wil wachten.. kan je beter maandag pas kopen
Zo maar een nieuwe banner gemaakt. Al ben ik nog wel erg bang dat het misgaat. Vandaag op mijn werk ieder pijntje en krampje en gevoel op toilet gecheckt. Stel je toch een voor dat 'willie' besluit om toch maar niet te groeien. Maandag afspraak bij huisarts...zo spannend allemaal. Iedereen bedankt voor felicitaties, en voor iedereen die hoopt/bezig is/ in spanning zit......succes!
Mijn lichaam doet raar... heb spotting, nu 2 dagen. Eerst keer was eergisteren 's avonds en bruin, gisteren ook, vandaag nog minimaal maar wel rood. Beetje gevoel alsof ongi wil door komen, maar geen krampen, geen sjacho gevoel, voel me juist hartstikke goei! Ik snap er even nix meer van... Heb mijn avatar er maar even op aangepast...
@micioo, proficiat met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van. Ik denk toch maar dat ik zaterdag een testje ga halen. Het voelt toch wel anders als de vorige rondes, I HOPE SO!!!
Jessica, ik zou niet durven om VOOR mijn NOD te testen.. veel te bang dat ik teleurgesteld word... Mijn NOD is de 28e (maandag) maar ik wacht tot de 30e met testen. Mijn langste cyclus is namelijk 26 dagen en dat zou de 29e zijn, dus test ik de 30e pas. Ook al heb ik alle kwaaltjes (bijna alle) en het idee van een klein ballonnetje in mijn buik, ik zou zelf echt pas de 30e testen, in mijn geval.
Miciooo GEFELICITEERD!! Ik heb vanochtend helaas negatief getest. Dus ik wacht nog een paar dagen en anders maandag weer naar de HA. Helaas! Hoop dat jullie allemaal meer geluk hebben. Ik blijf voor jullie duimen.
ja dames, augustus is bijna ten einde, de laatste loodjes (en wat wegen ze zwaar). hoop jullie niet te zien in het september forum (als je begrijpt wat ik bedoel). suc6 allemaal met wachten, wachten en nog eens wachten.
goedemorgen meiden! even een update van Kimmie voor degene die mijn gezeur nog niet zat zijn gisteren een belachelijke vreetbui gehad. eerst mijn avondeten, niks geks gewoon vlees groenten en aardappelen, daarna gelijk een tosti met kaas en kruidenboter, daarna een reep chocolade en daarna is kim nog even naar de mac gereden. en wat had ik een spijt toen ik in mijn bedje lag. maar het was wel lekker ! nou belde mijn vriendin (die zelf ook een kleine heeft van 8 mnd) mij om half 11 s avonds op om te vertellen dat ze over me gedroomd had! ze droomde dat ik zwanger was. nou telepathie??? ik kreeg meteen een hele waslijst om mijn oren over hoe ik snel zwanger kon raken (het eten van papaya, verschillende standjes etc) ze had nog wel een pot pillen om mijn cyclus op gang te laten komen, foliumzuur, een ovulatietest en alles. ik kon mijn lach niet bedwingen. het lijkt wel alsof iedereen nog meer de drang heeft dat ik zwanger wordt als ikzelf hahaha. nou wat betreft de verschijnselen: - misselijkheid kwam vanochtend weer een beetje op maar nog niet duizelig geweest! maar het is het begin vd dag. - moeheid blijft doorzetten alleen ben ik te onrustig om ook echt te gaan slapen en door te slapen. - ik blijf naar de wc gaan, vooral 's avonds - nog geen erge krampen zoals ik die normaal heb voor mijn ongesteldheid, alleen gisterenavond wel een beetje aan de zijkanten van mijn onderbuik - en ik ben dus niet chaggie, wat heel vreemd is. ik ben normaal een monster als ik ongie moet worden. ik voel me daarentegen best goed . misschien ben ik dan toch eindelijk ontpilt??? hahaha @ saskia, jammer meid, maar ik duim voor je in de volgende ronde. @ en voor de rest van de meiden (sorry te veel om op te noemen ) ik ben nog aan het duimen voor jullie. en ben trots dat jullie nog steeds geen test voor de NOD hebben gedaan. ik ben benieuwd of ik het ga volhouden.
Mogge dames, ben wakker geworden door de donder, niet door mijn wekker Heb heel erg brandende ogen, hoe dat komt.... geen idee? Goed, ik voel me opperbest, nergens geen last meer van, geen steekjes, symptoompjes of iets dergelijks. Vanochtend bij wakker worden leek het alsof ik druppelde in mijn pyama, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Mijn temp blijft laag maar boven de rode lijn... denk dat mijn lichaam er nog niet helemaal uit is...?
hm raar he terese en balen dat je zo in onzekerheid blijft mijn temp is vandaag weer 36.9 gebleven net als gister zou die 36.5 van eergister een in.dipje zijn??? oeeeeh ik hoop het
ik denk... dat ik maandag gewoon ongesteld word. Ik voel gewoon helemaal niets meer namelijk, en al helemaal niet zwanger. Wat een rampweer vandaag zeg