Mijn temp was gister torenhoog (37,6!!!) en vanmorgen 37,0, dus wist ik het eigenlijk ook al wel... maar ja, je wil het niet geloven op dat moment... normaal na mijn eisprong blijf ik telkens tussen de 36,8 en 37,3 schommelen... maar dit was wel een hele grote dip! Morgen zal hij nog wel lager zijn... normaal krijg ik de eerste of tweede dag een temp van 36.3 om mijn oren... dus we zullen zien...
hee meiden pfff balen zeg allemaal bij wie de duivels zijn gekomen natas je houd ons wel in spanning hoor. Mijn temp was gister 37.2 vanmorgen 36.7 maar nog wel boven de horizontale lijn van FF maar hij zal wel weer verder zakken denk ik bah
Goeiemorgen temp weer gezakt vanmorgen! wachten op de rooie rakkers dus! balen!!!!! en afspraak maken in het ziekenhuis voor het volgende onderzoek bij de gyn, op dag 13 van mijn volgende cyclus. ik ga werken, tot later succes aan de wachtenden!
hey meiden, er zijn er toch nog heel wat die nog in spanning zitten nou ik snap niks meer van mijn lichaam... ik was al 2 dagen overtijd, toen zag ik gisteren ineens 2 druppels bloed bij de laatste tampontest, daarna NIKS meer. vanochtend ook nog steeds NIKS... dus wie is wie nu voor de gek aan het houden???
ik denk dat het deze keer hier ook niks is hoor. vanmorgen wat roze en bruinverlies, dus denk dat ze eraan komen. en heb een test gedaan omdat ik vandaag jarig was en hoopte op een positieve test niks dus. wacht af tot de ongi goed doorbreekt verander dan mijn banner natascha succes hoor
Jeetje meiden, wat is het weer spannend he? Zo tegen die NOD!!! Gisteren was mijn NOD, tot nu toe nog helemaal niks op dag 30!! Steekjes in mijn buik bij vlagen, wat gevoelige borsten (alsof je beha beugel te strak heeft gezeten), maar durf nog niet te hopen dat het weg blijft! Zijn er nog meiden die gaan testen vandaag?
nou jade, dat klinkt goed! ik ben het ook nog steeds niet dus misschien dat ik er vnv een test tegenaan ga gooien. ben nu nog op me werk nml...
Ik durf niet zo goed, als ie weeeeer negatief is dan baal ik weer! Ik heb testen besteld, en hoop dat ze vandaag of morgen binnenkomen. Test je vanavond of morgenochtend? Spannend joh!!! Ik duim voor je!
wat doe je eigenlijk voor werk kim ik doe adm. werk en zit ook altijd ff op me werk hier tussen door te lezen hihi ali iligali
@jade: nou meiske ik weet wat je bedoeld. ik heb al 1 test vern**kt zaterdag dus ik w8 nu echt zo lang mogelijk. als ik test is het vnv of morgenvroeg als ik nog niks zie. @jackie: ja ik werk ook op kantoor. werk als P&O'er en ja ik ben ook stout! ik ben verslaafd aan dit forum en kijk er echt elke zoveel minuten op. vooral omdat je echt meeleefd met die meiden. je hoopt zo dat ze zwanger zijn of worden!