NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik temp iedere ochtend om 8 uur
    en ik ren niet naar de pc toe om mijn gegevens in te voeren
    want ik hou het zelf bij op een temp kaartje die ik uitgeprint heb ;)
    das misschien ook makkelijk

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat is ook wel zo samantha, maar of je het nu op papier of op de pc doet, je wordt iedere ochtend wakker met een gevoel van onvermogen, ik wel iig.

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden,

Ik heb het gevoel dat mijn NOD eerder is dan 6 augustus omdat ik volgens mij mijn ei al heb gehad. Maar ik hou gewoon 6/8 aan.

Zou helemaal geweldig zijn. 25 Augustus gaan we namelijk trouwen, en het zou leuk zijn om dit als "cadeautje" aan mijn vriendje te mogen geven. haha :)

Allemaal afwachten dus........laat augustus maar een vruchtbare maand worden voor ons allemaal. ;)

Liefs Neia

p.s. Esdepes gezellig dat we gelijk lopen, haha

4. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    @ loeki

ja dat is waar :)

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Samantha alles wees erop, zere borsten, blauwe aders, posi testen en moe en meer Temp bleef heel hoog..5 dagen over tijd maar helaas. Na testen van vanmiddag direct bruin en rood en daarna heftig donker rood..

Echt jammer

Heb een uur liggen janken en nu af en toe ook nog

Maar we moeten verder..

Britt

6. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    oh sorry
    dat had ik niet gelezen

heel veel sterkte toegewenst van mij
    liefs samantha

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Erica: Lief van je om dat te zeggen, ik heb me eigenlijk nooit zo bezig gehouden met mn cyclus, wist dus nooit wanneer een eisprong nou ongeveer plaats moest vinden, wanneer mn vruchtbare periode was etc...Echt erg :oops: Na 3 zwangerschappen (waarvan 2x een MK) ben ik er pas nu achter hoe het vrouwenlichaam ongeveer, zou moeten, werken :oops:

@Britt: Welkom hier, ik las je topic over :helaas te vroeg gejuicht. Heb je een beetje kunnen slapen/rusten? Vind het echt rot voor je, heb het ook meegemaakt dus weet helaas hoe verdrietig je nu moet voelen.

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Geeft toch niet Samantha...

Zorra, heb even op bed gelegen maar kon toch niet slapen...Ga gewoon vanavond vroeg naar bed.
    Gaat nu al wat beter met me...
    Gelukkig waren we allebei thuis en kon ik ff lekker uithuilen bij mijn vriend...
    Gaan gewoon weer verder proberen en komt allemaal wel goed..

Wat was er bij jou...

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi hoi

ik ben ook begonnen met tempen deze cyclus, maar eigenlijk meer omdat ik dacht dat ik vorige ronde ziek was!!!
    De laatste 8 dagen had ik steeds iets van verhoging en dat had ik nog nooit zo gemerkt bij mijn ongi's!! DAarom dacht ik, laat ik het nu maar eens bij horen.
    Wat me meteen opviel is dat mijn temp. pas op dag 2 van de menstruatie begon te zakken.........om daar straks dus een zwangerschap aan af te lezen wordt moeilijk, hihi. En voor de eisprong hoef ik het ook niet te doen, het ziekenhuis bepaald toch wanneer het gebeuren gaat......
    Ben gewoon nieuwsgierig naar mijn temp. kaartje.........

en wat je ziek voelen van de hormonen betreft.....pppffff.......heb hele tijd gevoel van zuurbranden hoog in mijn keel en misselijk.........

Ach nog ff en dan denk ik dat we een ronde overslaan......
    We gaan in september op vakantie. We kunnen nog wel een ronde proberen voor we gaan en dan de testen meenemen........... maar aan de andere kant, wil ik gewoon van mijn vakantie genieten en niet steeds in spanning zitten of we wel of niet geslaagd zijn!!

Vond wel grappig dat er voor oktober gependeld is......... dat wordt namelijk moeilijk, want in sept. insemineren we zekers niet, dus........ hihi

grtjs
    Twinny

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Britt: Lekker dat je vriend thuis was, kon je even lekker uithuilen. Ik had dat helaas niet, maar ik heb in iig in ronde 1 na me 2 weken echt zwanger gevoeld te hebben (misselijk, bruin randje om mn tepels, emotioneel etc...) en toen ik eenmaal mn NOD voorbij was en een licht positieve test in handen had en helemaal blij was begon ik vlak daarna te bloeden, dit duurde 2 dagen. Van de HA, VK en gyn. moest ik maar 4 weken wachten om te kijken of ik ongesteld werd of dat ik dan een echo kon krijgen om te zien of ik nog zwanger was. Uiteindelijk toch een hcg bloedtest gehad en 3 dagen later weer, HCG was niet gestegen dus geen zwangerschap meer. Ik was dan misschien nog maar pril zwanger en een ander zal het misschien geen MK noemen maar voor mij was het net zo emotioneel als dat ik voor het eerst zwanger was en met 7,5 week het vruchtje verloor. Enorme teleurstelling. Ik ben ondertussen al weer een keer ongesteld geworden en zit nu weer bijna aan mn volgende NOD.

11. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje nou dat is dus precies hetzelfde...en idd het voelt echt alsof je je kindje hebt verloren ook al is het nog pril.

Weet nu niet of ik een maand moet wachten tot ik weer ongi wordt of gewwon verder gaan..

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Voor je lichaam hoef je niet te wachten hoor, maar misschien dat je liever even wilt wachten om het te verwerken. Ik vond het juist fijner om gewoon verder te gaan, dat ik daarna weer ongesteld werd was het wel weer even slikken omdat het niet raak was maar ik kon het gelukkig snel weer naast me neerleggen, was ik eigenlijk wel verbaasd over. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik 3x erg snel zwanger ben geworden en dus niet al maanden of jaren aan het proberen was.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het schijnt zelfs zo te zijn dat je na een miskraam, hoe vroeg ook, snel zwanger wordt omdat de hcg nog in je bloed zit, geen idee of dat waar is.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Voor mn 1e MK klopt dat wel, ik was gelijk weer zwanger :D Helaas voor deze keer niet, maar nu was het ook erg pril

15. ikkes

ikkes Lid

24 jul 2006
    67
    0
    0
    Hier nog 1 die zich aan kan sluiten. Mijn NOD is lekker vaag. Ergens tusse 5 en 11 augustus :(

Wanneer gaan jullie testen? Eerder, op de NOD, later?

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hoi ikkes, welkom!
    Heb je een onregelmatige cyclus dat je niet weet wanneer je NOD is?
    Ik ga deze keer een week na mn NOD testen (als ik het vol hou, hihihi), vorige keer een paar dagen erna gedaan en daarna meteen een bloeding. Voor NOD ga ik iig niet testen.

17. ikkes

ikkes Lid

24 jul 2006
    67
    0
    0
    Ja zeer onregelmatig. Van 28, terug naar 34 en van 34 weer naar 29 en 32. Gaat op en neer op en neer :(

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik test sowieso nooit vóór mijn NOD, maar omdat ik zo onregelmatig ben is dat erg lastig. NU ik temp weet ik wanneer mij ei geweest is en kan ik dus wel testen ná mijn NOD, maar ik geloof dat ik gewoon afwacht en niet ga testen.

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Geeft iig niet zo'n stress, als ik lees hoeveel meiden er al ver voor NOD testen en dan geeft die test negatief aan en dan is het stressen tot aan hun NOD. Ik ben een ongeduldig typje, maar ik probeer mezelf met zoiets toch wel onder controle te houden, anders is de teleurstelling zo groot.

20. ikkes

ikkes Lid

24 jul 2006
    67
    0
    0
    Ik heb hier testen liggen die je vanaf een week ná eisprong zou kunnen gebruiken zeggen ze. Geloof dat ook niet helemaal.

Deel Deze Pagina