oh hier is het nog wel droog maar een beetje benauwd vind ik ik hoop voor je dat het niet zo is natuurlijk maar laat ze dan maar z.s.m. komen dan weet je waar je aan toe bent
Nou inderdaad, alhoewel ik eigelijk a.s. maandag ongesteld moet zijn en ik verwacht ook wel dat dat gebeurd
nou terese, als ik eerlijk ben kan het wel 2 kanten op hoor. vreetbuien kunnen ook door ongie komen en dat vaak plassen misschien door het koude weer. aaahhhh ik maak mezelf ook gek hihihi. maar voor jou heb ik toch ook nog goede hoop. ik ben echt zo benieuwd! augustus is een vruchtbare maand... dus wie weet. na het weekend zijn we er allemaal uit denk ik. wel een fijn vooruitzicht. want ook al worden we nu ongie, heel erg jammer maar dan weten we wel meer en hebben we in elk geval de zekerheid dat er weer nieuwe kansen liggen. ow ja nog even een tip!!! mijn vriendin van de waslijst (hahaha) die zei dat je hbet beste maybe baby kon kopen. dat is een ovulatietest die je de hele maand door kon gebruiken. aan de hand van je speeksel kun je zien wat je meest vruchtabre dagen zijn. deze kun je blijven gebruiken en hoef je dus niet net zoals bij clear blue opnieuw te kopen.
@Terese vervelend hoor, heel verwarrend @Saskia, balen zeg @Natasja [-o<, nog steeds geen bruin? @Kimkivits, Jessica en realtjuh voor jullie is het dus ook nog even spannend he Hier nog steeds ongie krampen maar geen ongie, duurt al dagen dus ik wordt het wel een beetje zat. Ik ga toch proberen te sporten nu, wie weet helpt dat. Erica
Hoi meiden, Nou ik ben nog niets wijzer hoor. gistermiddag nog een romed midstream test gedaan. Ook hier een tweede streepje. Vanmorgen predictor, was negatief. En ook nog maar een Romed, en daar was het streepje veel donkerder dan gister. Nu lees ik net op internet dat clear blue veel gevoeliger is dan de predictor. Dus misschien dat ik die overmorgen dan nog maar eens moet doen. Of morgen.....Zucht Alle dames die wachten, ik duim voor jullie Liefs Kiki
Pfff... ik weet het nu ook niet meer... *zucht* Ik heb al een hele week last van een mini-ballonnetje in mijn buik en alle steekjes en krampjes erbij... Gisteravond eindelijk eens fatsoenlijk kunnen poepen (alles door elkaar, hard, dun.. vaaaag en veel, voor een hele week geloof ik.. haha) en daarna was ik misselijk net zoals je je voelt als je diarree hebt... Sindsdien is dat ballonnetje weg, of iig veeeeeel kleiner... ik snap het ff niet meer... zijn het dan toch alleen mijn (overvolle) darmen geweest die mij iets anders lieten denken? Ik haat deze onzekerheid!!!
Hoi erica! Nee nog steeds geen bruin... zou mijn lijf in de 13de maand ineens doorhebben dat je geen bruinverlies 5 tot 7 dagen voor je ongi hoef te hebben? heb wel buikpijn sinds vanmorgen... denk ook dat het game over is.. ronde 14 en bezoek aan dokter zit er denk ik wel aan te komen wat een takkeweer! ik pas vandaag op mijn neefje van 2, hij wil zo graag naar de dierentuin (ik heb een abbo) maar dat kan echt niet.. zegt hij met een klein stemmetje: kijk het is over.. nu kunnen we naar de dierentuin! hihihi nee schatje het regent nog... nee hoor kijk maar (komt met bakken uit de lucht ) hij kan gelukkig zich zelf goed vermaken, misschien rennen we tussen de buien door even naar de winkel, gaan we cakejes bakken, dat vind hij zo leuk met tante tasja hihihihi hij is trouwens net 2.. maar praat echt als een 3/4 jarige zo schattig..
hey angel, wat gek dat die testen verschillende uitslagen geven. misschien kun je het beste een clear blue kopen (digitaal). en wij zitten hier dan met SMACHT te w8 tot we iets horen
@Natasja, dat is vervelend zeg. Even afwachten dus hoe het verder zal gaan (hopelijk toch positief). Gezellig he een neefje. Ik heb er zelf 2, een van bijna 3 en een van 4. Die uitspraken en maniertjes om iets voor elkaar te krijgen, zo leuk! Veel plezier vandaag.
zo! ik heb weer even mijn foto album ingevuld. ja ik ben het type dat overal foto's maakt en dat ding altjid meesleept hahaha. ik vind het best jammer dat er weinig mensen foto's plaatsen. ik ben altijd nieuwsschierig naar de persoon achter de naam... in elk geval ik heb niet de behoefte om anoniem te blijven! even een update tussendoor... blijf misselijk maar krijg ineens kwampen, zou het dan toch over zijn? misschien wordt ik gestraft omdat ik net via de site TOCH testen heb gekocht...
Hi Terese vervelend zeg, heel verwarrend. Maar gelukkig heb je ook nog steeds geen echte ongesteldheid dus we houden hoop! Kimkivits, Jessica en realtjuh voor jullie is het dus ook nog even spannend! Kim, ik vind je 'symptomen' wel goed klinken hoor!
Spannend kim! En tja.. ik baal idd stevig Maarja de wereld gaat door he.. (en voor jou natasja: je wordt maar gewoon lekker zwanger dezem aand he.. het moet van mij )
pfff de buikpijn houd aan, maar verder gebeurd er niks.. geen bruin en geen bloed.. ik hou het wel lang vol zonder bruin.. een wonder..
juh en buiten dat ik het niet leuk vind... heb ik onwijs last van mn maag/buik al heel de dag en knallende koppijn dankzij een collega die niet snapt dat er een moment komt waarop je te veel zeikt! Zal blij zijn als het straks half 5 is.. dan trek ik hier de deur dicht en kom ik volgende week in ieder geval even niet terug. Staat al hele dag melding op mn mailbox dat ik vandaag ook vrij ben en dat ze de helpdesk maar mailen... ze zoeken het maar even uit vandaag. Ik ben even niet aanspreekbaar Al die dingen apart zijn vervelend.. maar bovenop elkaar is het niet best voor mn humeur Vooral collega in kwestie zou ik met liefde de nek om draaien zegmaar.
damn.. discussie gaat door....... echt al een uur dus he gemoederen lopen inmiddels zo hoog op dat de ene collega (normaal de rust zelve) nu onwijs pissed is en de andere (lastige dus) collega weigert om uberhaupt nog naar iemand te luisteren... *zucht* is het al half 5? dan kan ik gewoon lekker naar huis