NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jeetje wat word het hier weer spannend!!!
    Angel1: clearblue en predictor hebben volgens mij meer hcg nodig, je hcg vermeerderd met 3 dagen, misschien heb je over een paar dagen een duidelijker test. Spannend hoor!
    Natasja:O wat nagelbijtend spannend voor je zeg, altijd dat bruinverlies een week voor NOD en nu nog niks. Die buikpijn had ik ook en zie het resultaat :D Ik duim echt voor je dat het nu eindelijk eens raak is, je hebt het verdient :D
    Saskia78:Wat rot dat je nu ongi geworden bent en dan nog last hebben van een vervelende collega, daar word je niet vrolijker van :( Sterkte! En hopelijk heb je meer succes in de volgende ronde.
    Kimkivits, Jessica, Realtjuh en alle anderen die bijna hun NOD hebben, heel veel succes met wachten, ik blaas jullie allen wat geduld toe, en hoop dat het voor jullie allemaal raak mag zijn :D
    @Kimkivits:leuke foto hoor, mooie bos haar heb je :D

2. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Wat spannend voor iedereen zeg. Hier is het ook net zo spannend, ik moest 9 aug. ongi worden, niets dus... Heb na 2 dagen getest met clear bleu digitaal en die was positief! Na het testen begon ik ineens last te krijgen van bruine afscheiding, wat dus nu al 2 weken duurt. Ook heb ik ong 3 daagjes wat rood bloed verloren (geen 3 daagjes achter elkaar en het was heel weinig) Heb intussen een tweede test gedaan en die was nog positief.
    Dus ik wacht maar even af, de verloskundige was alleen bereikbaar voor dringende vragen en bevallingen dus... Het blijft een onzekere boel tot nu toe..

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik zou het gewoon eng vinden hoor smeetje
    Maarja.. ik heb dan ook 0 ervaring op dat gebied *grin* dus misschien zou ik wat sneller bellen dan een ander

4. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Wat spannend Smeetje....ik hoop voor je dat het niks te betekenen heeft natuurlijk! Misschien iets met innesteling te maken? Ik heb er nog helemaal geen verstand van hoor, dus ik zeg maar wat...

Dit is mijn eerste ronde en zondag is volgens mij mijn NOD-dag...nog nét in augustus dus...

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Balen Sas zeg... en dan ook nog al dat gemuts op je werk :cry:

Zorra, was het echt menstruatiepijn?

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Jetje, leuk we zijn bijna net zo oud (ben de 11e 31 geworden), volgens mij allebei voor het eerste kindje en allebei nod dit weekend.
    @Saskia half vijf komt in de buurt!!!
    @Smeetje spannend hoor, succes.
    @Kim leuke foto's.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Smeetje:ik zou gewoon vk bellen hoor, misschien is er een andere praktijk die je anders zou kunnen bellen? Het zou goed kunnen zijn dat je nog wel zwanger bent hoor, er zijn er meer die nog een tijdje bruin en soms ook bloedverlies hebben. Gewoon bellen, je mag nu best eens wat zekerheid krijgen!

@Natasja: Ja echt menstruatiekrampen, maar dan wat lichter en ik kreeg het dan al na mn eisprong en rond mn NOD werd het erger, ik dacht dat mn ongi er aan zat te komen, maar ik heb nooit daarvoor al last van krampen. Bij mij begint het meestal ook eerst met een aantal dagen bruinbloed verlies en wanneer het rode bloed begint dan komen de krampen. Maar het waren dus echt mens. krampen, de hele dag door :( Gelukkig nu al weer een tijdje weg, heel af en toe nog een paar krampjes.
    Mn afscheiding na mn eisprong was iig melkachtig en rook iets zurig. Ik ben zo benieuwd of het nu echt raak bij je is, zou super zijn!!!!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja het is inderdaad veel lichter de krampjes.beetje een zeurderig gevoel.. voorals nog geen bruin....
    thanks zorra, kan niet meer doen dan afwachten!

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden hier ben ik weer.
    ff druk hiero op het werk.
    jezus wat is er allemaal weer veel aan de hand!

jammer sas dat er altijd van die irritante collega's zijn. ik ken het... :( nog ff doorbijten en dan heb je lekker weekend!

nou ik denk dat ik dit weekend pech heb ondanks de goede vooruitzichten... ik heb zo erge kram in mijn onderbuik... het begint nu een beetje door te zetten denk ik. maar het zit wel heel laag deze keer echt net boven het schaambot/been hoe je het ook noemt.

verder misschien een intieme vraag...
    hebben jullie ook last van pijn 'van binnen'zeg maar. alsof je net sex hebt gehad ofzo. echt eenheel raar k*tgevoel in elk geval.

ik hoop in elk geval niet dat het een blaasontsteking kan gaan worden

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    @ natasja --> SPANNEND!

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou ik kom morgen toch ff langs om te checken hoor

al die meiden die het spannend houden hier
    maar ik blijf duimen hoor

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden,

ik ga weg. lekker weekend!
    ik denk dat ik jullie maandag pas weer spreek aangezien ik een druk weekend heb. MAAR als ik zondag positief test horen jullie het meteen!
    dikke x en veel succes het weekend met testen!

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

weekend \o/

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ladies, nu we toch allemaal nog in spanning zitten, wil ik iedereen alvast een POSITIEF weekend toewensen. Ik ben heel benieuwd.

15. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hoi

ik ben terug, genoten van de vakantie maar toch klein dompertje toen mijn moeder belde met het goede nieuws dat mijn nicht zwanger is.... mijn avond was toen een beetje verpest, maar ja, ik gun het haar van harte.

Erica: vandaag je testdag! succes!
    Gemke: jammer ik las dat je :evil: bent, hopelijk kan ik je volgende ronde feliciteren!

Mijzelf, geen echte symptomen, meestal heb ik het weekend voor mijn regels hoofd en borstpijn maar tot nu toe nog niets gevoeld.
    Wat ik wel raar vind, is dat de smaken zolang in mijn mond vastzitten, tanden poetsen enz helpt precies niet

succes iedereen!!

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Flyke dus het wordt bij jou nu al spannend!!! Wat duren die laatste dagen lang he.

Ik test nog niet. Heb zo een gevoel dat ik ongie wordt. De vorige (tevens eerste) cyclus was 40 dagen. Als ik daar voorbij kom test ik maar dat verwacht ik niet.
    @Natasje hoe gaat het?
    Allemaal goed weekend,

Groetjes

17. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    met hoeveel cyclusdagen is je banner nu berekend dan?
    of m.a.w. hoeveel dagen heb je nog te gaan tot die 40?

31e mijn NOD,langste cyclus 28 maar vorige twee cyclussen waren 24 en 25 dus ik ben krijg echt wel zin om al eens te testen maar kzal mijzelf maar proberen te beschermen tegen grote ontgoocheling en wachten tot 31e

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Flyke ik zit vandaag op dag 39. Maandag dus op 41 en dan zou het net zo lang als de vorige keer zijn. Dankzij ovu testen denk ik te weten dat mijn eisprong ergens tussen de 9e en 11e was. Hoewel de test nergens zo donker was als de controle streep. Nogmaals de ongi krampen zijn er al wel. Het is wel een beetje spannend maar niet zo erg vanwege de krampen. Ik ben ook pas in de tweede ronde.

Kan me in jouw geval goed voorstellen dat je het liefst nu al test. Knap dat je probeerd vol te houden tot de 31e dag, succes!!!!!!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi meiden, inmiddels dag 14 na ei... geen bruin!!! :confused: dit is echt een wonder hahahahah af en toe eens lichte ongi kramp, zeer aan mijn lies en een keiharde baarmoeder mond... bij mij is hij al dagen zacht voor ik ongi word.

groetjes

20. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    @Natasja, duim nog steeds voor je... [-o<
    Dat je geen bruine afscheiding hebt is idd wel vreemd....

Liefs An ;)

Deel Deze Pagina